Дякуємо, пан КО, за пораду!
З задоволенням приймемо таку у якості благодійної допомоги. А поки що їздимо на тому, що є. І ремонтуємо, ремонтуємо.. За власні і спонсорські.
Бляхи, корчі, ще й балансний мотлох.
Саме цей Шаран прекрасно підходить під наші потреби: в нього спокійно влазить єбаш-команда з 5 габаритних хлопців, ще й місця для багажу вдосталь. Можна їздити на вантажно-розвантажувальні та інші роботи по сектору і в тили,, швидко, з відносним комфортом, добряче економити час та пальне. По нормальній трасі він спокійно пре 160 км/год (швидше хлопці просять не летіти), соляру споживає 7 л на сотню.
Бо альтернатива - або розйобана і вічно несправна наша балансна буханка, яка ледве їде, холодна, і без пасажирських сидінь, або звичайні легковики, в яких маринуєшся, як консерви в банці, і які ще треба у когось випросити.
Тому його вихід з ладу - завжди боляче і невчасно((