Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Suzuki Ignis или как я в очередной раз решил приколоться

не понимаю, зачем покупать таету короллу кросс
когда есть шкода карок, грубо говоря на 5к дешевле

салоны, небо и земля
Не будем превращать тут в ****, но Шкода это ВАГ и он выебет
 
Не будем превращать тут в ****, но Шкода это ВАГ и он выебет
Після того як я покатався в тойоті короллі 2024р в середній комплектації можу відповідально заявити, що це лайна шматок котрий не вартує і половини тих грошей, що за нього просять.
 
Після того як я покатався в тойоті короллі 2024р в середній комплектації можу відповідально заявити, що це лайна шматок котрий не вартує і половини тих грошей, що за нього просять.
Ті ахуїв таке про ТОЙОТУ писать
 
не понимаю, зачем покупать таету короллу кросс
когда есть шкода карок, грубо говоря на 5к дешевле

салоны, небо и земля
А небо это шкода? Странно, обычно они жлобские по части комплектаций.
 
не понимаю, зачем покупать таету короллу кросс
когда есть шкода карок, грубо говоря на 5к дешевле
Глянул цену, где карок дешевле? Ты сравнил бензиновую с гибридом. Был бы у шкоды гибрид, еще б дороже тоеты был наверняка. И за тридцадку этого ****ца пусть в **** себе засунут. Глядя на него даже не возникает желания внутрь залазить, чтоб салон оценивать. Как и все у вага, что ниже ауди. И кстати, примерно за цену этого карога у тоеты бензиновые рав4 еще недавно продавались. Сейчас правда одни гибриды.
 
Останнє редагування:
Про яку якість тойот та шкод можна говорити за 30К, коли за ці гроші можна придбати Мерса МЛ у гарному стані.
 
проедься по клочковской, сначала в салон шкоды
а потом в таету
и сравни качество салонов авто
плюс, шкоды ощутимо тише в ходу

по поводу дизайнов, ну это уже личное
тут для меня ваг норм

По поводу цены - зачем переплачивать за гибрид если он не окупится?
Нечего делать ни там, ни там. После того как тоета одни гибриды оставила. А ваг походу хочет за счет покупателей с Украины банкротства избежать, раз свои недофольксвагены по такой цене тулят. И про сравнение, подобное надо сравнивать с подобным. А значит карок нифига не дешевле, а то и дороже. Да и дизайн конечно личное, но они кароку такой цвет на главном фото сделали явно неспроста. Лучше ничего придумать не смогли)
 
Останнє редагування:
Про яку якість тойот та шкод можна говорити за 30К, коли за ці гроші можна придбати Мерса МЛ у гарному стані.
Ага, десятирічний мерс з пробігом 200-300к це ж те що треба. Щоб всрати туди ще 30к.
 
Та я просто поїв цього гівна з обслуговуванням преміума і старих машин. Хоча Ауді особливо моцк не виносила. Он зараз катаю на службовому хундає і в зуби його єбать, хай хоч згорить аби мене в ньому не було:)
 
Колись поціновувачі авто переймалися не тільки розходом палива і вартістю запчастин, а такими речами, як комфорт, динаміка, керованість, кінематика підвіски, ергономіка, якість матеріалів і краса, кінець кінців.
Дивлячісь на нові машини ніяких емоцій не виникає.
 
Є люди, які можуть купити собі новий преміум.
Є люди, які не можуть і купують собі новий не преміум.
А є люди, які також не можуть, но виправдовуються, що купили старий преміум, що їм новий не преміум не такий. Зрозуміти й вибачити.

Звісно, я не сказав нічого про тих, хто купує старий не преміум, бо про них нема чого казати, вони себе ведуть чемно, зазвичай.
 
Цікава точка зору, але я б не поспішав робити висновки про людей, які обирають вживані машини. Насправді, покупка старого преміум-авто далеко не завжди зумовлена фінансовими обмеженнями. Багато людей обирають старі моделі через їхню надійність, комфорт, а іноді й через певну емоційну прив'язку до конкретної марки чи дизайну. Класика має свою цінність та атмосферу, яку важко знайти в нових моделях.

Звісно, кожен має свої причини для вибору, але варто пам'ятати, що старі авто часто дарують не лише статус, а й справжнє задоволення від їзди. І, до речі, старі Мерседеси часто набагато довговічніші і надійніші, ніж багато нових автомобілів, незалежно від класу.
 
Цікава точка зору, але я б не поспішав робити висновки про людей, які обирають вживані машини. Насправді, покупка старого преміум-авто далеко не завжди зумовлена фінансовими обмеженнями. Багато людей обирають старі моделі через їхню надійність, комфорт, а іноді й через певну емоційну прив'язку до конкретної марки чи дизайну. Класика має свою цінність та атмосферу, яку важко знайти в нових моделях.

Звісно, кожен має свої причини для вибору, але варто пам'ятати, що старі авто часто дарують не лише статус, а й справжнє задоволення від їзди. І, до речі, старі Мерседеси часто набагато довговічніші і надійніші, ніж багато нових автомобілів, незалежно від класу.
Старый премиум это хорошо,но как вторая машина.Как говориться ,"для души".
Но как правило их не обслуживают должным образом.Когда узнают стоимость ремонта,начинается "колхоз".
Был у меня товарищ,щас живет давно за границей.
То бмв е34,е 39,е38,то мерс 220,то ауди а8.Даже фаетон был,на котором министра возили,Луценко.Еще помню мерс ML первый,
****ся он с ними знатно.То электроника,на ауди мотор лег.Вьебал кучу бабок,нервов.Потом прошло.
Щас ездит на Опеле Инсигния.
 
Багато людей обирають старі моделі через їхню надійність, комфорт, а іноді й через певну емоційну прив'язку до конкретної марки чи дизайну.
Ок, який 15-10р річний преміум можна без проблем експлуатувати і не витрачати купу грошей через їх надійність?))
І ще, в 10-15 річному премуімі 80% фішек що робило його преміумом вже є в комплектаціях сучасних машин середнього класу. Те само стосується і комфорту.
 
Багато людей обирають старі моделі через їхню надійність, комфорт, а іноді й через певну емоційну прив'язку до конкретної марки чи дизайну.
Ок, який 15-10р річний преміум можна без проблем експлуатувати і не витрачати купу грошей через їх надійність?))
І ще, в 10-15 річному премуімі 80% фішек що робило його преміумом вже є в комплектаціях машин середнього класу
Старый премиум это хорошо,но как вторая машина.Как говориться ,"для души".
Но как правило их не обслуживают должным образом.Когда узнают стоимость ремонта,начинается "колхоз".
Был у меня товарищ,щас живет давно за границей.
То бмв е34,е 39,е38,то мерс 220,то ауди а8.Даже фаетон был,на котором министра возили,Луценко.Еще помню мерс ML первый,
****ся он с ними знатно.То электроника,на ауди мотор лег.Вьебал кучу бабок,нервов.Потом прошло.
Щас ездит на Опеле Инсигния.
Щас ездит на Опеле Инсигния.
Нічому його життя не навчило)
 
Ок, який 15-10р річний преміум можна без проблем експлуатувати і не витрачати купу грошей через їх надійність?))
І ще, в 10-15 річному премуімі 80% фішек що робило його преміумом вже є в комплектаціях сучасних машин середнього класу. Те само стосується і комфорту.
Потрібно дивитися на стан і попередній догляд за автомобілем. Вони не будуть підводити, якщо грамотно обрати, зробити сервіс після купівлі і потім регулярно доглядати.
Та я нікого не агітую, кожен вільний робити власний вибір 🙂
 
Зі старими авто є декілька проблем.
Знайти не іржавий - велика проблема.
Знайти в гарному стані не за шалені гроші - велика проблема.
Знайти з невеликим пробігом - велика проблема. Їздити на машині з пробігом в 300к+ психологічно не для кожного. Навіть якщо там ще стільки ж ресурсу.

А якщо знайшов, то починається: ця запчастина знята з виробництва і доводиться шукати вихід. Цього нема і доводиться вмикати кулібіна.

Взяти мерса.
Або сабфрейм згнив, або олива в проводах.
 
Назад
Зверху Знизу