Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Suzuki Ignis или как я в очередной раз решил приколоться

. По надійності там також є питання (якісь там двигуни є не надійні, забув вже маркування).
Все що їде - не дуже надійне.
Перегрів - ****ець. Впустив рівень мастила - ****ець. Єбашив на холодну - ****ець. Ваноси, вальветроніки та інші бемевешні приколюхи - по дефолту.
Але як друга-тертя тачка - кайф.
 
Все що їде - не дуже надійне.
Перегрів - ****ець. Впустив рівень мастила - ****ець. Єбашив на холодну - ****ець. Ваноси, вальветроніки та інші бемевешні приколюхи - по дефолту.
Але як друга-тертя тачка - кайф.
Ти ж розумієш, що розплата за надійність - це перевірені, але застарілі технології і пониження форсування двигунів.

А коли японці роблять щось спортивне, типу 3.0t у Інфініті, то виходить таке саме по надійності, як БМВ. Ну і у БМВ середній портрет власника специфічний, звідси і часті поломки.
 
Ти ж здається автолюбитель, а не автоламерок :)
Я взагалі зазвичай купую якийсь неліквід 🤣

Ти їздив на нових Хундаях/Кіа? В мене відчуття за кермом, що потрібно їхати на СТО і дивитися підвіску - настільки вона розхлябана і водночас жорстка через 19-21 колеса. А потім дізнаєшся, що це такі налаштування і норма.
На N-версіях я не їздив, але звичайні нічого, окрім печалі не викликають у русі.

Так, я розумію, що 90+% водіїв байдуже на ці налаштування, а краще якомога більше екранчиків, чорну стелю і диски побільше.
Я кажу за свої відчуття.
Насправді так і є, на ці налаштування більшості пофіг. А от сучасна мультимедіа, системи безпеки, авто паркування, усілякі кейлес та додатки на телефонах це дійсно зручно та підкупає.

Навіть по топіку теми: сумний автомобіль з недогібридом за $20... Можна купити чудовий Mini Clubman/Countryman, у якому за кермом буде посмішка і на сервісі не роздягне.
А які задачі для цього авто? Впевнений що на Міні по поганій дорозі буде менш комфортно, щодо сервісу та надійності також питання є. На Сузукі ти будеш кататися без проблем пару років (гарантійний термін) і взагалі не паритися щодо авто.
 
Він напиздюнькав. Найкращий авто - службовий.
Це з якого боку подивитися:
- якщо службове авто - це халявне паливо, то +
- якщо ним користується ще десяток осіб, то -
(я увечері з задоволенням сідаю у власну автівку, радіючи, що вже не дихаю сигаретним димом
та не мацаю руля у чиїхсь сморкачках.... :)
 
Це з якого боку подивитися:
- якщо службове авто - це халявне паливо, то +
- якщо ним користується ще десяток осіб, то -
(я увечері з задоволенням сідаю у власну автівку, радіючи, що вже не дихаю сигаретним димом
та не мацаю руля у чиїхсь сморкачках.... :)
В мене є службове авто, користуюсь ним тільки я. Нічого, що його стосується мене не парить в принципі. Зламається то зламається. Для всього іншого-є каско і автоцивілка.
 
как долго окупается разница в цене между гибридом и обычным двигателем?

помню смотрел тест драйв RAV4 на канале инфокар, там обьяснение было что если посчитать цену и экономию, дешевле купить с обычным двигателем
У меня у друзей RAV4. У одного с гибридом, у двух других тоже новый из салона, но без гибрида. Он дешевле, но тот, который с гибридом в городе экономит очень заметно. На трассе - как обычный двигатель. Разве что в горку на малых скоростях подтянет. Но интересна статистика: люди, которые попробовали гибрид машину с обычным двигателем уже не хотят.
 
Не пойму почему "дурной покупки"? Машина четко расчитана на свое применение - городской автомобиль имеющий преимущество в пробках и забитых парковках! (что лично для меня наиболее важно там, где он эксплуатируется), при этом она способна весьма за это предполагаемое применение вылезти - супруга бодро скачет на ней между Болгарией и Украиной, 120 - вполне себе крейсерская скорость, при этом она достаточно комфортна для 1-2х человек или 2+2 (дети), плюс клиренс 19 см дает возможность парковаться не обращая внимание на бордюры, идеальное авто для города, т.е. все заложенное в свой функционал атомобиль отрабатывает на все 100%.
Все эти примочки а-ля "софт-гибрид" дань моде и разнообразным Гретам, шоб меньше ****ели ;) как-то работает и вроде даже что-то экономит, ну и хорошо
 
Абсолютно согласен. Только что съездил на игнисе на Буковель. Даже на ямах Хмельницкого и скользких заснеженных заездах вверх к карпатским хатам показал себя прекрасно. В Германию планирую именно на нем. И таки да, 120 - нормальная крейсерская скорость, которую набирает при 3,5 тыс оборотов, а потом, набрав, спокойно урчит на 2,5 тыс. Для 2-х человек с лыжами, ботинками, едой, вещами и собакой - абсолютно комфортно. То есть для дальних поездок - вполне. А про кайф езды и парковки по городу, а также радующий душу расход я уже писал. Кстати, электротяга, которая таки подключается в холода километров через 40 пути, достаточно заметна даже по оборотам. При ее подключении они заметно меньше на подъемах и разгонах. А то, что машинка и без нее справляется, если нужно - это недостаток? Лично я доволен.
 
Но интересна статистика: люди, которые попробовали гибрид машину с обычным двигателем уже не хотят.
Брехня.
В мене був вольво хс60 т8 (плагін гібрід).
Жодного бажання знову сідати на це лайно нема.
 
Звучить я виправдання дурної покупки :D
Звучить, як інформація для людей, які шукають її, щоб зробити свій вибір або хочуть більше знати про те, що вже придбали. Якщо вам вона підняла настрій, я теж радий.
 
Абсолютно согласен. Только что съездил на игнисе на Буковель. Даже на ямах Хмельницкого и скользких заснеженных заездах вверх к карпатским хатам показал себя прекрасно. В Германию планирую именно на нем. И таки да, 120 - нормальная крейсерская скорость, которую набирает при 3,5 тыс оборотов, а потом, набрав, спокойно урчит на 2,5 тыс. Для 2-х человек с лыжами, ботинками, едой, вещами и собакой - абсолютно комфортно. То есть для дальних поездок - вполне. А про кайф езды и парковки по городу, а также радующий душу расход я уже писал. Кстати, электротяга, которая таки подключается в холода километров через 40 пути, достаточно заметна даже по оборотам. При ее подключении они заметно меньше на подъемах и разгонах. А то, что машинка и без нее справляется, если нужно - это недостаток? Лично я доволен.
3.5к обертів на 120?)
В мене фокус 120 десь в районі 1.8к на 6й тримає. Його в не чути в такому режимі.
 
3.5к обертів на 120?)
В мене фокус 120 десь в районі 1.8к на 6й тримає. Його в не чути в такому режимі.
Вибачте, я думав, цей форум щодо сузукі ігніс. Порівнювати його з моїм субару якось на думку не прийшло. У них і призначення різне.
 
Брехня.
В мене був вольво хс60 т8 (плагін гібрід).
Жодного бажання знову сідати на це лайно нема.
Я ж кажу - це статистика. Тобто, багато хто з цільової вибірки так думає, але не факт, що так воно є. Наприклад, спитали б у Вас.
 
если говорить за новые RAV4, с гибридом на 10к долл дороже
эта экономия до жопы
Ну я прикидывал, у меня получилось что экономия начинается после пробега 80к, ну и короче гибрид потерял привлекательность.
 
Я вот недавно орендовали данную машину и кайфонул сильно. Довольно хорошая машина для поездки по нашим городам
Для города она вообще идеальная, впрочем и 120 по трассе тоже идёт спокойно, супруга на ней пол-европы обьездила
 
Назад
Зверху Знизу