Не будем превращать тут в ****, но Шкода это ВАГ и он выебетне понимаю, зачем покупать таету короллу кросс
когда есть шкода карок, грубо говоря на 5к дешевле
салоны, небо и земля
Перегляньте відео нижче, щоб дізнатися, як встановити наш сайт як веб-програму на головному екрані.
Замітка: This feature may not be available in some browsers.
Не будем превращать тут в ****, но Шкода это ВАГ и он выебетне понимаю, зачем покупать таету короллу кросс
когда есть шкода карок, грубо говоря на 5к дешевле
салоны, небо и земля
Після того як я покатався в тойоті короллі 2024р в середній комплектації можу відповідально заявити, що це лайна шматок котрий не вартує і половини тих грошей, що за нього просять.Не будем превращать тут в ****, но Шкода это ВАГ и он выебет
Ті ахуїв таке про ТОЙОТУ писатьПісля того як я покатався в тойоті короллі 2024р в середній комплектації можу відповідально заявити, що це лайна шматок котрий не вартує і половини тих грошей, що за нього просять.
Спартанские условия Гольфа, это роскошь топовых Тойот...Ті ахуїв таке про ТОЙОТУ писать
А небо это шкода? Странно, обычно они жлобские по части комплектаций.не понимаю, зачем покупать таету короллу кросс
когда есть шкода карок, грубо говоря на 5к дешевле
салоны, небо и земля
Глянул цену, где карок дешевле? Ты сравнил бензиновую с гибридом. Был бы у шкоды гибрид, еще б дороже тоеты был наверняка. И за тридцадку этого ****ца пусть в **** себе засунут. Глядя на него даже не возникает желания внутрь залазить, чтоб салон оценивать. Как и все у вага, что ниже ауди. И кстати, примерно за цену этого карога у тоеты бензиновые рав4 еще недавно продавались. Сейчас правда одни гибриды.не понимаю, зачем покупать таету короллу кросс
когда есть шкода карок, грубо говоря на 5к дешевле
Нечего делать ни там, ни там. После того как тоета одни гибриды оставила. А ваг походу хочет за счет покупателей с Украины банкротства избежать, раз свои недофольксвагены по такой цене тулят. И про сравнение, подобное надо сравнивать с подобным. А значит карок нифига не дешевле, а то и дороже. Да и дизайн конечно личное, но они кароку такой цвет на главном фото сделали явно неспроста. Лучше ничего придумать не смогли)проедься по клочковской, сначала в салон шкоды
а потом в таету
и сравни качество салонов авто
плюс, шкоды ощутимо тише в ходу
по поводу дизайнов, ну это уже личное
тут для меня ваг норм
По поводу цены - зачем переплачивать за гибрид если он не окупится?
Ага, десятирічний мерс з пробігом 200-300к це ж те що треба. Щоб всрати туди ще 30к.Про яку якість тойот та шкод можна говорити за 30К, коли за ці гроші можна придбати Мерса МЛ у гарному стані.
Згоден, шариш 👍Ага, десятирічний мерс з пробігом 200-300к це ж те що треба. Щоб всрати туди ще 30к.
Та я просто поїв цього гівна з обслуговуванням преміума і старих машин. Хоча Ауді особливо моцк не виносила. Он зараз катаю на службовому хундає і в зуби його єбать, хай хоч згорить аби мене в ньому не булоЗгоден, шариш 👍
СектантыАга, десятирічний мерс з пробігом 200-300к це ж те що треба. Щоб всрати туди ще 30к.
Колись поціновувачі авто переймалися не тільки розходом палива і вартістю запчастин, а такими речами, як комфорт, динаміка, керованість, кінематика підвіски, ергономіка, якість матеріалів і краса, кінець кінців.Сектанты
Старый премиум это хорошо,но как вторая машина.Как говориться ,"для души".Цікава точка зору, але я б не поспішав робити висновки про людей, які обирають вживані машини. Насправді, покупка старого преміум-авто далеко не завжди зумовлена фінансовими обмеженнями. Багато людей обирають старі моделі через їхню надійність, комфорт, а іноді й через певну емоційну прив'язку до конкретної марки чи дизайну. Класика має свою цінність та атмосферу, яку важко знайти в нових моделях.
Звісно, кожен має свої причини для вибору, але варто пам'ятати, що старі авто часто дарують не лише статус, а й справжнє задоволення від їзди. І, до речі, старі Мерседеси часто набагато довговічніші і надійніші, ніж багато нових автомобілів, незалежно від класу.
Ок, який 15-10р річний преміум можна без проблем експлуатувати і не витрачати купу грошей через їх надійність?))Багато людей обирають старі моделі через їхню надійність, комфорт, а іноді й через певну емоційну прив'язку до конкретної марки чи дизайну.
Ок, який 15-10р річний преміум можна без проблем експлуатувати і не витрачати купу грошей через їх надійність?))Багато людей обирають старі моделі через їхню надійність, комфорт, а іноді й через певну емоційну прив'язку до конкретної марки чи дизайну.
Старый премиум это хорошо,но как вторая машина.Как говориться ,"для души".
Но как правило их не обслуживают должным образом.Когда узнают стоимость ремонта,начинается "колхоз".
Был у меня товарищ,щас живет давно за границей.
То бмв е34,е 39,е38,то мерс 220,то ауди а8.Даже фаетон был,на котором министра возили,Луценко.Еще помню мерс ML первый,
****ся он с ними знатно.То электроника,на ауди мотор лег.Вьебал кучу бабок,нервов.Потом прошло.
Щас ездит на Опеле Инсигния.
Нічому його життя не навчило)Щас ездит на Опеле Инсигния.
Потрібно дивитися на стан і попередній догляд за автомобілем. Вони не будуть підводити, якщо грамотно обрати, зробити сервіс після купівлі і потім регулярно доглядати.Ок, який 15-10р річний преміум можна без проблем експлуатувати і не витрачати купу грошей через їх надійність?))
І ще, в 10-15 річному премуімі 80% фішек що робило його преміумом вже є в комплектаціях сучасних машин середнього класу. Те само стосується і комфорту.