На Дружбе вообще станция не нужна, как и возле супермаркета "Метро".
Тут ситуація подібна з "Державинською"
Чи так вже потрібна станція "Державинська", якщо в пішій досяжності є "Метробудівників", "Спортивна" та "Проспект Гагаріна" ?
Гадаю, що ні.
Але вся справа в ДБН
ДБН зобов'язують будувати станції метро з проміжком між ними не більше в 3 км
Про що це нам говорить ?
Від Одеської до супермаркету "Metro Cash&Carry" 1,5 км
Від Одеської до перетину просп. Л.Ландау/Мерефянського шосе з Гагаріна 2,6 км
Від Одеської до Аерофлотської 3,1 км (це якщо по прямій вздовж просп. Гагаріна)
Від Одеської до автостоянки по вул. Ромашкіна (фасад терміналу аеропорту) 3,5 км
Отже маємо 3,5 км. Чи можна побувати на такій ділянці лінію без проміжної станції ?
Припускаю, що можна. І приклади тому є. Але ДБН і доцільність кажуть про зворотнє.
Тому в майбутньому побудують станцію метро в районі супермаркету "Metro Cash&Carry"/вулиці Південнопроектної
Щодо розташування станції метро "Аеропорт", то я бачу так :
Чи першочергове будівництво цієї ділянки метро до аеропорту. На мою думку ні. Але не забуваємо про те, що це може бути проект за європейські кошти. А хто "замовляє музику", той за неї і платить. Тобто, це може бути рішення незалежне від наших з вами бажать. Тупо так будуть бачити європейські банки і саме під це нададуть гроші. Ну і не забуваємо про такий чинник, як складність будівництва лінії метро. А ця ділянка ну точно не складна.