Статус: Офлайн
Реєстрація: 25.03.2008
Повідом.: 3063
Реєстрація: 25.03.2008
Повідом.: 3063
Радеон - видеокарта![]()



Перегляньте відео нижче, щоб дізнатися, як встановити наш сайт як веб-програму на головному екрані.
Замітка: This feature may not be available in some browsers.
Радеон - видеокарта![]()
АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПОЗОВ
про оскарження рішення відповідача - суб’єкта владних повноважень
Постановою від 07.08.2010 року, ІДПС БДПС ВДАІ в м. Харкові Кашиним Тимуром В’ячеславовичем на мене було накладено адмінстягнення у вигляді штрафу (у розмірі 300 грн. 00 коп.) за адміністративне правопорушення п.8.4 ПДР України, відповідальність за що передбачена частиною 1 статті 122 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
За ствердженням інспектора я рухався вул.Матюшенко в зоні дії знаку 3.29 «обмеження швидкості руху 40км/год» зі швидкістю 65км/год.
Зазначена постанова винесена за результатами застосування фіксації порушень ПДР приладом «Беркут»
З постановою я не згоден, оскільки рухався згідно правил дорожнього руху в потоці автотранспорту зі швидкістю 50-55км/год. Вважаю що постанова не відповідає вимогам закону з таких підстав:
1. У постанові відсутні докази належності виміряної швидкості саме моєму автомобілю. Фактично співробітником ДАІ, що склав протокол, було вказано тільки час, коли відбулось вимірювання швидкості, на приладі. Встановити та довести, що вимірювалася швидкість саме мого автомобіля, неможливо, а за таких умов різниця навіть у кілька секунд може означати, що насправді виміряно швидкість автомобіля, який рухався у кількох десятках метрах від мого автомобіля.
2. Немає жодних підстав вважати, що швидкість була виміряна саме в зоні дії знаку 3.29. Наряд ДПС знаходився в кількох десятків метрів від встановленого знаку, тобто у інспектора були лічені секунди задля того, щоб виміряти швидкість та надати сигналу для зупинки ТЗ.
3. Згідно п.12.10 ПДР знак 3.29 повинен бути встановлений у місцях проведення дорожніх робіт разом зі знаком 1.37 «дорожні роботи». Жодних дорожніх робіт на зазначеному відрізку дороги не проводилось, знаку 1.37 не було встановлено. Згідно п.12.10 ПДР в таких умовах водій не може бути притягнутий до відповідальності за невиконання вимог знаку 3.29.
4. Постанову інспектором було винесено ще до того, як я мав можливість ознайомитись з протоколом та внести пояснення щодо свого бачення ситуації, чим було порушено ст.280 КпАП України. Свідчення пасажирів мого авто інспектора взагалі не цікавили, на його думку вони не могли бути свідками, що не відповідає ст.272 КпАП України
5. п.8.4 ПДР України взагалі не можливо порушити, бо він не містить жодних обмежень, а лише вводить класифікацію дорожніх знаків.
На підставі викладеного, а також керуючись стст.287, 288 КпАП України,
ПРОШУ СУД:
1.Оскаржувану постанову від 07.08.2010 скасувати, а справу про адміністративне правопорушення щодо мене закрити, за відсутністю у моїх діях складу такого правопорушення.
2.Призупинити дію постанови до розгляду справи
Сом, допиши про 466й приказ согласно которому нельзя писать протокол без наличия фото/видео, показания свидетелей и т.д. И нафига писать 50-55? Пиши 40!
466 приказ к суду не имеет никакого отношенияон у меня в заяве в прокуратуру выплывет вместе с 111 приказом, аудиозаписью и фотками нарушений гайцов...
ЗЫ в предыдущих заявах я ссылался на 466 приказ... но по опыту уже 3 своих оспариваний думаю, что это несколько лишнее...
Почему это? Доказательства собранные с нарушением действующего законодательства не могут рассматриваться судом. Единственное доказательство твоей вины - это показания фена по кличке "Беркут" которым они пользовались неправомерно. Но, дело твое. Удачи![]()
У постанові відсутні вказівки на те, хто саме проводив фото фіксацію. Між тим, це повинно бути зафіксовано, тим більше, що у відповідності до п.13.2 Інструкції з діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції МВС України (затверджено Наказом МВС 27.03.2009 N 111), до використання спеціальних засобів нагляду за дорожнім рухом допускаються лише співробітники, які вивчили інструкції та склали заліки з використання цих приладів. Тому при оцінці як законності, так і достовірності фіксації порушень ПДР необхідно мати відомості про цих співробітників.
И нафига писать 50-55? Пиши 40!
Плотность траффика никто не зафиксировал: ни Сом ни мент который его остановил. Так что доказать что-либо сложно. Другое дело что радиус действия радара достаточен чтобы снять скорость на удаленной машине, тормознуть того кто ближе и показать ему что он не прав. По-хорошему, п.12.10 ПДД должно хватить с головой.А если просто скорость не указывать,а написать что ехал с разрешенной скоростью в потоке транспорта.Кстати,а насколько плотный трафик был?
А если просто скорость не указывать,а написать что ехал с разрешенной скоростью в потоке транспорта.Кстати,а насколько плотный трафик был?
- заставил стопорнуться на выезде со двора
Что значит - "заставил"???
Ты обязан остановиться - но соблюдая ПДД !!!
ты обязан остановиться там, куда он палкой тычет))
Да - но не нарушая ПДД!!!
а место для остановки указывает гаер...
формально гаер может тебя направить и на запрещающие знаки, если того требует дорожная обстановка... хоть на кирпич...
Он указывает примерно - а ты обязан остановиться там, где ты не нарушишь ПДД.
Такой задрочкой гайцы еще при совке часто занимались - тыкнет палкой куда нельзя и чайник останавливается, хотя можно было протянуть 5 метров - и гаец уже долбит за нарушение в полный рост.
Нет не может
та ну... многократно ездил по встречке либо по маханию палок либо по временным знакам![]()
Это совсем другая историямухи давай отдельно, а котлеты отдельно(с)
в правилах не указано, какие именно правила следует соблюдать по маханию палочкой![]()