Перегляньте відео нижче, щоб дізнатися, як встановити наш сайт як веб-програму на головному екрані.
Замітка: This feature may not be available in some browsers.
Уважаемый клиент, согласно условий и правил предоставления банковских услуг, Банк оставляет за собой право выносить решение о размере кредитного лимита в одностороннем порядке. Вы можете подать заявку на изменение кредитного лимита обратившись в службу клиентской поддержки либо в отделении ПриватБанка. Также изменить кредитный лимит Вы можете с помощью системы Приват 24, выбрав меню: "Кредиты"- "Изменение кредитного лимита". С уважением, ПриватБанкЯвляюсь клиентом банка больше года.На карте минусов нет!Минимум пару тысяч.Попросил поднять лимит до 3000тыс.(сейчас 300)- не дали! Вопрос что со мной не так?![]()
У мене була нещодавно протилежна проблема. При відкритті рахунку я встановив собі кредитний ліміт "нуль", а мені його підвищили без моєї згоди та заяви до 4000 гр. Довелося через Приват-24 знову його обнуляти.Являюсь клиентом банка больше года.На карте минусов нет!Минимум пару тысяч.Попросил поднять лимит до 3000тыс.(сейчас 300)- не дали! Вопрос что со мной не так?![]()
Шановний Iglin, Ви можете подати заявку на зменшення кредитного ліміту звернувшись в службу клієнтської підтримки або у відділенні ПриватБанку. Також змінити кредитний ліміт Ви можете за допомогою системи Приват 24, вибравши меню: "Кредити" - "Зміна кредитного ліміту". З повагою, ПриватБанкУ мене була нещодавно протилежна проблема. При відкритті рахунку я встановив собі кредитний ліміт "нуль", а мені його підвищили без моєї згоди та заяви до 4000 гр. Довелося через Приват-24 знову його обнуляти.
Шановний PrivatBankUa. Прошу роз’яснити різницю між поняттями "кредитний ліміт не встановлений" і "кредитний ліміт нульовий". Це одне й теж чи ні? Згідно ваших правил, з одного боку:
2.5.7.2. Кредитний ліміт надається за заявкою поданою через банкоматну мережу Банку.
2.5.7.4. Клієнт має право звернутися в Банк з проханням про надання Банком кредитного ліміту по рахунку.
але з іншого боку:
2.5.7.5. Банк приймає рішення про можливість встановлення кредитного ліміту Клієнтові і про розмір ліміту на підставі критеріїв, визначених Банком. Банк має право в будь-який момент зменшити / збільшити або анулювати ліміт по рахунку.
Що мені треба зробити, щоб взагалі анулювати кредитний ліміт, і щоб Приватбанк надалі не змінював його без моєї заяви?
Шановний Iglin, Ви можете подати заявку на зменшення кредитного ліміту звернувшись в службу клієнтської підтримки або у відділенні ПриватБанку. Також змінити кредитний ліміт Ви можете за допомогою системи Приват 24, вибравши меню: "Кредити" - "Зміна кредитного ліміту". З повагою, ПриватБанк
Шановний клієнт, зазначені Вами поняття тотожні. На Вашій картці скасована функція автоматичного збільшення кредитного ліміту. З повагою, ПриватБанк1. "Кредитний ліміт не встановлено" і "кредитний ліміт нульовий" - це різні поняття чи тотожні?
2. Як мені не змінити, а анулювати взагалі кредитний ліміт, щоб надалі Приватбанк не встановлював його мені без моєї заяви?
Щиро дякую!Шановний клієнт, зазначені Вами поняття тотожні. На Вашій картці скасована функція автоматичного збільшення кредитного ліміту. З повагою, ПриватБанк
Являюсь клиентом банка больше года.На карте минусов нет!Минимум пару тысяч.Попросил поднять лимит до 3000тыс.(сейчас 300)- не дали! Вопрос что со мной не так?![]()
ЭЭЭ, а енто. а у вас есть полномочие такое отвечать? или человеку договр с измнениями был выслан!?!? Или пязднули чтоб отмазатся и то со второго раза.Шановний клієнт, зазначені Вами поняття тотожні. На Вашій картці скасована функція автоматичного збільшення кредитного ліміту. З повагою, ПриватБанк
вчера зашла на приват24, связалась с оператором, задала вопрос. меня перебрасывали к троим "специалистам в моем вопросе".
В итоге, чтобы уточнить обязательный платеж по карте мне понадобилось 27 минут "висения" в чате.
Как Приватбанк, считаете, что это нормальное обслуживание?
Що мені треба зробити, щоб взагалі анулювати кредитний ліміт, і щоб Приватбанк надалі не змінював його без моєї заяви?
Уважаемый клиент,комиссия при пополнении наличными в терминале самообслуживания, банкоматах и кассе банка была введена по требованию мобильного оператора связи Киевстар, она составляет 1 грн. независимо от суммы платежа. При пополнении с карты Приватбанка нет комиссии. С уважением, ПриватБанкдумаю большинство видели терминалы приватбанка. везде красочная реклама "комиссия 0%". но при пополнении счета киевстар взымается комиссия. будьте бдительны.
Скажите, а какое отношение имеет "мобильный оператор связи Киевстар" к комиссии, взимаемой приватбанком в пользу приватбанка?Уважаемый клиент,комиссия при пополнении наличными в терминале самообслуживания, банкоматах и кассе банка была введена по требованию мобильного оператора связи Киевстар, она составляет 1 грн. независимо от суммы платежа. При пополнении с карты Приватбанка нет комиссии. С уважением, ПриватБанк
Уважаемый клиент, данная комиссия взимается в пользу мобильного оператора Киевстар. С уважением, ПриватБанкСкажите, а какое отношение имеет "мобильный оператор связи Киевстар" к комиссии, взимаемой приватбанком в пользу приватбанка?
почему остались надписи на сотнях терминалов приватбанка "комиссия 0%".
это же вранье. на киевстар есть комиссия.
пишите на своих терминалах "комиссия 0% (кроме киевстара)"
Уважаемый клиент,комиссия при пополнении наличными в терминале самообслуживания, банкоматах и кассе банка была введена по требованию мобильного оператора связи Киевстар, она составляет 1 грн. независимо от суммы платежа.
При пополнении с карты Приватбанка нет комиссии. С уважением, ПриватБанк