Ого спор вышел

Так у нас образовалось 2 лагеря назовем их условно "должны пропускать" (те которые едут с асхаров, тех кто разворачивается на победы) и "не должны пропускать" ну третий лагерь " мне ***** правил не знаю едут как хочу" мы трогать не будем. Себя отношу к лагерю "должны пропустить"
И так:
Аргумент лагеря "не должны пропустить" фактически один - "просак" между проезжими частями одной дороги не есть главная. Каких либо подтверждение с точки зрения закона я не увидел.
Попробую аргументированно доказать обратное.
И так: п 1.10 ПДД
автомобільна дорога, вулиця (дорога) - частина території, в
тому числі в населеному пункті, призначена для руху транспортних
засобів і пішоходів, з усіма розташованими на ній спорудами
(мостами, шляхопроводами, естакадами, надземними і підземними
пішохідними переходами) та засобами організації дорожнього руху, і
обмежена по ширині зовнішнім краєм тротуарів чи краєм смуги
відводу. Цей термін включає також спеціально побудовані тимчасові
дороги, крім довільно накатаних доріг (колій);
и
проїзна частина - елемент дороги, призначений для руху
нерейкових транспортних засобів. Дорога може мати декілька
проїзних частин, межами яких є розділювальні смуги;
Так же обратимся к ЗУ "Про автомобільні дороги" от 8 вересня 2005 року N 2862-IV
Стаття 5. Види автомобільних доріг
Автомобільні дороги поділяються на:
автомобільні дороги загального користування;
вулиці і дороги міст та інших населених пунктів;
відомчі (технологічні) автомобільні дороги;
автомобільні дороги на приватних територіях.
Очевидно, Пр. Победв относиться к 3 типу, смотрим что же это такое:
Стаття 18. Складові вулиць і доріг міст та інших
населених пунктів
Складовими вулиць і доріг міст та інших населених пунктів є:
проїзна частина вулиць і доріг, трамвайне полотно, дорожнє
покриття, штучні споруди, споруди дорожнього водовідводу, технічні
засоби організації дорожнього руху, зупинки міського транспорту,
тротуари, пішохідні та велосипедні доріжки, зелені насадження,
наземні та підземні мережі.
Далее один из терминов приведенных в данной статье.
Ст 1 абз.16 данного закона:
штучні споруди - інженерні споруди, призначені для руху
транспортних засобів і пішоходів через природні та інші перешкоди,
а також сталого функціонування автомобільної дороги (мости,
шляхопроводи, естакади, віадуки, тунелі, наземні та підземні
пішохідні переходи, наплавні мости та поромні переправи, розв'язки
доріг, підпірні стінки, галереї, уловлювальні з'їзди, снігозахисні
споруди, протилавинні і протисельові споруди тощо).
Из всего выше написанного я могу сделать вывод что данный переезд являеться "штучной спорудой" на автомобильной
дороге котороая называется "пр. Победы".
Далее обратимся к ПДД:
п 1.10
головна дорога - дорога з покриттям відносно грунтової або
та, що позначається знаками 1.22, 1.23.1-1.23.4 і 2.3 (див.
додаток 1) ( 306а-2001-п ). Наявність на другорядній дорозі
покриття безпосередньо перед перехрестям не прирівнює її за
значенням до перехрещуваної;
на самом деле тут интересен именно применяемый термин "главная
дорога" не "проезжая часть а именно
дорога вся дорога! что к ней относиться мы разбирали выше.
Так же приведу такую выдержку из ПДД:
2.3 "Головна дорога". Надається право першочергового проїзду
нерегульованих перехресть.
2.4 "Кінець головної дороги". Скасовується право
першочергового проїзду нерегульованих перехресть.
и
Знаки 2.1-2.3, 2.5 і 2.6 встановлюються безпосередньо перед
перехрестям або вузькою ділянкою дороги, крім того, знак 2.3 на
початку, а знак 2.4 - в кінці головної дороги. Знак 2.3 з
табличкою 7.8 обов'язково повторюється перед перехрестям, на якому
головна дорога змінює свій напрямок.
знак 2.4 там нет соответственен главная дорога не заканчивается.
И так из всей выше написанной портянкой можно сделать вывод переезд является частью дороги, частью
дороги со всеми вытекающими последствия которые описаны в ПДД. Плюс приведенные в данной теме разъяснения по поводу таких ситуаций приведенный Уважаемым Steam позволяют мне сделать однозначный вывод, что с точки зрения ПДД и ЗУ водители двигающиеся п ул. Асхарова обязаны пропускать всех включая тех кто разворачиваються на пр.Победы т.к они находяться на главной дороге.
Аргумент "Водители экстрасенсы" вообще ни принимаю т.к. выше правильно написали гадать не надо надо остановиться и дать закончить маневр, будь то поворот или разворот.
Все выше написанное написано с точки зрение законов как должно быть.
В реале пр. Победы т.е. одна дорога главная на половину!

к Клочковской она главная т.к. перед перекрестком победы Х Л.Свободы есть знак 2.1 а от Клочковской не главная т.к. такого знака нет.
Фух у меня все
