Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Про Харків, бітломанів, таксофонний вандалізм та як народився 50 років тому Харківський рок.

У США помер один з "батьків" року Чак Беррі
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.


hfe8ca.webp
 
слушал на днях выступление Саихно Намчылак на Антропологии, и она рассказывает как она в 75 м играла фриджаз с грюппой, но что то у неё не срослось и забрали её в Москву, там играть фри джаз.
Все правильно, бо тільки в Москві в ті часи можна було щось робити... Бо, Москва була вітриною СРСР для усіх іноземців, в якій можна було запевняти іноземні ЗМІ, що в СРСР з демократією усе добре.... Там можна було щось робити не тільки в музиці, але й в театрі... Це правда...
 
Послухай, що в цій гілці в пості #271 розповідь світлої пам"яті Сергія Короткова, як його терзала регулярно КДБ в Харкові. Я це знав, бо, Сергій жив поруч зі мною і бачився з ним регулярно в ті часи.
 
Ну скорее всего не КГБ а ОБХС, может потому что Коротков барыжил пластинками и записями, ты не подумал? Лично у него покупал Токин Хэдз фирму и Лов второй.
Його викликали саме у КДБ... Я це знаю... Оскільки у ті часи музику тільки слухав, а до театру мав пряме відношення, то знаю на своїй шкурі що тоді відбувалося у всіх сферах культури... Знаю, яка доля була тих театральних колективів, які в той час (60-ті й 70-ті) намагалися ставити спектаклі, по драмам західних сценаристів, хоча заборону на їх постановки було у Хрущівську відлигу зняті. Я маю на увазі "СИНТ-63" та "Радугу"...
 
А что руководство театра не имеет права регулировать репертуар? Попробуй на бродвее поставить то что не понравится владельцу, как думаешь, разговоры о свободе слова тебе помогут? Вот знаешь почему при совке люди были высокого мнения о художественных достоинствах западного кинематографа? Из за так называемой "цензуры". Люди бывшие в штатах блевать хотели от американского кинематографа, и совершенно справедливо, и если ты думаешь что цензуры не было там, ты ошибаешься, не всегда настолько жестоко как при макартизме но она была всегда, как правило механизмом были финансы, но когда они не работали шли в ход прочие репрессивные меры. Многие мытци уезжали из штатов из за этого. Просто почитай про это, не пропаганду, нет их самих слова.
Ну. тепер я зрозумів... Тут ти проколовся... Бо, не розумієш різниці поміж репертуарним державним театром і антрепренерським приватним театром... Тут вже тебе понесло на ахінею, бо немає ані знань, ані тим більше досвіду про те, в чому безуспішно намагаєшся бути експертом... Далі з тобою не цікаво розмовляти... Бувай здоровеньким! :)
 
Если ты думаешь что ты хоть капельку интересен со своими штампами из жолтой прессы смею тебя разочаровать, просто не люблю когда такой псевдоинтель занимается засиранием мозгов окружающим.
:іржач:
 
Вмешаюсь в спор аксакалов музыки и политвозрений. Лично я в США не был, но были друзья американцы. Мое наблюдение: американцы расслаблены и уверены в себе, похожи на Людей (людей с большой буквы). Совки загнаны, закрепощены, подозрительны и лицами как с только с войны вернулись (подкожные мышцы лица зажаты и скованы). Мой выбор - свобода американцев. Свобода контролированная только социальным договором, ограничений законов, а не прихотью опиздиневшего маразматика-комуняки, который субъективно решал, как мне жить, что слушать и кого трахать. Отсутствие настоящей свободы не просто делает человека рабом, это еще опускает его на уровень полуживотного.
Згоден. Саме такі раби і захищають із усих сил радянську владу. Вони же і займаються досі совкодрочерством. :D
 
Совкодрочерством, как и америкосодрочерством занимаетесь вы с Катоном, только вы дрочите на поганый совок и благую СШПшку, а я трезво смотрю на все это говно.
:іржач: ...як і усі колишні комсорги і парторги... Це вже чув, але давно, коли нам в трудових колективах промивали мізки затяті політінформатори із числа парторгів і комсоргів... :іржач: А я думаю, де це раніше вже чув? :іржач:
 
Щож ти таке чув? Я основываю своё мнение об америке на основании информации в основном от американцев и европейцев, а ты пользуешься желтой прессой. Или из каких источников ты черпаешь то что вещаешь?
Та прямо... :D Я тобі кажу про репертуарний театр, а ти мені про Бродвей, на якому немає жодного репертуарного театру... :іржач:
 
Еще вспоминаю как общался с фином который слезно нашей алкашке завидовал, и качеству и цене и вообще, мечтал перебраться.
:іржач:
Ну, і гаразд ти на брехню. Я із фінами наспілкувався ще у другій половині 60-х, які приїздили організовано на екскурсії до Пітера... Коли вони бігали по крамницям і скуповували повні авоськи дешевого пойла, яке успішно розпивали в готелі... Оскільки їм обмежували обмін валюти на рублі, то скоро у них гроші закінчувалися й вони по провулкам підходили до схожих на них по статурі чоловіків й пропонували ченч. Замість свого дакронового костюма згодні були одягнути одяг пітерця й ще просили за це певну суму коштів на пропой. Але, щоб хтось там хотів залишитися в СРСР мови й не йшло. Та й згодом, коли вони будували готель "Віру" у Таллінні, ніякого бажання залишитися там ніхто не виявляв. Навпаки місцеві естонки залюбки виходили за фінів заміж, щоб уїхати з ними до Фінляндії...
 
свободным и в меру преуспевающим можно быть практически везде, ну не считая Гаити всяких с Сомали.
Так, дійсно, за радянських часів можна було бути свободним тільки. якщо ти був готовий до відсидки десь у мордовських таборах, або в кращому випадку тебе просто не брали на роботу....
 
Почему аксакал не вспомнил "золотой голос Харькова" - Мулермана. Я хоть и не любитель попсы, но признаю, в шестидесятые годы, на советской эстраде, пели очень красивыми голосами и иногда очень красивые песни, и в основном евреи пели (еврейки)
Яким боком Мулерман до року. Не вписується аж ніяк до цієї теми.
 
Да не было в Харькове никакого рока, какие то пародии на рок пытались играть, а настоящего рока аля Вудсток - не было.
Ой... Стилів в рок-музиці стільки, що робити такі заяви - зайве... Був рок, і є. В тому числі і в Харкові...
 
«Разные люди» — советская, украинская и российская рок-группа. Лидер-вокалистом группы и автором большинства песен является Александр Чернецкий. Группа образовалась в Харькове в 1980-е годы как «ГПД» (аббревиатура расшифровывалась либо как «Группа продлённого дня», либо как «Городской психдиспансер», со слов Чернецкого известно, что существовали такие объяснения, как «Гнилое положение дел», «Господи, помоги дебилам», а также таллинская газета перед фестивалем 1988 г. придумала совершенно абсурдное — «Гласность. Перестройка. Демократия»), в 1989 переименована в «Разные люди». В 1999 году Александр Чернецкий переехал в Санкт-Петербург, где группа была воссоздана в новом составе.
https://ru.wikipedia.org/wiki/Разные_люди_(группа)
 
Назад
Зверху Знизу