Якшо дешевше продавати не можеш значить не продаш дешевше, бо дешевше не можеш і не продаш дорожче, бо дорожче не беруть.
Не продаш.
Є оптимальна ціна роздрібу. На кожному ринку, для кожного товару. Десь між мільярдом і копійкою. Найбільш прибткова при відомій та конкретній собівартості. От її і з"ясовують різним чином. Є методи. Маркетинговими дослідженнями, акційними продажами, тощо. ЇЇ і пропонують.
Але. На початковому етапі собівартість, вважай, невідома та надвисока. То й ціни пропонують підвищені. А якщо справа піде, то й ціни оптимальні з"ясуються та пропоновані знизяться. А як не піде, то буде модернізація чи ліквідація ... Зовсім не роздрібна та й майже не торгівельна справа.


