Я рад, что Вы что-то написали, но вопрос был не об этом. Я попросил Вас показать где в ПДД описано, что водитель должен пропускать или стоять.
Это нетрудно. Дальше цитаты из ПДД Украины в действующей редакции.
18.1. Водій транспортного засобу, що наближається до нерегульованого пішохідного переходу, на якому перебувають пішоходи, повинен зменшити швидкість, а в разі потреби зупинитися, щоб дати дорогу пішоходам, для яких може бути створена перешкода чи небезпека.
18.2. На регульованих пішохідних переходах і перехрестях при сигналі світлофора чи регулювальника, що дозволяє рух транспортним засобам, водій повинен дати дорогу пішоходам, які закінчують перехід проїзної частини відповідного напрямку руху і для яких може бути створена перешкода чи небезпека.
18.4. Якщо перед нерегульованим пішохідним переходом зменшує швидкість чи зупинився транспортний засіб, водії інших транспортних засобів, що рухаються по сусідніх смугах, повинні зменшити швидкість, а в разі потреби зупинитися і можуть продовжити (відновити) рух лише переконавшись, що на пішохідному переході немає пішоходів, для яких може бути створена перешкода чи небезпека.
-------
1.10. Терміни, що наведені у цих Правилах, мають таке значення:
...
дати дорогу - вимога до учасника дорожнього руху не продовжувати або не відновлювати рух, не здійснювати будь-яких маневрів (за винятком вимоги звільнити займану смугу руху), якщо це може примусити інших учасників дорожнього руху, які мають перевагу, змінити напрямок руху або швидкість;
Искренне надеюсь, что вы просто прикалываетесь, когда пишете подобную херь типа "где написано?".
Учить ПДД через форум - не самый лучший вариант.
Поясню на всякий случай, что выше я веду речь о том случае, когда пешеход
находится на пешеходном переходе.
Если пешеход на пешеходный переход зайти еще не успел и только подходил к переходу, или если перехода там нет, то конечно пропускать пешехода и стоять водитель как бы не обязан.
Если вы имели в виду случай, когда пешеход _не на пешеходном переходе_, тогда вышеизложенное не работает, но тут будут работать другие пункты ПДД.
12.2. У темну пору доби та в умовах недостатньої видимості швидкість руху повинна бути такою, щоб водій мав змогу зупинити транспортний засіб у межах видимості дороги.
12.3. У разі виникнення небезпеки для руху або перешкоди, яку водій об'єктивно спроможний виявити, він повинен негайно вжити заходів для зменшення швидкості аж до зупинки транспортного засобу або безпечного для інших учасників руху об'їзду перешкоди.
12.4. У населених пунктах рух транспортних засобів дозволяється із швидкістю не більше 50 км/год.
И в данном случае экспертами будут исследоваться вопросы приблизительно следующего характера:
1) "чи наявні в діях водія автомобіля порушення положень ПДР?"
2) "яким чином повинен був діяти водій автомобіля в дорожній ситуації, що склалася, у відповідності до вимог ПДР?"
3) "чи знаходяться порушення вимог ПДР, допущені водієм автомобіля, в причинному зв'язку з ДТП?"
и, в частности, важный вопрос:
"4) чи мав водій автомобіля технічну можливість уникнути зіткнення з пішоходом шляхом застосування вимог, передбачених пунктом 12.3 ПДР".
Ответ на него будет зависеть от показаний водителя, следовой информации, если будут видео с камер, то и от них.
И другие вопросы, типа ехал ли автомобиль с разрешенной скоростью.