Вибраторы для женщин и девушек

почему вы падали на велосипеде?

Дык рядом с трубой мост деревянный есть, в 30-ти метрах. Да и на чём по ней ездить?
Так для развлечений ездили, в 90-е) на херне типа школьника.
А по мосту, когда его восстановили, лет 20 назад, люди на скутерах по нему ездили. Видел даже человека на яве. Шас смотрю, бля там такие ступени на нем, весь в дырках и латках...
 
Падал из за контактных педалей.считаю что для города они окоянные ну нах. Не нужны
 
Падал из за контактных педалей.считаю что для города они окоянные ну нах.
Значит мало ездил. Поначалу тоже на светофорах пару раз упал, но это с непривычки. Сейчас мне без контактов вообще выезжать куда бы то ни было очень сложно. Тупо страшно, что могу потерять контакт с педалями.
 
потеря скорости в повороте(неправильное распределение веса), пережатие переднего тормоза на скользкой дороге, пробовал перепрыгнуть через ветку, коснулся педалью(видимо) потерял равновесие.
 
Значит мало ездил. Поначалу тоже на светофорах пару раз упал, но это с непривычки. Сейчас мне без контактов вообще выезжать куда бы то ни было очень сложно. Тупо страшно, что могу потерять контакт с педалями.

Как-то без них катались и не боялись :D
 
Аргумент "а от колись..." провальний в будь-якому випадку. Все змінюється.


Що до контактів, то всі, хто на них пересіли, назад не хочуть. Виключення - зима чи їзда по небезпечних ділянках вниз. Я от на зимньому велі не хочу контакти бо мені важливо мати звичайне взуття - хоч кросівки, хоч боти-говнодави в заліжності від потреби. А так я звичайно відчуваю, що педалити на топталках гірше.

Теж довго не хотів контакти бо похериться універсальність - неможливо буде їздити в будь-якому одязі та взутті, в тапках. Але з часом їздити в джинсах чи абібасах все одно перестав бо незручно. Велосипедний одяг тупо зручніший. Не обов'язково ж по харду в обтягуючих лосинах на підтяжках їздити, є абсолютно нейтральний велоодяг. І веловзуття є зручне й м'яке, в якому зручно ходити.
 
здравствуйте
а " чуть не упал " не считается?
в общем вспомнилось, когда еще в далекие доисторические времена спускался с ялтинского перевала а сторону севастополя, на одном из крутых затяжных серпантинов , нехило разогнавшись, вытормаживался метров 150до 200 перед впереди идущим авто, и мощности вибрейков просто тупо не хватало поглотить кинетику моего велика, едва не ушел в пропасть на повороте тогда.
 
Дык рядом с трубой мост деревянный есть, в 30-ти метрах. Да и на чём по ней ездить? :незнаю:
А я упал через кусок трубы, что торчит прямо на тропинке, сантиметров 20-ть из земли, засмотрелся в другую сторону и сальто сделал.

где там трубу нашел? сколько катаю там невидел никакой трубы торчащей
 
На даний момент можу пригадати лише декілька випадків, коли я впала з велосипеда.
1) В далекому дитинстві. Їхало два чи три велика, а може й більше не пам'ятаю. На кожному по двоє. (тоді ми ще були маленькими, худенькими дітьми) І на одній "калдобині" я підскочила, і впала на дорогу. Подерла коліна і лікті, потім вже ішла пішачка...
2) Теж давно... Пам'ятаю велик був марки Україна, велииикий такий. Отже, виїжджаю по боковій дорозі на основну і (а мені за це соромно...) врізаюся в місцеву поштарку, яка їхала теж на велику. Було боляче не тільки від травм, але і від дуже незадоволеного вигляду обличчя поштарки. Сподіваюсь, вона не довго на мене гнівалася.
3) Теж марка велика Україна і теж давно. Каталася по основній дорозі, а машин тоді майже не було. Задумалася і з'їхала в кювет. Травмувала спину!
4) А далі не пригадую...

Вже багато років не каталася на велосипеді...

P. S. Попереджаю, коли катаєтеся на велосипеді, будьте дуже уважні! Бо українські поштарки можуть з'явитися нізвідки!!! (щоб мій досвід був хоть комусь корисним)))
 
Аргумент "а от колись..." провальний в будь-якому випадку. Все змінюється.


Що до контактів, то всі, хто на них пересіли, назад не хочуть. Виключення - зима чи їзда по небезпечних ділянках вниз. Я от на зимньому велі не хочу контакти бо мені важливо мати звичайне взуття - хоч кросівки, хоч боти-говнодави в заліжності від потреби. А так я звичайно відчуваю, що педалити на топталках гірше.

Теж довго не хотів контакти бо похериться універсальність - неможливо буде їздити в будь-якому одязі та взутті, в тапках. Але з часом їздити в джинсах чи абібасах все одно перестав бо незручно. Велосипедний одяг тупо зручніший. Не обов'язково ж по харду в обтягуючих лосинах на підтяжках їздити, є абсолютно нейтральний велоодяг. І веловзуття є зручне й м'яке, в якому зручно ходити.
все уже знают какой ты весь профессионал. все, хорошо.
 
заздри мовчки
 
на льоду гальмувати переднім взагалі не треба. Й з заднім проблеми великі.
 
На сельской грунтовой дороге уступал дорогу автомобилю, ехал по обочине, в траве была ямка, смешно перелетел через руль. И ездил на меловую скалу в Чепель. На обратной дороге застал дождь. Нападался больше, чем за всю предыдущую жизнь. Вообще заблудился, полями сокращая маршрут, замёрз,посадил и промочил телефон. Хотел вел бросить в полях, бо к концу дня сил тащить его по раскисшему чернозёму не было. Приехал в крови, рваной одежде и обуви. Сказал - манал я такие поездки. Но через время опять туда поехал. Счас наверное уже нельзя туда ездить. Сильные обстрелы там были.
 
Хотел вел бросить в полях, бо к концу дня сил тащить его по раскисшему чернозёму не было.
Теплой (относительно) бесснежной зимой 2019-20 решил съездить на "малые карпаты", выехал на грунтовку вдоль каких-то СНТ, солнце пригрело, и грунтовка прямо подо мной превратилась в болото. Километр обратно на асфальт топал больше часа, счищая килограммы грязи через каждые 20-30 метров.

Той же зимой и падение было. Хотел проехать по стандартному своему маршруту Горизонт - Каменная Яруга - Новопокровка - Введенка - Терновая - Зеленый Колодязь - Рогань - Докучаева - домой. Доехал до Яруги, свернул с трассы, телефон на морозе сдох, павербанки не было. Надо было на трассу возвращаться и пилить домой, но подумал, ладно, езжу там не в первый раз, сориентируюсь. До терновой доехал по плану, а на Колодязь там поворот неочевидный такой, я и сейчас его иногда пропускаю, если без навигации, хотя ужедесятки раз тамездил. А тогда конечно проскочил. В общем, когда начались пески и сосна, начал что-то подозревать. Возвращаться побоялся - темнело, заблудился бы совсем, поехал прямо. Выскочил на змеевскую трассу хорошо за Васищево, хоть в сторону Харькова повернул, и то дело ))). Свет был тогда никакой - только себя обозначить, а тут невидно нихрена, даеще встречка ослепила. И по классике - колесо соскочил с кромки асфальта, на рефлексе попытался вырулить обратно - и пошел кубарем. Обошлось. Кости целы, а мясо наросло.
 
В тебе ж прям по фото видно чому ці педалі хуйня - рамка зі сторони замка не потерта, що значить, що ти не стоїш на ній, а лише на отих дрібних площадках біля замка, як на 520.
Для педалей з твердою підошвою це не проблема, але в такому взутті катають активно чи спортивно, та такі педалі нафіг не потрібні.
Для матрасу, трекінгу, походів, де ці педалі мають сенс, зручніше юзати відповідне взуття - з доволі м'якою підошвою, в якому можна ходити, в якому взагалі можна цілий день зручно тусити. І в такому взутті їздити на педалях типо 520 тупо неможливо - бо давить малою площею опори. І ці педалі давлять так само.
Була б рамка вищою зі сторони замка, щоб нога стояла на рамці - чудові були б педалі. А так хуйня.


Я вже давно знайшов для себе зручні педалі - pd-t400 та 700. В них стоїш таки на жирній рамці.
При бажанні можна односторонні зробити відкрутивши замок з одного боку та вплавивши грузик в рамку, щоб вона поверталась одним боком, як на всіх напівконтактах.

pd-t421 є односторонні правильні. Але вони пластикові... Й без шипів на топталках взагалі...
Ну й я все ж передумав вже давно на напівконтактах катати. Реально дуууже нечасто потрібна можливість топтати - на небезпечних ділянках лише типо сипучки під нахилом, промоїн тощо, - тож катаю двусторонки.


пс - якщо що, то я катав на таких.
 
Останнє редагування:
люков открытых боюсь страшно,посему палю их усилено

а падал четыре раза
1 - ехал мечтая и тупо в припаркованый москвич въехал.слез с багажника и поехал дальше.водилы не было слава богу.было это еще во времена украины - соотв у меня вел целый остался,а у москвича бампер чуть погнулся.
Прочитал пост, подумал чел пишет с Крыма или с Дебальцево.
Потом глянул, а сообщение то 2011 года.
30 сек подумал, потом понял :)
 
Скільки разів падав то в основному це було або на грязюці, або на мокрому асфальті в поворотах)
 
Назад
Зверху Знизу