Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Перекрытие улиц

  • Автор теми Автор теми Otshelnik
  • Дата створення Дата створення
Да успокойтесь уже фантазеры :D
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.


6. Дія цього Закону не поширюється на проекти, які:

не передбачають внесення інвестицій інвестором в об’єкт концесії;

передбачають отримання інвестором повного відшкодування здійснених ним інвестицій за рахунок коштів державного або місцевого бюджету;

не передбачають створення та/або будівництво (нове будівництво, реконструкцію, реставрацію, капітальний ремонт та технічне переоснащення), та/або управління (користування, експлуатацію, технічне обслуговування) об’єктом концесії, та/або надання суспільно значущих послуг;

передбачають пошук, розвідку родовищ та видобування корисних копалин.



Стаття 39. Об’єкт концесії щодо будівництва та подальшої експлуатації автомобільних доріг

1. У разі реалізації проекту, що здійснюється на умовах концесії, щодо будівництва та подальшої експлуатації автомобільних доріг об’єктом концесії є автомобільні дороги загального користування.

Проект, що здійснюється на умовах концесії щодо будівництва та подальшої експлуатації автомобільних доріг, може бути реалізований лише за умови наявності альтернативного безоплатного проїзду (автомобільна дорога) протягом усього строку експлуатації платної автомобільної дороги відповідно до Закону України "Про автомобільні дороги".

2. Концесіонеру надається право на будівництво та подальшу експлуатацію автомобільної дороги в порядку та на умовах, визначених концесійним договором та законом.

Під будівництвом автомобільної дороги розуміється комплекс дорожньо-будівельних та проектних робіт, пов’язаних із новим будівництвом та/або реконструкцією, та/або капітальним ремонтом автомобільної дороги.

Смотрим внимательно статью 39. И успокаиваемся.
 
Я так понял, что платными станут существующие дороги, а не какие-то новые построенные?
да именно те что уже есть. Новые toot построить нужно, а это сложно и долго, а вот в РФ чей опыт Украина взяла за основу поступили иначе, есть трасса Дон М04 она идет от Москвы до Краснодара и дальше (начиная с Московской области на ней в том или ином месте стоят пункты сбора денег точно знаю о трех, два из них проезжал лично, первый в под Воронежом, второй в Ростовской области, третий в Краснодарской.
 
да именно те что уже есть

ну т.е. строим/ремонтируем дорогу за бюджетные деньги, потом отдаем частному "инвестору", чтобы он на ней зарабатывал... :незнаю:

Смотрим внимательно статью 39. И успокаиваемся.

бесплатные альтернативные дороги формально будут, а фактически по ним не проедешь :)
 
На сьогоднішній день вже можна однозначно казати, що "протиснений" Луценко краще за оце уйобисько Харківське, шо зараз.

ты о чем?

я исхожу, что у нас ничего еще не делалось для людей за всю историю. априори если что-то происходит, значит опять пытаются наебать. :незнаю:
 
Якщо Луц "нічого не робив", то ця робить багато дааа

За справу Шеремета їй би яйця відірвати, але за відсутності тоді хоч голову
Ну, список довгий того, шо "осталось без измєнєний"

я не об этом. а про то что закон у нас вспоминают когда надо нагнуть ниже население.
 
опять ты про закон какой-то. забыл как назначали прокурора по закону?

Все! Серега все пропало.
Все дороги продадут и вывезут в европу!! А нам нечастным, не почем будет ездить :(

ну т.е. строим/ремонтируем дорогу за бюджетные деньги, потом отдаем частному "инвестору", чтобы он на ней зарабатывал...

бесплатные альтернативные дороги формально будут, а фактически по ним не проедешь
То есть ты прочитал, но смысла осилить не смог :незнаю:
 
сделают бетонку платной, а по старо-симферопольской не особо дорога всегда была.

старосимферопольскую почти до конца области в следующем году будут капиталить, уже тендера проходят

также повезло жителям Золочева

80 километров на 2 ярда гривень на следующий год: Харьков - Золочев - граница
Золочев-Максимовка
Золочев-Каз лопань


плюс полный капремонт окружной, прямо с марта
еще 2,5 млрд грн)
 
А на перекрестке возле мясокомбината все вернули в зад.
Стрелки на лево и знаки движения по полосам.
65b41e0fd731ba8a556.webp
 
Все! Серега все пропало.
Все дороги продадут и вывезут в европу!! А нам нечастным, не почем будет ездить :(




То есть ты прочитал, но смысла осилить не смог :незнаю:

да нет, как раз все понятно :незнаю:
 
Там знаки треба зробити, щоб оберталися, як номер на машині Дж.Бонда.

надо вернуть выезд с державинской налево на гагарина и увеличить интервал зеленого по гагарина, за счет полевой.
 
Хз.. надо утром в будний день смотреть длину хвоста пробки.
надо вернуть выезд с державинской налево на гагарина и увеличить интервал зеленого по гагарина, за счет полевой.
Вполне возможно
 
Хз.. надо утром в будний день смотреть длину хвоста пробки.

Вполне возможно

я когда-то рисовал. надо было сделать двухэтапный выезд. за счет широкого бульвара добавить полосу с прикрывающим островком. а место разворота ближе к пешеходному светофору. 1) в два этапа это безопасно 2) это накопление очереди. возможно тогда вообще можно было бы отказаться от поворота налево с полевой.

2020-12-24_19-32-12.webp
 
Хтось мені пояснював, коли це прибрали і поставили лудшего годинника там (чи клумбу, хз)

Мовляв, по довбойобостійкості не проходить
ДБНи нові, проспект, кількість смуг, блаблабла...

так годыннык как раз на разделительной был. и проезд хороший был. а можно было бы еще лучше сделать. там дорога просматривается хорошо. я еще на одесской тогда жил. очень комфортно было.

а закрыли думаю, чтобы члены из аэропорта с ветерком ехали. на ньютона тоже был нормальный проезд. нафига его закрыли?
 
Можна було б і світлофор там поставити, як це полюбляють робити у нас
з картонкою, звісно
Або 2-рівневу розв'язку, але це більше на фантастику схоже

данунафиг светофор. мой вариант не требовал дополнительных расходов. просто топология чуть другая.
 
Твій варіант дещо схожий на виїзд з Мечникова з поворотом на Міхновського (Ганни).
Знову з Державінської повертали б не в крайню праву, чим до глибини душі вражали б тих, хто їде прямо. Сам не люблю світлофори.

та не. я там много ездил тогда. светофоров на мясокомбинате и на пешеходном было достаточно для разделения потоков и обзорность шикарная.
 
Я їздив теж
І перед тим, як туди втулили годинник, вже хвіст бажаючих закінчити лівий поворот з Держ. на Гаг. створював небезпечні моменти там.

годинник "делал" большой карман для накопления там машинок.
и про моменты сложно говорить, я не помню, чтобы бились там как щас в столбах торчат. столбы моменты создают? водители :незнаю:
 
Назад
Зверху Знизу