Ответы бывалых на вопросы новичков

це як я розумію процедура з розборкою салона?
Та не! Но для начала, хорошо бы заправить фреоном с краской, чтоб видно было, откуда вытекает. Гена devid мне так делал. Но кондер надо чтоб все время работал и летом как раз самое то.
ПС. Но у меня все нормально было, нигде не пропускало. А кондер хреновенько как работал, так и работает. Не, ну нормально работает, но вот в Октавии Тур там я аж мерз при 30+ градусах за бортом, а тут и близко этого нет. Пишут, что может как-то перепрошить что-то надо на европейский климат, ХЗ.
 
Різниця у різному складі гуми. Та гума із якої зроблені маслобензостійкі кільця при контакті з фреоном швидко приходить у непридатність і кільце починає травити (заправки вистачить на сезон)
Це дуже гарна тема для недоброчесних сервісів з кондиціонерів - можна вішати локшину і мати постійного клієнта кожен сезон на дозаправку/ремонт
це як я розумію процедура з розборкою салона?
Ні, це все робиться в підкапотці. В салон лізти не треба.
Там насправді кілька місць може буже проблемних (треба подивитися усі стики трубок в підкапотці і поміняти кільця на фреонні).
Бачив, що міняли компресор - там як раз є стик між ним і трубкою далі з двома торцевими ущільнювачами (прямокутна хрінь там десь повинна бути на стику трубок) - я ставлю на неї.
Якщо знімали і радіатор кондиціонера, то краще і там кільця поміняти.
Коротше якщо там чорні кільця, то на той сервіс де ставили новий компресор краще більше не їздити
 
Коротше якщо там чорні кільця, то...
а мають бути якого кольора?

(боже як все складно - я думав там все зроблено як на гальмівній системі, а там виявляється ущільнення гумові..)
 
Останнє редагування:
а мають бути якого кольора?

(боже як все складно - я думав там все зроблено як на гальмівній системі, а там виявляється ущільнення гумові..)
Бо є різниця між ущільненням досить в'язкої рідини та газу. :)
 
Останнє редагування:
а мають бути якого кольора?

(боже як все складно - я думав там все зроблено як на гальмівній системі, а там виявляється ущільнення гумові..)
зазвичай вони зелені або коричневого кольору.
хоча зараз продаються комплекти і чорного кольору (навіть типу оригінал), но це якось попахує чимось...
 
А підкажіть хто знається на кондиціонерах. Корола/Ауріс 2010 рік з двигуном 1ZRFE, нормально холодить поки їдеш - починає лупити теплим повітрям (в спеку) коли зупиняєшся.
Заправка була в 20 році при заміні компресора, потім в серпні 22 (половини маси вже не було), зараз ще не пройшов рік з минулої заправки - вже знову почалось та сама херня. Минулого разу заправка ніби все пофіксила.

Це тепер мені кожен рік перезадуватись чи може в них є якась поширена проблема де фреон виходить?
если нормально холодит пока едешь и не холодит когда не едешь, я бы проверил вентилятор кониционера и чистоту конденсатора (радиатор кондея по простому). но это при условии, что газа столько, сколько нужно. его количество в гр указано на табличке под капотом.
 
Вопрос возник к обладателям машин, у которых есть встроеный монитор в мултимедийной системе. Я правильно понимаю, что в таком случае там всегда есть встроенный навигатор и необходимость в покупном отпадает?
 
Вопрос возник к обладателям машин, у которых есть встроеный монитор в мултимедийной системе. Я правильно понимаю, что в таком случае там всегда есть встроенный навигатор и необходимость в покупном отпадает?
Понимаешь правильно . Но зачастую за навигатор просят долистать .
 
Понимаешь правильно . Но зачастую за навигатор просят долистать .
Ага, ну долистать еще ладно. А может наверно быть, что в определенных комплектациях его даже за доплату нет? Правда в таком случае вообще не очень ясен практический смысл этого дисплея.
 
Вопрос возник к обладателям машин, у которых есть встроеный монитор в мултимедийной системе. Я правильно понимаю, что в таком случае там всегда есть встроенный навигатор и необходимость в покупном отпадает?
не всегда. у мну был изначально небольшой монитор - навигашки не было, я его заменил на большой, там уже жесткий диск и навигашка.

необходимость покупать навигатор отпадает, когда есть телефон. там яндух или в вашем случае гугль. пробки и все такое.
 
В мене монітор. На ньому все: клімат, БК, радіо і багато іншого. Але я навігацію і камеру не замовив собі, вони мені в Україні не були потрібні.
Навігація мені і зараз не потрібна.
А ось що потрібно, так це підтримка андроїд авто та епл кар плей. То ж я змінив свій ГП (головний пристрій) на новіший від рестайлової моделі. І він вже був з вбудованою навігацією. Якою я все одно не користуюсь. А користуюсь натомість гугл картами.

Тобто це цілком залежить від конкретної моделі, які там варіанти ГП ставили.
 
Останнє редагування:
Ага, ну долистать еще ладно. А может наверно быть, что в определенных комплектациях его даже за доплату нет? Правда в таком случае вообще не очень ясен практический смысл этого дисплея.
спроси продавца.
 
А підкажіть хто знається на кондиціонерах. Корола/Ауріс 2010 рік з двигуном 1ZRFE, нормально холодить поки їдеш - починає лупити теплим повітрям (в спеку) коли зупиняєшся.
Заправка була в 20 році при заміні компресора, потім в серпні 22 (половини маси вже не було), зараз ще не пройшов рік з минулої заправки - вже знову почалось та сама херня. Минулого разу заправка ніби все пофіксила.

Це тепер мені кожен рік перезадуватись чи може в них є якась поширена проблема де фреон виходить?
так еще в надо было залить с краской. сегодня б знал где утечка.
 
Вопрос возник к обладателям машин, у которых есть встроеный монитор в мултимедийной системе. Я правильно понимаю, что в таком случае там всегда есть встроенный навигатор и необходимость в покупном отпадает?
Не всегда.
Какой-то Ниссан седан в прокате брал в 20году, экран есть, а навигации нет.
 
Назад
Зверху Знизу