Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Обновки

  • Автор теми Автор теми Воffка
  • Дата створення Дата створення
одноразовое конченое в езде пластмассовое ведро, как и их партнёр по цеху Ситро.
Производители в наипалове покупателей стали хуже самых гнусных перекупов, новые машины делают в самом плохом смысле на продажу.
А что есть лучше в этом бюджете из кроссоверов?
Если без китайцев, то по деньгам попадают корейцы и рено (возможно ещё мазда сх-5). Во всяком случае так было полтора года назад.
 
А что есть лучше в этом бюджете из кроссоверов?
Если без китайцев, то по деньгам попадают корейцы и рено (возможно ещё мазда сх-5). Во всяком случае так было полтора года назад.
Ну я бы лично, скорее кашкай взял. Он думаю в похожем бюжете должен быть. Ну по крайней мере с маздой так точно.
 
Авторитетное мнение мужика, который ездил на двухдверной старючей Фиесте)))
Що ж тебе так попєрдоліло від тієї фієсти? Якісь комплекси чи що? Вже котрий рік ти все намагаєшся в її сторону плюнути лайном.
 
Що ж тебе так попєрдоліло від тієї фієсти? Якісь комплекси чи що? Вже котрий рік ти все намагаєшся в її сторону плюнути лайном.
Для тебе старенька Фіеста класне авто, а свіжий Пежо - гівно, ось така позиція мене дивує))
 
Ок, мне например тоже сегодняшние двигатели с 130к до капиталки не нравятся. Мое Кенго 250к уже имеет и думаю ещё столько сможет и при этом 1.5 дизель. А дизелей сейчас стало вообще мало, выбор почти отсутствует. Смотришь на рынке б/у и либо по границе ресурса двигателя продажа либо цена космос. Поэтому движение в уменьшение ресурса я не приветствую.
 
130к до капіталки це коли змотали попередні 350к і продали оленю?
 
Топгір чи грандтур якось чудово обіграв цю тему.
Мей там норм накидав за комірець двом іншим. Типу, ви ж не купуєте собі чб телевізор чи провідний телефон.
Майбутнє - завжди краще за минуле.
Я із ним згоден.
Якщо тобі звук двз до вподоби - постав собі генератор звуку. Хоча деякі виробники це вже й так роблять.
Чи тобі не для себе той звук потрібен? Та йди ти на хруй тоді.
Одна з головних відмінностей Німеччини - тут поважають один одного. А якщо хтось не поважає, то його поліція зазвичай примушує поважати. Через встановлені норми на гучність вихлопу, наприклад.
 
Ну я бы лично, скорее кашкай взял.
Ну если не пугает гибрид и ниссановский вариатор. А еще ****ский дизайн последнего кашкая по сравнению с этим пыжиком:ги: И сх-5 гибрид думаю дороже кашкая был бы.
 
Останнє редагування:
Что не так с Пежо?
Багато чого.

Позитивне:
  • Багато місця в салоні.
  • "Прозрора" машина, має гарний огляд навкруги у вікна і в дзеркала.
  • Їде неочікувано добре, хоча всього 1.6Т. Гальма також достатні.
  • Маневрове на швидкості та дуже вертляве на парковці.
  • Показує "рейки" як їдеш задом та повертаєш кермо, навіть намагається показувати вид згори, але ***ово поганенько.
  • Автоматично розблокує двері при наближенні.
  • Звук стереосистеми непоганий.
Негативне:
  • Дуже пластмасовий салон, який на ходу ще й скрипить і тріщить, резонує від двигуна та гуркотить на лежачих поліцейських.
  • Приборка - екран, регулювання кондиціонеру - екран. З противною синьою підсвіткою. Якийсь кіберпанк бомж-стайл.
  • І салонна лампа освітлення - слабка та мерзенно синюшня.
  • Перемикач передач - пластмасова ковирялка, і дрібні кнопки.
  • При зупинці - закусує гальма зі скрежетом й смикається. Рушає також дещо смикано. Фігово для пасажирів особливо.
  • Верещить, якщо намагатись вийти не поставив на ручник.
  • Гучно пілікає озвучка поворотника.
  • Для круїзконтролю - апендикс під кермом, який не видно через саме кермо. А щоб він запрацював - на ньому кнопки позаду цього апендикса. Я днів 4-5 шукав як круїз виставити.
  • Кнопку Engine Start/Stop треба тримати довше ніж просто жмакнути.
  • На швидкості вітер шумить сильно.
  • Камера заднього огляду дуже ***ової якості.

Тобто, більшість моїх претензій через ***ову ергономіку та відчуття від автомобіля, аніж характеристики. Воно мені не сподобалось одразу як тільки в аеропорті сів в це корито.

Фото: ковирялка і купа пластмасових кнопок.
IMG_2365.webp


Людину яка на Aprilia іздила таким не проймешь :)
Апріля то секас і вогонь.
 
Майбутнє - завжди краще за минуле.
Спорное утверждение.
Электрички прямо таки лучше ДВС по всем фронтам? Спорно. И там и там есть свои преимущества и недостатки.
То что электрички бюрократически пхают во все щели, а ДВС зажимают, это не значит что электрички прям такие замечательные, скорее наоборот.

Может новый софт лучше? Як то кажуть don’t get me started.

Новые самолеты лучше? Тут уже даже не смешно, а грустно…Те же самые тренды и с бытовой техникой, одеждой и кучей всего другого, особенно последние лет 10-15, сплошные cost cutting и просто деградация культуры производства и обслуживания.
 
Спорное утверждение.
Электрички прямо таки лучше ДВС по всем фронтам? Спорно. И там и там есть свои преимущества и недостатки.
То что электрички бюрократически пхают во все щели, а ДВС зажимают, это не значит что электрички прям такие замечательные, скорее наоборот.

Может новый софт лучше? Як то кажуть don’t get me started.

Новые самолеты лучше? Тут уже даже не смешно, а грустно…Те же самые тренды и с бытовой техникой, одеждой и кучей всего другого, особенно последние лет 10-15, сплошные cost cutting и просто деградация культуры производства и обслуживания.
Насчёт приборов согласен, вместо того чтобы делать на года технику они ее делают одноразовую и вякают что-то про экологию. Сделайте ее качественной и ремонтопригодной ещё 20 лет и меньше будет мусора на планете.
 
Назад
Зверху Знизу