Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Обновки

  • Автор теми Автор теми Воffка
  • Дата створення Дата створення
Приїхав мені німецький штраф, перевищення 16 км/годину, ні щоб одразу суму написати, і куди заплатити....
так вони хочуть щоб я свої дані їм вислав(що я неодмінно зроблю), ще й будуть розглядати справу(або хер зна що вони мали на увазі)
хоча б на англійській продублювали... бо перекладати то ще той квест((
deepl.com відмінно порається.
 
Що буде якщо не платити? Просто цікаво як система працює.
В ЄС німці відкриють провадження та передадуть справу до Польщі на примусове стягнення. Якщо автомобіль зареєстровано поза зоною ЄС, то автоматична фіксація може й не привести до наслідків, але німці завжди працюють над тим, щоб ніхто не зміг уникнути покарання в будь-який спосіб, тобто якщо сьогодні у когось щось прокатило, завтра після вдосконалення системи іншого можуть легко притягнути або патруль на дорозі, або на кордоні через внесення до бази.
 
В ЄС німці відкриють провадження та передадуть справу до Польщі на примусове стягнення. Якщо автомобіль зареєстровано поза зоною ЄС, то автоматична фіксація може й не привести до наслідків, але німці завжди працюють над тим, щоб ніхто не зміг уникнути покарання в будь-який спосіб, тобто якщо сьогодні у когось щось прокатило, завтра після вдосконалення системи іншого можуть легко притягнути або патруль на дорозі, або на кордоні через внесення до бази.
«Роумінг» по штрафам існує серед усіх країн? Якщо поляк в Румунії на камеру потрапить, так саме штраф прийде?

Особистий досвід показує що наразі німецькі штрафи з українськими номерами можна не платити. Але у Польщі ліпше не порушувати.
 
«Роумінг» по штрафам існує серед усіх країн? Якщо поляк в Румунії на камеру потрапить, так саме штраф прийде?
думаю, що "роумінг" по штрафах в межах ЄС працює між всіма країнами. Крім цього, планують або вже втілюють загальну систему штрафних балів: тобто порушення, наприклад, в Італії сумуються з порушеннями в Німеччині чи Польщі, та при досягненні межної кількості, водія позбавляють права керування.
 
«Роумінг» по штрафам існує серед усіх країн? Якщо поляк в Румунії на камеру потрапить, так саме штраф прийде?
думаю що роумінг буде. А в моєму випадку я був на арендованому авто, мої дані їм були відомі))
Мінусову клему дивись. Як до акума підключена, да як до кузова.
Дяка, подивлюсь як до кузова підключена бо на акумі все впорядку.
Однако . чет привалило тебя сюрпрызами .
Про аккум . Хоть напряжение бы глянул когда в машине мырг-перемырг .
По генератор **** . Тут я те так скажу , без гены 100 км это сверический конь в вакууме . Дальше просто *****ц приехали .
Приїжджав продаван акумуляторів з приладами і новим акумом.
Виявилось, що мій акум впорядку але для ціковості встановили новий. Все так само, не заводиться і жодної реакції на дії всередині авто. не світяться ні лампи на дверях, жодна в салоні та зовні, НІЧОГО окрім миготіння в 4-х місцях, та ще іноді видає звук споріднений з мігянням ключика на приборці. Тобто десь замкнуло між акумом і усім іншим, але як ток доходить до кнопки стояночного гальма та кнопки ценрального замка з приборкою - ХЗ
Буду визивати електромеханіка, якщо хтось погодиться виїжджати на місце, бо хер я з гаражу вивезу свою лялю
 
Кстати, может быть кто-нибудь подскажет. У меня акум эксплуатируется лежа на боку (ну типа запаянный необслуживаемый и все такое). Вроде нормально работает второй год, но интересно, это вообще нормально или ему по идее должно быть не сильно хорошо от этого?
 
Кстати, может быть кто-нибудь подскажет. У меня акум эксплуатируется лежа на боку (ну типа запаянный необслуживаемый и все такое). Вроде нормально работает второй год, но интересно, это вообще нормально или ему по идее должно быть не сильно хорошо от этого?
Для разнообразия сказал бы какой аккум .
18650 похуй , 6ст56 совсем не похуй .
 
Для разнообразия сказал бы какой аккум .
18650 похуй , 6ст56 совсем не похуй .
Производитель EXIDE, а вот марку я не помню, визуально похож на AGM 6CT-10Ah, но хз, они все друг на друга похожи.

Но если год уже проработал, то по-идее должно быть одинаково?
 
думаю що роумінг буде. А в моєму випадку я був на арендованому авто, мої дані їм були відомі))

Дяка, подивлюсь як до кузова підключена бо на акумі все впорядку.

Приїжджав продаван акумуляторів з приладами і новим акумом.
Виявилось, що мій акум впорядку але для ціковості встановили новий. Все так само, не заводиться і жодної реакції на дії всередині авто. не світяться ні лампи на дверях, жодна в салоні та зовні, НІЧОГО окрім миготіння в 4-х місцях, та ще іноді видає звук споріднений з мігянням ключика на приборці. Тобто десь замкнуло між акумом і усім іншим, але як ток доходить до кнопки стояночного гальма та кнопки ценрального замка з приборкою - ХЗ
Буду визивати електромеханіка, якщо хтось погодиться виїжджати на місце, бо хер я з гаражу вивезу свою лялю
Не знаю як у Вашому рені, а в моєму маленькому нещодавно було таке:
завіз мастило замінити. Виїхав - наче все норм. Доїхав до роботи. Треба було перепаркуватись і почалось: пищить, блимає, і на приборці значок акума.
Поліз під капот подивитись, бо аккум міняв взимку і купляв якісний.
Виявилось, що мій ремонтник, коли міняв оливний фільтр, випадково висмикнув фішку з генератора.
Вставив назад - все запрацювало.

Тобто, якщо нещодавно щось ремонтували - треба дивитись поряд - що вони могли зламати чи висмикнути
 
Тобто, якщо нещодавно щось ремонтували - треба дивитись поряд - що вони могли зламати чи висмикнути
Усе виявилось банально просто. Валера порекомендував шукати проблему саме в "-" клємі, я і знайшов.
Почав гуглити. Оглядаючи фотографії інших лагун зЬявилось відчуття що в моїй чогось бракує.
У мене до мінусу приєднується два кабелі, *****, один з яких, при знятті, впав між фарою і відсіком для батареї.
підєдную пластину, іскри йдуть..... нічого не працює - паніка.
Далі зрозуміло, приїжджаю на ровері додому, впевнений що зараз усе буде відремонтоване - і так, підключив основний "-" і усе запрацювало.
Але ж і раніше я знімав клєму, і не раз, і Пан з акумуляторами теж мусив це побачити, але ж ні! Соромно.
Дякую за коментарі і вибачте за тупість.
п.с. є і плюси - навігація резетнулась і показує мене на дорогах Кракова а не в полях Пшемисля
п.п.с. - знайшов чому впав кабель(червоним) - майстри, що замінювали ТНВД, згубили(не встановили) захистну пластикову ослону акумулятора(жовтим), ось він і "зник", курде
 
Останнє редагування:
Усе виявилось банально просто. Валера порекомендував шукати проблему саме в "-" клємі, я і знайшов.
Почав гуглити. Оглядаючи фотографії інших лагун зЬявилось відчуття що в моїй чогось бракує.
У мене до мінусу приєднується два кабелі, *****, один з яких, при знятті, впав між фарою і відсіком для батареї.
підєдную пластину, іскри йдуть..... нічого не працює - паніка.
Далі зрозуміло, приїжджаю на ровері додому, впевнений що зараз усе буде відремонтоване - і так, підключив основний "-" і усе запрацювало.
Але ж і раніше я знімав клєму, і не раз, і Пан з акумуляторами теж мусив це побачити, але ж ні! Соромно.
Дякую за коментарі і вибачте за тупість.
п.с. є і плюси - навігація резетнулась і показує мене на дорогах Кракова а не в полях Пшемисля
п.п.с. - знайшов чому впав кабель(червоним) - майстри, що замінювали ТНВД, згубили(не встановили) захистну пластикову ослону акумулятора(жовтим), ось він і "зник", курде
Был в ТикТоке прикол. Загнали авто на шатающий стенд - стучит ояебу. Оказалось такую же шляпу не прикрутили - телепалась между лонжероном и двигателем, под фарой
 
Усе виявилось банально просто. Валера порекомендував шукати проблему саме в "-" клємі, я і знайшов.
Почав гуглити. Оглядаючи фотографії інших лагун зЬявилось відчуття що в моїй чогось бракує.
У мене до мінусу приєднується два кабелі, *****, один з яких, при знятті, впав між фарою і відсіком для батареї.
підєдную пластину, іскри йдуть..... нічого не працює - паніка.
Далі зрозуміло, приїжджаю на ровері додому, впевнений що зараз усе буде відремонтоване - і так, підключив основний "-" і усе запрацювало.
Але ж і раніше я знімав клєму, і не раз, і Пан з акумуляторами теж мусив це побачити, але ж ні! Соромно.
Дякую за коментарі і вибачте за тупість.
п.с. є і плюси - навігація резетнулась і показує мене на дорогах Кракова а не в полях Пшемисля
п.п.с. - знайшов чому впав кабель(червоним) - майстри, що замінювали ТНВД, згубили(не встановили) захистну пластикову ослону акумулятора(жовтим), ось він і "зник", курде
на ровері? Рендж Ровері сподіваюся? :)
 
на ровері? Рендж Ровері сподіваюся? :)
Фірма "Ровер" почала свою історію з виробництва велосипедів й напевно в польскій мові з тих часів слово "ровер" закріпилось за цим двоколесним засобом, як и "джип" в нашому розумінні як друга назва позашляховика
 
о,нашего полку прибыло! поздравляю!
Та не, это в наш полк прибыло, я себе по сроку службы и по должности отжал))). Одна засада, до 120 тыщ км 6 тысяч осталось. Официалы 24 тыщи грн. загнули. Зампотех сказал ***, сами
 
Оновився тильними пружинами Каяба та заміною ними обох старих, як виявилось, зломаних в нижньому положенні. Срака піднялась на кілька сантиметрів.
Доречі, вдалося побороти шарпання керма на швидкості 90-110, не вистачало 20-25 грамів на обох передніх колах :рукалицо:
 
Назад
Зверху Знизу