Тут могла бути Ваша реклама!

Обновки

🟢 23:13 Відбій тривоги в м. Харків та Харківська територіальна громада.Слідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • 🟢 23:13 Відбій тривоги в м. Харків та Харківська територіальна громада.Слідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #311101
Валера а скажи ВАГ электричка насколько тихо или громко гудит когда едет? Видел наверное китайские ВАГи электрички в Харькове- звук громче чем троллейбус.
А как немецкая сборка?
Ззовні так само як і ліф2. У мене поряд ід4 живе.
 
  • 🟢 23:13 Відбій тривоги в м. Харків та Харківська територіальна громада.Слідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #311102
Прекрасный рассказ. Только не согласен с тем что ДВС вниз с горы расходует топливо. Если поставил на передачу то нет. Но в бак конечно не возращает его. Рекуперации нет :)
А як ДВЗ може працювати навіть на холостих не витрачаючи паливо?)
Це ж перпетум мобілє виходить)
 
  • 🟢 23:13 Відбій тривоги в м. Харків та Харківська територіальна громада.Слідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #311103
А як ДВЗ може працювати навіть на холостих не витрачаючи паливо?)
Це ж перпетум мобілє виходить)
Може якщо солекс карбюратор :-) Там був клапан який перекривав канал ХХ, якщо оберти двигуна були в певному діапазоні, та відпущена педаль акселератору. На вантажівках зараз є система гальмування двигуном, котра повністю перекриває подачу палива.
 
  • 🟢 23:13 Відбій тривоги в м. Харків та Харківська територіальна громада.Слідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #311104
Сучасний впорск також зупиняє подачу палива коли двигун обертається від колес.
Але ж ви розумієте, що спуск з гори то не пряма дорога, а серпантин? А на серпантині двигун не завжди обертається від колес. То ж паливо так чи інакше повинно бути подане в циліндри. Тому я і написав, що якщо навіть витрати палива безкінечно малі, але ніколи не 0, завжди більше 0.
 
Останнє редагування:
  • 🟢 23:13 Відбій тривоги в м. Харків та Харківська територіальна громада.Слідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #311105
А як ДВЗ може працювати навіть на холостих не витрачаючи паливо?)
Це ж перпетум мобілє виходить)
Может у меня авто особенное но когда включена передача и не нажимается педаль газа расход п Ри движении происходит торможение двигателем и расход показывает 0
 
  • 🟢 23:13 Відбій тривоги в м. Харків та Харківська територіальна громада.Слідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #311106
  • 🟢 23:13 Відбій тривоги в м. Харків та Харківська територіальна громада.Слідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #311107
Доречі, якщо що, то звук електрички, який ви чуєте на невеличких швидкостях - це згенерований звук з гучномовця, це не звук роботи. Бо електричка сама по собі майже безшумна. Взагалі.
Через це регулятори-законодавці зобов'язали генерувати якийсь шум, щоби пішоходи чули електричку, коли вона рухається.
 
  • 🟢 23:13 Відбій тривоги в м. Харків та Харківська територіальна громада.Слідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #311108
А як ДВЗ може працювати навіть на холостих не витрачаючи паливо?)
Если включена передача, отпущена педаль газа и двигатель не испытывает нагрузку, т.е. автомобиль либо едет с горки, либо имеет хорошую инерцию от разгона, то расход топлива равен абсолютно нулю. На карбюраторах Солекс (через вакуумный клапан), простых ТНВД (за счёт смещения дозатора) это обеспечивалось механически до определённого предела там оборотов в районе 1000...1200 в мин., то при электронном регулировании это вообще проще простого.
 
  • 🟢 23:13 Відбій тривоги в м. Харків та Харківська територіальна громада.Слідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #311109
Если включена передача, отпущена педаль газа и двигатель не испытывает нагрузку, т.е. автомобиль либо едет с горки, либо имеет хорошую инерцию от разгона, то расход топлива равен абсолютно нулю. На карбюраторах Солекс (через вакуумный клапан), простых ТНВД (за счёт смещения дозатора) это обеспечивалось механически до определённого предела там оборотов в районе 1000...1200 в мин., то при электронном регулировании это вообще проще простого.
Це в моменті.
А за спуск з гори все одно будуть періоди, коли паливо впорскується. Тому витрати палива завжди вище 0. Навіть якщо і безкінечно малі.
 
Останнє редагування:
  • 🟢 23:13 Відбій тривоги в м. Харків та Харківська територіальна громада.Слідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #311120
Цікаво, коли тема повернеться до норми через видалені повідомлення?
 
Назад
Зверху Знизу