Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Обновки

  • Автор теми Автор теми Воffка
  • Дата створення Дата створення
Валера а скажи ВАГ электричка насколько тихо или громко гудит когда едет? Видел наверное китайские ВАГи электрички в Харькове- звук громче чем троллейбус.
А как немецкая сборка?
Ззовні так само як і ліф2. У мене поряд ід4 живе.
 
Прекрасный рассказ. Только не согласен с тем что ДВС вниз с горы расходует топливо. Если поставил на передачу то нет. Но в бак конечно не возращает его. Рекуперации нет :)
А як ДВЗ може працювати навіть на холостих не витрачаючи паливо?)
Це ж перпетум мобілє виходить)
 
А як ДВЗ може працювати навіть на холостих не витрачаючи паливо?)
Це ж перпетум мобілє виходить)
Може якщо солекс карбюратор :-) Там був клапан який перекривав канал ХХ, якщо оберти двигуна були в певному діапазоні, та відпущена педаль акселератору. На вантажівках зараз є система гальмування двигуном, котра повністю перекриває подачу палива.
 
Сучасний впорск також зупиняє подачу палива коли двигун обертається від колес.
Але ж ви розумієте, що спуск з гори то не пряма дорога, а серпантин? А на серпантині двигун не завжди обертається від колес. То ж паливо так чи інакше повинно бути подане в циліндри. Тому я і написав, що якщо навіть витрати палива безкінечно малі, але ніколи не 0, завжди більше 0.
 
Останнє редагування:
А як ДВЗ може працювати навіть на холостих не витрачаючи паливо?)
Це ж перпетум мобілє виходить)
Может у меня авто особенное но когда включена передача и не нажимается педаль газа расход п Ри движении происходит торможение двигателем и расход показывает 0
 
Доречі, якщо що, то звук електрички, який ви чуєте на невеличких швидкостях - це згенерований звук з гучномовця, це не звук роботи. Бо електричка сама по собі майже безшумна. Взагалі.
Через це регулятори-законодавці зобов'язали генерувати якийсь шум, щоби пішоходи чули електричку, коли вона рухається.
 
А як ДВЗ може працювати навіть на холостих не витрачаючи паливо?)
Если включена передача, отпущена педаль газа и двигатель не испытывает нагрузку, т.е. автомобиль либо едет с горки, либо имеет хорошую инерцию от разгона, то расход топлива равен абсолютно нулю. На карбюраторах Солекс (через вакуумный клапан), простых ТНВД (за счёт смещения дозатора) это обеспечивалось механически до определённого предела там оборотов в районе 1000...1200 в мин., то при электронном регулировании это вообще проще простого.
 
Если включена передача, отпущена педаль газа и двигатель не испытывает нагрузку, т.е. автомобиль либо едет с горки, либо имеет хорошую инерцию от разгона, то расход топлива равен абсолютно нулю. На карбюраторах Солекс (через вакуумный клапан), простых ТНВД (за счёт смещения дозатора) это обеспечивалось механически до определённого предела там оборотов в районе 1000...1200 в мин., то при электронном регулировании это вообще проще простого.
Це в моменті.
А за спуск з гори все одно будуть періоди, коли паливо впорскується. Тому витрати палива завжди вище 0. Навіть якщо і безкінечно малі.
 
Останнє редагування:
Цікаво, коли тема повернеться до норми через видалені повідомлення?
 
Назад
Зверху Знизу