Як докине ще майже 2к, то потім оп - ще плюс 2 та ще цікавіше. І так до нескінченності.
Хз. Чому?
Колеса, система з кареткою, руль, виніс, підседіл, седло - однакові. Ну й рама насправді однакова, + 1 труба додатково батована чи якоїсь хитрої форми - от і всі різниці в бюджетних рамах сусідніх в усіх виробників.
З того, чим вони відрізняються - перемикачі та покрихи.
1 - покрихи. Ну розхідник насправді. Плюс на кращому рокет рони стоять - асфальтами їх на місяць вистачить. Мені не подобаються дуже.
2 - перемикачі. Алівіо/асера/деор на дешевшому - абсолютно нормальний робочий варіант. На дорожчому 3*10, що є сумно, якщо немає ідеї викинути передній перемикач. 3*9 на дешевшому виглядають цікавіше, якщо нема ідеї їздити на одній зірці попереду. Бо касети та ланцюги десятки тупо дорожчі, а коли попереду 3 зірки, то й 9 позаду за очі.
Я хз, доводи навів. Думай сам.
пс - є ще один цікавий варіант. Одразу провалюєш вилку в новому стані та купуєш за 4300-4400 манітуху, хс або якусь нормальну бу.