Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Настало время для переобувки

  • Автор теми Автор теми Hanns
  • Дата створення Дата створення
Все ломанулись переобуваться. Объехал штук 10 монтажек, нигде не хотят колеса для квадрика собирать. Записался на виантор на завтра на 8:30. Осталось не проспать.
Мне удалось вчера только на воскресенье записаться :незнаю:
 
учера ваще без очереди преобулся :незнаю:
 
Правда что зимнюю резину, если осталось 5 мм, надо уже менять?
Мужик на шиномонтаже сказал
 

31.4.5 Колеса і шини:

a)

шини легкових автомобілів та вантажних автомобілів з дозволеною максимальною масою до 3,5 т мають залишкову висоту малюнка протектора менше 1,6 мм, вантажних автомобілів з дозволеною максимальною масою понад 3,5 т — 1,0 мм, автобусів — 2,0 мм, мотоциклів і мопедів — 0,8 мм.

Для причепів установлюються норми залишкової висоти малюнка протектора шин, аналогічні нормам для шин автомобілів-тягачів;

б)

шини мають місцеві пошкодження (порізи, розриви тощо), що оголюють корд, а також розшарування каркаса, відшарування протектора і боковини;

в)

шини за розміром або допустимим навантаженням не відповідають моделі транспортного засобу;

г)

на одну вісь транспортного засобу встановлено діагональні шини разом з радіальними, ошиповані і неошиповані, морозостійкі і неморозостійкі, шини різних розмірів чи конструкцій, а також шини різних моделей з різними малюнками протектора для легкових автомобілів, різними типами малюнків протектора — для вантажних автомобілів;

ґ)

на передню вісь транспортного засобу встановлено радіальні шини, а на іншу (інші) — діагональні;

д)

на передній осі автобуса, який виконує міжміські перевезення, встановлено шини з відновленим протектором, а на інших осях — шини, відновлені за другим класом ремонту;

е)

на передній осі легкових автомобілів і автобусів (крім автобусів, які виконують міжміські перевезення) встановлено шини, відновлені за другим класом ремонту;

є)

відсутній болт (гайка) кріплення або є тріщини диска і ободів коліс;

Примітка. У разі постійної експлуатації транспортного засобу на дорогах, на яких проїзна частина слизька, рекомендується використовувати шини, що відповідають стану проїзної частини.;

це воно? я про 5 мм нічого не знайшов, але може бути, що це стара версія ПДР :незнаю:
 
минимальная глубина протектора для зимней резины это 4мм
 
Тоже зима 5мм.
 

Вкладення

  • 20181104_144427.webp
    20181104_144427.webp
    93.7 КБ · Перегляди: 258
Если учитывать что новая 8 то 5-6 еще живая, наиболее правильно смотреть износ зимней резины не по общему остатку протектора, а по ламелиям и их остатку, т.к именно состояние ламелий отвечает за зимние качества резины. Тот же нокиан ламелии прорезает до 3-3.5 мм, при достижении которых резину в утиль.
Но также надо смотреть на ее дубовость, за 5-6 лет даже при правильном хранении резина теряет свои свойства.
 
за 5-6 лет даже при правильном хранении резина теряет свои свойства.
почему моя Toyo Garit 2007 года мягче чем новая резина? Вчера на базаре пересмотрел несколько моделей, но с такими мягкими ламелиями не нашёл
 
почему моя Toyo Garit 2007 года мягче чем новая резина? Вчера на базаре пересмотрел несколько моделей, но с такими мягкими ламелиями не нашёл
Потому что g4 cделана емнип с экстрактом скорлупы грецкого ореха))))) Мне такой на заднем приводе хватило на 4 зимы хорошая была резина для того времени.. Дубовость лишь один из признаков изменения свойств. На той неделе продал старую хакку р, 12 года, с хорошим протектором, но жестче, чем кордиант 14 года, который оставил себе.
 
Всё придумано за нас, вот маркера для зимы и полного износа.
Точно. Надо будет глянуть.
В интернете парень продает такие точно за 4300 грн
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.

Надпись на шине "6" он трактует как 7 мм. Что может и логично...
 
Назад
Зверху Знизу