Уважаемые форумчане!
Предлагаю воспользоваться позитивным опытом и имеющимися познаниями.
Имела место ситуация, когда на предложение менеджеру поменять не понравившийся принтер были посланы... в сервис.
Когда было подготовлено письмо, этот же менеджер на просьбу принять под роспись письмо, сразу же вернул деньги.
Незабывайте о книге жалоб, если вы доведёте дело до проверки предпринимателя эту книгу будут смотреть обязательно, и её данные будут подтверждать Ваши слова.
Вот содержание обращения:
Фізичній особі-підприємцю чи Директору ТОВ "хх"
Іванову Івану Івановичу
________________________________
адреса
від Андрєєва Андрія Андрійович
______________________________
Адреса:
ЗАЯВА
23.06.2010 р. мною, ХХХ , у ФО-П ХХХ. (код ХХХ), а саме в магазині «ХХХ», що розташований за адресою: м Харків, ХХХ, було придбано Принтер Canon LBP-3010B (надалі - Товар) та Кабель Maxxtro USB2.0 AM/BM 3.0 м. загальною вартістю 1 022,00 грн.
Вищевказане придбання підтверджується: специфікацією № 144811 від 23.06.2010 р.; товарним чеком від 23.06.2010 р.
При використанні вказаний принтер видає сірий фон у вигляді затемнення по всій площині аркушу, що псує папір та негативно впливає на його якісні характеристики.
Відповідно до ч. 1 ст. 708 Цивільного кодексу України у разі виявлення покупцем протягом гарантійного або інших строків, встановлених обов'язковими для сторін правилами чи договором недоліків, не застережених продавцем, або фальсифікації товару покупець має право за своїм вибором:
1) вимагати від продавця або виготовлювача безоплатного усунення недоліків товару або відшкодування витрат, здійснених покупцем чи третьою особою, на їх виправлення;
2) вимагати від продавця або виготовлювача заміни товару на аналогічний товар належної якості або на такий самий товар іншої моделі з відповідним перерахунком у разі різниці в ціні;
3) вимагати від продавця або виготовлювача відповідного зменшення ціни;
4) відмовитися від договору і вимагати повернення сплаченої за товар грошової суми.
Відповідно до ч. 1 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:
1) пропорційного зменшення ціни;
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
Згідно ч. 1 ст. 15 Закону України «Про звернення громадян» органи державної влади, місцевого самоврядування та їх посадові особи, керівники та посадові особи підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, об'єднань громадян, до повноважень яких належить розгляд заяв (клопотань), зобов'язані об'єктивно і вчасно розглядати їх, перевіряти викладені в них факти, приймати рішення відповідно до чинного законодавства і забезпечувати їх виконання, повідомляти громадян про наслідки розгляду заяв (клопотань).
Враховуючи вищевикладе, керуючись Цивільним кодексом України, Законом України «Про захист прав споживачів», Законом України «Про звернення громадян», -
ПРОШУ:
1. Безоплатно усунути недоліки Товару в розумний строк. У випадку неможливості усунення недоліків – повернути сплачені за Товар грошові кошти.
2. За результатами розгляду заяви надати відповідь в десятиденний строк з моменту отримання цієї заяви.
Додаток:
- завірена належним чином копія специфікації № 144811 від 23.06.2010 р.;
- завірена належним чином копія товарного чеку від 23.06.2010 р.
дата Подпись
________________________________________________
Если буду вопросы обращайтесь, всегда готов помочь!