Сегодня было первое "типа заседание" суда. Пришел, помощник судьи спрашивает "Вину признаешь?",
я: "Канэшна нет!",
помощник "А вот другой признал свою вину",
я: "Ну так все верно, я то не нарушал!",
помощник, со вздохом "Аргументация в письменном виде эсть?",
я: "Эсть!"
помощник: "Неси в канцелярию, заседание переносится на 16-е мая"
Короче бодаюсь теперь за свою невиновность. Главное водила фольца признал свою вину

. (И нахрена было ему гаи вызывать?

)
Составил отаку аргументацию:
Ваша честь, на мене складений протокол, нібито за порушення п. 13.1 Правил Дорожнього Руху України.
П.13.1. свідчить: Водій залежно від швидкості руху, дорожньої обстановки, особливостей вантажу, що перевозиться, і стану транспортного засобу повинен дотримувати безпечної дистанції та безпечного інтервалу.
Термин «безпечний інтервал» - відстань між боковими частинами транспортних засобів, що рухаються, або між ними та іншими об'єктами, за якої гарантована безпека дорожнього руху.
Ключові слова - між ними та іншими об''єктамі,тобто справа у мене бордюр, полій і вирушати мені правіше нікуди, що видно на відео і за схемою ДТП., де вказано, що моя машина знаходиться на самій кромці «снігово-крижаного покриття непридатного для руху». Прошу також врахувати, що я рухався згідно п. 11.2. Нерейкові транспортні засоби повинні рухатися якнайближче до правого краю проїзної частини.
Так само згідно ДЕРЖАВНИМ БУДІВЕЛЬНИМ НОРМАМ УКРАЇНИ (ДБН В.2.3-4:2007) стр. 15 мінімальна ширина смуги руху складає 3м.
Таблиця 5.1 – Параметри поперечного профілю автомобільних доріг
Ч. ч. Показник Одиниці вимірювання Категорії доріг
I-а І-б II III IV V
1 Кількість смуг руху шт. 4; 6; 8 4; 6 2 2 2 1
2 Ширина смуги руху м 3,75 3,75 3,75 3,5 3,0 -
На схемі ДТП ми бачимо, що від бордюрного каменя до місця зіткнення 2,7 метра, тобто і зіткнення сталося фактично на моїй смузі. Водій Фольксвагена д.н. №№№№ не врахував вигин траєкторії дороги при русі по вул. Чкалова, адже в районі пересічення з Лісопарковою є вигин, що видно на фото нижче .
Або автомобіль, що повертає на заправку ОККО перед ним змусив прийняти правіше (що видно на відео) і як наслідок ударити мою машину, хоча я був упевнений, що згідно п 1.4.( Кожний учасник дорожнього руху має право розраховувати на те, що й інші учасники виконують ці Правила. ) водій Фольксвагена надасть мені перевагу.
Вважаю, що порушення водієм Фольксвагена д.н. №№№№ п. 13.1, що привело до зіткнення наших машин це наслідок цілого ряду порушень, а саме:
п.10.3. У разі перестроювання водій повинен дати дорогу транспортним засобам, що рухаються в попутному напрямку по тій смузі, на яку він має намір перестроїтися.
За одночасного перестроювання транспортних засобів, що рухаються в одному напрямку, водій, який знаходиться ліворуч, повинен дати дорогу транспортному засобу, що знаходиться праворуч.
10.11. У разі коли траєкторії руху транспортних засобів перетинаються, а черговість проїзду не обумовлена цими Правилами, дати дорогу повинен водій, до якого транспортний засіб наближається з правого боку.
На підставі всього вищевикладеного вважаю себе абсолютно невинним і прошу вас скасувати складений на мене протокол.
21.04.2011