Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Купила холодильник, привезли нерабочий

  • Автор теми Автор теми Margarita 47
  • Дата створення Дата створення
Статус: Офлайн
Реєстрація: 16.01.2020
Повідом.: 28
Купила холодильник, привезли нерабочий

Очень интересует вопрос по правам потребителей.
Купила холодильник в приличной сети магазинов. Доставили новый со склада. Всё быстро, вежливо и без нареканий. Сказали, что включать сразу нельзя, надо, чтобы постоял. ОК, постоял, включила. Гудит, работает, свет включается. Поставила туда масло и молоко, жду дальше. В холодильнике тепло. Проходит часа полтора - тепло и горит ошибка неведомая на табло. Поработал в общей сложности часа 3-3,5, ничего не изменилось, температура, как в комнате.
На ночь выключила от греха подальше. Звоню на горячую линию магазина утром, мне говорят: обращайтесь в сервисный центр.
Спросила, могу ли вернуть холодильник или обменять. Мне ответили, что не могу, потому как я им уже пользовалась (я имела неосторожности сказать про молоко и масло) и вообще вернуть можно только исправную технику.

Почитала права потребителей. Поняла, что действительно могу вернуть только исправную технику, а с неисправный должна обращаться в сервисный центр.

Вопрос: я всё правильно поняла, и если мне привезли нерабочее барахло, то вернуть
я его не могу? (при этом если бы он был исправен, то я могла бы его вернуть просто без всяких причин, потому что передумала)
Ещё вопрос: если сервисный центр приведёт его в рабочее состояние, то буду ли я иметь право на обмен его на другую марку или на возврат? Меня категорически не устраивает такая ситуация ещё до начала использования, и я не хочу экспериментировать дальше.

Извините, если похожий вопрос был. Я не нашла.
Заранее спасибо за ответы!
 
Стаття 8. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості

1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:

1) пропорційного зменшення ціни;

2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;

3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:

1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;

2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.

2. Стосовно непродовольчих товарів, що перебували у використанні та були реалізовані через роздрібні комісійні торговельні підприємства, вимоги споживача, зазначені у частині першій цієї статті, задовольняються за згодою продавця.

Згідно з цією частиною задовольняються вимоги споживача щодо товарів, гарантійний строк на які не закінчився.

3. Вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті, пред'являються на вибір споживача продавцеві за місцем купівлі товару, виробникові або підприємству, що задовольняє ці вимоги за місцезнаходженням споживача.

Споживач має право пред'явити одну з вимог, передбачених частиною першою цієї статті, а в разі її невиконання заявити іншу вимогу, передбачену частиною першою цієї статті.

Зазначені вимоги за місцезнаходженням споживача задовольняють також створені власником продавця торговельні підприємства та філії, що здійснюють продаж аналогічних придбаним споживачем товарів, або підприємства, на які ці функції покладено на підставі договору. Функції представників підприємств-виробників виконують їх представництва та філії, створені виробниками для цієї мети, або підприємства, які задовольняють зазначені вимоги на підставі договору з виробником.

4. Продавець і виробник під час продажу (реалізації) товару зобов'язані інформувати споживача про підприємства, що задовольняють вимоги, встановлені частинами першою і третьою цієї статті. За ненадання такої інформації встановлюється відповідальність згідно із статтями 15 і 23 цього Закону.

5. Продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) зобов'язані прийняти товар неналежної якості у споживача і задовольнити його вимоги.

Доставка великогабаритних товарів і товарів вагою понад п'ять кілограмів продавцю, виробнику (підприємству, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) та їх повернення споживачеві здійснюються за рахунок продавця, виробника (підприємства, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті).

6. За наявності товару вимога споживача про його заміну підлягає негайному задоволенню, а в разі виникнення потреби в перевірці якості - протягом чотирнадцяти днів або за домовленістю сторін.

У разі відсутності товару вимога споживача про його заміну підлягає задоволенню у двомісячний строк з моменту подання відповідної заяви. Якщо задовольнити вимогу споживача про заміну товару в установлений строк неможливо, споживач вправі на свій вибір пред'явити продавцю, виробнику (підприємству, що виконує їх функції) інші вимоги, передбачені пунктами 1, 3, 4, 5 частини першої цієї статті.

7. Під час заміни товару з недоліками на товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості, ціна на який змінилася, перерахунок вартості не провадиться.

Під час заміни товару з недоліками на такий же товар іншої марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості перерахунок вартості товару з недоліками у разі підвищення ціни провадиться виходячи з його вартості на час обміну, а в разі зниження ціни - виходячи з вартості на час купівлі.

При розірванні договору розрахунки із споживачем у разі підвищення ціни на товар провадяться виходячи з його вартості на час пред'явлення відповідної вимоги, а в разі зниження ціни - виходячи з вартості товару на час купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.

8. У разі придбання споживачем непридатного харчового продукту продавець зобов’язаний замінити його на харчовий продукт, який є придатним до споживання, або повернути споживачеві сплачені ним кошти. Розрахунки із споживачем у такому разі проводяться в порядку, передбаченому абзацом третім частини сьомої цієї статті.

{Частина восьма статті 8 в редакції Закону № 1602-VII від 22.07.2014}

9. При пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк.

На письмову вимогу споживача на час ремонту йому надається (з доставкою) товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) незалежно від моделі. Для цього продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) зобов'язані створювати (мати) обмінний фонд товарів. Перелік таких товарів визначається Кабінетом Міністрів України.

За кожний день затримки виконання вимоги про надання товару аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) та за кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк (чотирнадцять днів) споживачеві виплачується неустойка відповідно в розмірі одного відсотка вартості товару.

При усуненні недоліків шляхом заміни комплектуючого виробу або складової частини товару, на які встановлено гарантійні строки, гарантійний строк на новий комплектуючий виріб і складову частину обчислюється починаючи від дня видачі споживачеві товару після ремонту.

10. Споживач має право пред'явити виробнику (продавцю) вимогу про безоплатне усунення недоліків товару після закінчення гарантійного строку. Ця вимога може бути пред'явлена протягом установленого строку служби, а якщо такий не встановлено - протягом десяти років, якщо в товарі було виявлено недоліки (істотні недоліки), допущені з вини виробника. Якщо цю вимогу не задоволено у строки, передбачені частиною дев'ятою цієї статті, споживач має право на свій вибір пред'явити виробникові (продавцеві) інші вимоги, відповідно до частини першої цієї статті.

11. Вимоги споживача розглядаються після пред’явлення споживачем розрахункового документа, а щодо товарів, на які встановлено гарантійний строк, - технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу. Вимоги споживача щодо лікарських засобів та виробів медичного призначення розглядаються після пред’явлення споживачем розрахункового документа, передбаченого Законом України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг", а щодо технічно складних побутових товарів - після пред’явлення розрахункового документа, передбаченого Законом України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг", та технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу.

{Абзац перший частини одинадцятої статті 8 в редакції Закону № 1791-VIII від 20.12.2016; із змінами, внесеними згідно із Законом № 2628-VIII від 23.11.2018}

Під час продажу товару продавець зобов'язаний видати споживачеві розрахунковий документ встановленої форми, що засвідчує факт купівлі, з позначкою про дату продажу або відтворити на дисплеї програмного реєстратора розрахункових операцій (дисплеї пристрою, на якому встановлений програмний реєстратор розрахункових операцій) QR-код, що дає змогу особі здійснювати його зчитування та ідентифікацію з розрахунковим документом за структурою даних, що в ньому містяться, або надіслати електронний розрахунковий документ на наданий споживачем абонентський номер чи адресу електронної пошти.

{Абзац другий частини одинадцятої статті 8 із змінами, внесеними згідно із Законом № 465-IX від 16.01.2020 - щодо набрання чинності див. абзац другий пункту 1 розділу II}

Розрахунковий документ має бути виданий або створений в електронній формі не пізніше моменту передачі товару (послуги).

{Частину одинадцяту статті 8 доповнено новим абзацом згідно із Законом № 465-IX від 16.01.2020 - щодо набрання чинності див. абзац другий пункту 1 розділу II}

У разі втрати споживачем технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, їх відновлення здійснюється у порядку, визначеному законодавством.

12. Виробник зобов'язаний відшкодувати всі збитки продавця (підприємства, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті), який розглядає претензію споживача до придбаного товару.

Продавець (виробник) товарів зобов'язаний у місячний строк відшкодувати підприємству, що виконує його функції, збитки, яких воно зазнало у зв'язку із задоволенням вимог споживача, передбачених цією статтею.

13. Вимоги, встановлені частиною першою цієї статті щодо товарів, виготовлених за межами України, задовольняються за рахунок продавця (імпортера).

14. Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.
 
Спасибо!
Я перечитала ещё раз.
То ли от нервов, то ли от ******и не могу до конца понять, как поступать дальше. В моем случае мне надо по-любому дождаться мастера, чтобы он подтвердил наличие брака и настоять на том, что ремонт меня не устраивает, а устраивает только замена на холодильник другой марки. Правильно?
 
Спасибо!
Я перечитала ещё раз.
То ли от нервов, то ли от ******и не могу до конца понять, как поступать дальше. В моем случае мне надо по-любому дождаться мастера, чтобы он подтвердил наличие брака и настоять на том, что ремонт меня не устраивает, а устраивает только замена на холодильник другой марки. Правильно?

Может нужно сбросить ошибку? Может такое быть?
Напишите что за техника и какая ошибка, покажите на фото
Думаю тут вам все разложат
 
Очень интересует вопрос по правам потребителей.
Купила холодильник в приличной сети магазинов. Доставили новый со склада. Всё быстро, вежливо и без нареканий. Сказали, что включать сразу нельзя, надо, чтобы постоял. ОК, постоял, включила. Гудит, работает, свет включается. Поставила туда масло и молоко, жду дальше. В холодильнике тепло. Проходит часа полтора - тепло и горит ошибка неведомая на табло. Поработал в общей сложности часа 3-3,5, ничего не изменилось, температура, как в комнате.
На ночь выключила от греха подальше. Звоню на горячую линию магазина утром, мне говорят: обращайтесь в сервисный центр.
Спросила, могу ли вернуть холодильник или обменять. Мне ответили, что не могу, потому как я им уже пользовалась (я имела неосторожности сказать про молоко и масло) и вообще вернуть можно только исправную технику.

Почитала права потребителей. Поняла, что действительно могу вернуть только исправную технику, а с неисправный должна обращаться в сервисный центр.

Вопрос: я всё правильно поняла, и если мне привезли нерабочее барахло, то вернуть
я его не могу? (при этом если бы он был исправен, то я могла бы его вернуть просто без всяких причин, потому что передумала)
Ещё вопрос: если сервисный центр приведёт его в рабочее состояние, то буду ли я иметь право на обмен его на другую марку или на возврат? Меня категорически не устраивает такая ситуация ещё до начала использования, и я не хочу экспериментировать дальше.

Извините, если похожий вопрос был. Я не нашла.
Заранее спасибо за ответы!

напишите название магазина и какой именно холодильник
не переживайте

закон законом, но когда товар только получил клиент и он изначально не заработал, нормальный магазин не будет так сразу отфутболивать
 
Та его походу нужно включить , вы не блондинка случаем ?
 
Спасибо всем за поддержку! Общалась сейчас с оператором с сайта и перед этим их колл-центр сказал то же самое, что я не могу вернуть или обменять холодильник, потому что я им пользовалась.
Блин! Почему? Молоко и масло на час - это я пользовалась?
Он вообще изначально поломанный, им бы извиниться и исправить ситуацию, а они мне нервы мотают.
Comfy.
Холодильник Vestfrost (тапками не кидайте, рискнула, потому что отзывов хороших начиталась)
 
Холодильник Vestfrost (тапками не кидайте, рискнула, потому что отзывов хороших начиталась)

эти отзывы пишут не клиенты
положительные отзывы очень редко пишут
от знакомой маркетолога знаю что это все на заказ пишется и публикуется чтобы выглядело как реальные отзывы отдельных людей
 
Делайте фото в бикини на фоне холодильника я подскажу что нужно сделать
 
эти отзывы пишут не клиенты
положительные отзывы очень редко пишут
от знакомой маркетолога знаю что это все на заказ пишется и публикуется чтобы выглядело не как реальныее отзывы отдельных людей

Я подозревала это, но у них на другие товары есть вполне негативные и гневные отзывы. Наверное, именно на эту марку они фильтруют отзывы. Ну, или мне реально не повезло.


Юристы, пожалуйста, подскажите, их утверждение о том, что раз я поставила масло и молоко, то я пользовалась холодильником и потому не могу его обменять - это бред?
 
Очень интересует вопрос по правам потребителей.
Купила холодильник в приличной сети магазинов. Доставили новый со склада. Всё быстро, вежливо и без нареканий. Сказали, что включать сразу нельзя, надо, чтобы постоял. ОК, постоял, включила. Гудит, работает, свет включается. Поставила туда масло и молоко, жду дальше. В холодильнике тепло. Проходит часа полтора - тепло и горит ошибка неведомая на табло. Поработал в общей сложности часа 3-3,5, ничего не изменилось, температура, как в комнате.
На ночь выключила от греха подальше. Звоню на горячую линию магазина утром, мне говорят: обращайтесь в сервисный центр.
Спросила, могу ли вернуть холодильник или обменять. Мне ответили, что не могу, потому как я им уже пользовалась (я имела неосторожности сказать про молоко и масло) и вообще вернуть можно только исправную технику.

Почитала права потребителей. Поняла, что действительно могу вернуть только исправную технику, а с неисправный должна обращаться в сервисный центр.

Вопрос: я всё правильно поняла, и если мне привезли нерабочее барахло, то вернуть
я его не могу? (при этом если бы он был исправен, то я могла бы его вернуть просто без всяких причин, потому что передумала)
Ещё вопрос: если сервисный центр приведёт его в рабочее состояние, то буду ли я иметь право на обмен его на другую марку или на возврат? Меня категорически не устраивает такая ситуация ещё до начала использования, и я не хочу экспериментировать дальше.

Извините, если похожий вопрос был. Я не нашла.
Заранее спасибо за ответы!
Может стоит позвонить им ещё раз, сказать ,что не пользовались товаром, что хотите вернуть? И пусть забирают холодильник и возвращают деньги.
 
Надо включить и подождать часов 5-6-7, и он охладится?
Работал 8 часов подряд - никаких изменений.
 
Может стоит позвонить им ещё раз, сказать ,что не пользовались товаром, что хотите вернуть? И пусть забирают холодильник и возвращают деньги.

Не, я уже сказала, и они зафиксировали.
Я попробовала так сделать, но мне ответили, что вот в предыдущем разговоре я говорила, что ставила молоко и масло, то есть пользовалась и т. п.
 
Не, я уже сказала, и они зафиксировали.
Я попробовала так сделать, но мне ответили, что вот в предыдущем разговоре я говорила, что ставила молоко и масло, то есть пользовалась и т. п.

Скажите, что ошиблись поскольку были сильно расстроены. 2 недели не прошли, вы пользуетесь своим законным правом на возврат. Клиент всегда прав.
 
Какую ошибку пишет холодильник ? На какую температуру вы выставили ?
 
Назад
Зверху Знизу