Йобана русня

 
Там взагалі така ситуація:
1. За імпорт російської нафти без дотримання цінової стелі США накладають санкції, тому
2. Був закуплений брухт у різних країнах, в т.ч. Греції і засновані компанії, яким на санкції похуй.
3. Їхня задача возити тільки кацапську нафту, а після вичерпання ресурсу - танкери підуть на брухт, а компанії закриються.
4. Під тиском США Індія прийняла закон, що забороняє заходити в їхні порти танкерам, старше 25 років.
 
Останнє редагування:
Там взагалі така ситуація:
1. За імпорт російської нафти без дотримання цінової стелі США накладають санкції, тому
2. Був закуплений брухт у різних країнах, в т.ч. Греції і засновані компанії, яким на санкції похуй.
3. Їхня задача возити тільки кацапську нафту, а після вичерпання ресурсу - танкери підуть на брухт, а компанії закриються.
4. Під тиском США Індія прийняла закон, що забороняє заходити в їхні порти танкерам, старше 25 років.
это все понятно. фишка в том, что их в море переливают. подгоняют танкер, переливают с одного в другой, пишут левые доки, сертификаты и т.д. и завозят нефть как родную. а продавец - однодневка. даже без банковских счетов.
 
 
Dimoks, ти ж розумієш, що ця людина ну зовсім не дурна та тупа, якщо виступає на якомусь з центральних каналів. Він просто заробляє гроші. Як заробляють Соловьев, Сімовьян та інші.. Вони чудово розуміють, що говорять з екранів, але гроші самі не зароблются, то треба їх відпрацьовувати..
Це чорт з медведчуківськіх каналів.
 
IMG_20240127_094132.jpg
 
это все понятно. фишка в том, что их в море переливают. подгоняют танкер, переливают с одного в другой, пишут левые доки, сертификаты и т.д. и завозят нефть как родную. а продавец - однодневка. даже без банковских счетов
При цьому відбувається подорожчання продукту для кінцевого споживача. Логістика жи.
 
логістика у кацапської жижи взагалі жахлива: спочатку жени тисячі км з йєбенів до порту, потім перелив у старі відра, потім плисти через пів-кулі, потім знову перелив... в них там взагалі є якійсь прибуток?
 
логістика у кацапської жижи взагалі жахлива: спочатку жени тисячі км з йєбенів до порту, потім перелив у старі відра, потім плисти через пів-кулі, потім знову перелив... в них там взагалі є якійсь прибуток?
Мабуть, якийсь прибуток є. Інша справа, що раніше жижа йшла більш-менш напряму без купи посередників. А зараз ті ж посередники, навіть якщо вони тим чи іншим способом афілійовані з кацапами, все одно потребують фінансових витрат, що позначається на ціні для кінцевого споживача. Це може призвести до того, що кінцевому споживачу простіше і дешевше буде змінити постачальника, тобто рашку
Може бути і непрямий прибуток. Тобто добування може коштувати копійки (не факт, але припустимо), а консервація свердловин ппц як дорого і не факт, що їх зможуть потім запустити в роботу.
 
доки не наєбнеться чи згорить хоч один, не повірю у "проблеми цивільної авіації"...
Наїбнеться, кремль скаже, що це бандерівці зіпсували або винні американці т.к. вони не дали якусь запчастину.

А швидше за все ніяк не зв'яже з війною і в новинах покажуть 20 великих авіакатастроф за останні 100 років.
 
Наїбнеться, кремль скаже, що це бандерівці зіпсували або винні американці т.к. вони не дали якусь запчастину.
що скажуть, то не бентежить. важливий саме факт. ПС винним звичайно Байдена назначать, або Буданова
 
логістика у кацапської жижи взагалі жахлива: спочатку жени тисячі км з йєбенів до порту, потім перелив у старі відра, потім плисти через пів-кулі, потім знову перелив... в них там взагалі є якійсь прибуток?
Враховуючи, що за все всередині вони платять фублями - він є. 1млрд$ на день. Затрати в фублях можна не рахувати, вони нікому не цікаві.
 
Назад
Зверху Знизу