Перегляньте відео нижче, щоб дізнатися, як встановити наш сайт як веб-програму на головному екрані.
Замітка: Для цієї функції наразі потрібен доступ до сайту за допомогою вбудованого браузера Safari.
Там взагалі така ситуація:а 140 пропустила
это все понятно. фишка в том, что их в море переливают. подгоняют танкер, переливают с одного в другой, пишут левые доки, сертификаты и т.д. и завозят нефть как родную. а продавец - однодневка. даже без банковских счетов.Там взагалі така ситуація:
1. За імпорт російської нафти без дотримання цінової стелі США накладають санкції, тому
2. Був закуплений брухт у різних країнах, в т.ч. Греції і засновані компанії, яким на санкції похуй.
3. Їхня задача возити тільки кацапську нафту, а після вичерпання ресурсу - танкери підуть на брухт, а компанії закриються.
4. Під тиском США Індія прийняла закон, що забороняє заходити в їхні порти танкерам, старше 25 років.
Там больные и уже не излечмые люди
Це чорт з медведчуківськіх каналів.Dimoks, ти ж розумієш, що ця людина ну зовсім не дурна та тупа, якщо виступає на якомусь з центральних каналів. Він просто заробляє гроші. Як заробляють Соловьев, Сімовьян та інші.. Вони чудово розуміють, що говорять з екранів, але гроші самі не зароблются, то треба їх відпрацьовувати..
Это когда у Золкина был такой треш?
цивилизованным человека сделало личное оружие и безусловное право на самооборону.
доки не наєбнеться чи згорить хоч один, не повірю у "проблеми цивільної авіації"...
При цьому відбувається подорожчання продукту для кінцевого споживача. Логістика жи.это все понятно. фишка в том, что их в море переливают. подгоняют танкер, переливают с одного в другой, пишут левые доки, сертификаты и т.д. и завозят нефть как родную. а продавец - однодневка. даже без банковских счетов
логістика у кацапської жижи взагалі жахлива: спочатку жени тисячі км з йєбенів до порту, потім перелив у старі відра, потім плисти через пів-кулі, потім знову перелив... в них там взагалі є якійсь прибуток?Логістика жи.
Мабуть, якийсь прибуток є. Інша справа, що раніше жижа йшла більш-менш напряму без купи посередників. А зараз ті ж посередники, навіть якщо вони тим чи іншим способом афілійовані з кацапами, все одно потребують фінансових витрат, що позначається на ціні для кінцевого споживача. Це може призвести до того, що кінцевому споживачу простіше і дешевше буде змінити постачальника, тобто рашкулогістика у кацапської жижи взагалі жахлива: спочатку жени тисячі км з йєбенів до порту, потім перелив у старі відра, потім плисти через пів-кулі, потім знову перелив... в них там взагалі є якійсь прибуток?
Наїбнеться, кремль скаже, що це бандерівці зіпсували або винні американці т.к. вони не дали якусь запчастину.доки не наєбнеться чи згорить хоч один, не повірю у "проблеми цивільної авіації"...
що скажуть, то не бентежить. важливий саме факт. ПС винним звичайно Байдена назначать, або БудановаНаїбнеться, кремль скаже, що це бандерівці зіпсували або винні американці т.к. вони не дали якусь запчастину.
Враховуючи, що за все всередині вони платять фублями - він є. 1млрд$ на день. Затрати в фублях можна не рахувати, вони нікому не цікаві.логістика у кацапської жижи взагалі жахлива: спочатку жени тисячі км з йєбенів до порту, потім перелив у старі відра, потім плисти через пів-кулі, потім знову перелив... в них там взагалі є якійсь прибуток?