Перегляньте відео нижче, щоб дізнатися, як встановити наш сайт як веб-програму на головному екрані.
Замітка: Для цієї функції наразі потрібен доступ до сайту за допомогою вбудованого браузера Safari.
Підняти у повітря її не треба. Якщо знизу пошкоджені несучі єлементи - важка техника зненацька провалиться та заблокує дорогу.
Ой, фсьо...Серйозна?Иіж Читой та Якутском, в Іркутській області
Мені цікаво про євреїв це за методичкою, і це схвалено партією, чи він від себе і сам євреїв ненавидить.Dimoks, ти ж розумієш, що ця людина ну зовсім не дурна та тупа, якщо виступає на якомусь з центральних каналів. Він просто заробляє гроші. Як заробляють Соловьев, Сімовьян та інші.. Вони чудово розуміють, що говорять з екранів, але гроші самі не зароблются, то треба їх відпрацьовувати..
это все понятно. фишка в том, что их в море переливают. подгоняют танкер, переливают с одного в другой, пишут левые доки, сертификаты и т.д. и завозят нефть как родную. а продавец - однодневка. даже без банковских счетов.Там взагалі така ситуація:
1. За імпорт російської нафти без дотримання цінової стелі США накладають санкції, тому
2. Був закуплений брухт у різних країнах, в т.ч. Греції і засновані компанії, яким на санкції похуй.
3. Їхня задача возити тільки кацапську нафту, а після вичерпання ресурсу - танкери підуть на брухт, а компанії закриються.
4. Під тиском США Індія прийняла закон, що забороняє заходити в їхні порти танкерам, старше 25 років.
Там больные и уже не излечмые люди
Це чорт з медведчуківськіх каналів.Dimoks, ти ж розумієш, що ця людина ну зовсім не дурна та тупа, якщо виступає на якомусь з центральних каналів. Він просто заробляє гроші. Як заробляють Соловьев, Сімовьян та інші.. Вони чудово розуміють, що говорять з екранів, але гроші самі не зароблются, то треба їх відпрацьовувати..
Это когда у Золкина был такой треш?
цивилизованным человека сделало личное оружие и безусловное право на самооборону.
доки не наєбнеться чи згорить хоч один, не повірю у "проблеми цивільної авіації"...
При цьому відбувається подорожчання продукту для кінцевого споживача. Логістика жи.это все понятно. фишка в том, что их в море переливают. подгоняют танкер, переливают с одного в другой, пишут левые доки, сертификаты и т.д. и завозят нефть как родную. а продавец - однодневка. даже без банковских счетов