Обійняв "баш на баш" свої QoA Aviation на свіжий чай-фай хіт, CKLVX D41 (1 Dynamic Driver + 4 Balanced Armature). Власнику останніх не зайшла їх посадка, а ну мені збс, що Aviation, що D41.
В комплекті D41 просто розкішний кабель, балансний пентакон. Він ахуїтєльний абсолютно, за всіма параметрами. Шкода тільки, що штекер не змінний 3.5/4.4 мм, як у Aviation.
Комплектні насадки - такоє... Я їх замінив на Divinus Velvet.
Корпуси більш масивні, ніж у Aviation, вони трохи важчі, звуководи довші. В моїх вухах сидять нормально, але після довгого прослуховування все ж трохи відчувається їх вага. Зовсім не критично, але це не "домашні капці" Aviation.
У порівнянні з Aviation, D41 більш тугі на розкачку - на своєму ЦАПі Shanling UA4 я був змушений додати 10 поділок на шкалі, щоб вони заграли однаково гучно, з балансного 4.4 мм.
По звучанню у них приблизно паритет. D41 - зовсім трохи більш весела V-шка, з трохи ширшою сценою. У них більше суб-басу і дещо інші високі, хоча й не менш комфортні. Звучання не втомлює, залипати в них можна дуже довго. Рок і метал відіграють чудово!
В принципі, ми обидва залишилися задоволені обміном - новому власнику Aviation до вподоби трохи інші, менш екстремальні жанри музики, і там Aviation вивозить як треба.