Перегляньте відео нижче, щоб дізнатися, як встановити наш сайт як веб-програму на головному екрані.
Замітка: Для цієї функції наразі потрібен доступ до сайту за допомогою вбудованого браузера Safari.
Они не дорогие, конечно, но их прийдется покупать дополнительно.полный комплект, но без звезды и хомута
Izlom, tifo
Они не дорогие, конечно, но их прийдется покупать дополнительно.
я пропонувавНу и, вообще, при наличии озвученного бюджета на планетарку можно найти варианты интереснее.
Плюс где-то €10 посреднику за доставку, итого примерно €120 за одну из лучших планетарок на данный момент.
на німецькому ібеї по 120 євро з місцевою доставкою десь вісімки тридцять шості. простіші моделі дешевше, але їх вони не завжди є. ще за 20-25 євро бариги привезуть. можливо дешевше знайти, але треба шукати і будуть це аукціони
Разница в том, что кпд у прямой передачи выше. Логично, чтобы она находилась в наиболее частоиспользуемой середине скоростного диапазона.яка різниця? співвідношенням зірок все підстроюється
Вообще, прежде чем покупать, советую найти мануал и посмотреть раскладку по передаточным конкретной модели. Тестировал как-то SRAM 7-мискоростную, так там прямая передача не в середине была, а где-то внизу, т.е. у нее почти все передачи на повышение.
Ну и, вообще, при наличии озвученного бюджета на планетарку можно найти варианты.⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
Плюс где-то €10 посреднику за доставку, итого примерно €120 за одну из лучших планетарок на данный момент.
![]()
а кто занает, вожно ли не прикручивать ножной тормоз, а вообще снять планку крепления?как на это отреагирует планетарка?
и втулка еще не куплена, то искать надо ту модель, что озвучивал tifo — Shimano Nexus SG-8R36, это модель без заднего тормоза.а кто занает, вожно ли не прикручивать ножной тормоз, а вообще снять планку крепления?
особисто я репутації інет продавців довіряю більше, ніж нашим магазинам. якщо напоров у інеті, то нічого з цим вже не поробиш - адміни й модери порталів більшістю не видаляють скарги, все кешується. тобто якщо чувак якийсь час вже успішно барижить та не має поганих відгуків - то чому б у нього не взяти
просто так не можна. він тримає гальмівний барабан, котрий важель і всю втулку при гальмуванні потягне за собою. ще й систему перемикання розламає бо її трос тримає.
а от знявши гальмівний барабан, можна той важель викинути нафіг. точніше відпилити - він є одне ціле з конусом та пильником лівими. ну або не прикручувати. АЛЕ! він же додатково тримає вісь, а саме від вісі відштовхується планетарний механізм, коли штовхає корпус втулки.
тобто найкращий варіант - зняти гальмівний барабан та поставити втулку як і належить зафіксувавши важель. за відсутності барабана ролики його драйвера не фіксуватимуться у канавках барабану і драйвер відповідно обертатиметься назад = педалі крутитимуться назад.
щоб зняти барабан
з лівої сторони( де важель) відкрутити контр гайку. відкрутити конус/важель/пильник( вони одне ціле). вийняти барабан, він там зверху одразу за ходовим підшипником. закрутити конус/важель/пильник, відрегулювати люфт, зафіксувати конт гайкою.
ролики драйверу барабану, що знайходиться під останнім, краще зтягнути резиночкою якоюсь, щоб вони не тарахтіли. а ще краще розібрати втулку трошки та ті ролики видалити взагалі. доречі це просто бо драйвер гальмівного барабану знімається першим при повній розборці.
там же написано, що немає - ані манетки, ані фіксуючих шайб та гайок, ані зірки чи хомута. лише гола втулка
я у велостайлі трьошку баті на україну брав колись. трьошку по грошам має сенс брати, під 600 грн комплект. все інше дорого