Перегляньте відео нижче, щоб дізнатися, як встановити наш сайт як веб-програму на головному екрані.
Замітка: This feature may not be available in some browsers.
звонил! велы есть!! 11500, продаются в районе хладопрома. после предоплаты, его собирают и даже могут пригнать к дому.
вел називается Optima. 250 kw. мотор на заднем колесе. навесное конечно самое простое, но все же. рама алюминиевая.
Контактики этой компании можешь дать? Желательно в личку, плиииззвонил! велы есть!! 11500, продаются в районе хладопрома. после предоплаты, его собирают и даже могут пригнать к дому.
вел називается Optima. 250 kw. мотор на заднем колесе. навесное конечно самое простое, но все же. рама алюминиевая.
Это чтоб 9-и этажку запитать в случае отключения света (ясно конечно что оговорочка, но прикольная)250 киловатт - это шоб наказывать спортбайки на светофорных гонках?
А что за стенд? Это измерение поданной электрической мощности или механической, снятой с колеса?На стенде померяли номинальную мощность 670 ватт, пиковая мощность 960 ватт.
Сам считаю, что первый вариант, но меня смутила фраза "на стенде"... А вдруг?Сам то як вважаєш - що міряли?
А что за стенд? Это измерение поданной электрической мощности или механической, снятой с колеса?
Ти вчитель малювання?
Звичайно ж це механічна потужність знята з колеса. Ще й з урахуванням кпд того, чим знімали, по-нормальному.
Потім звичайно можна й вживану електричну енергію поміряти, але це нікому не цікаво в абсолютному значенні бо ні про що не говорить. А от відносно вихідної механічної потужності вже цікаво, і зветься це - КПД.
***, хочу собі повноцінний електробайк у сенсі мопед - на базі якоїсь дибелої дх рами, з акумами на 100км та без педалей взагалі.
Але дорого, ***ть.
Та ладно. За щільністю заряду літієві вигідніші. "Залізні" за кількістю циклів кращі. Але так як за кілька років, що вбиваються літієві, явно акуми стануть ще кращими, то я б не задрачувався особливо.Ща аккумы актуальны LiFePo4. Дорого, но они того стоят. А литий-ионные это так, по деревне тока ездить
Я якось намагався рахувати, думав піт викинути *** замінивши таким от електробайком бо неможливість їздити серед людей зайобує, але дуже дорого, ***.
Ну так літій дає достатній струм, якщо звичайно набрати хочаб 48В, а краще вже 72, а не брати набори для пенсіонерів 24-36В.LiFePo4 лучше тем что имеют большую ёмкость и разрядный ток. Кого волнует количество циклов если тыща циклов это 20 лет эксплуатации. Важны тока ёмкость, вес, ток и цена.
Ну дивлячись для чого - декому подобається лоурайдити по шосе чи по ньому майже злетати на спорті. На електро не поендуриш нормально, ****а не помісиш бо потужності ***ма.
А так да - я для того і хочу замінити пітбайк на електробайк впринципі схожої конструкції, що електро буде набагато "менш дибелий" та, головне, без двс, що дозволятиме їздити на ньому усюди, в тому числі в людних місцях.
Ну так літій дає достатній струм, якщо звичайно набрати хочаб 48В, а краще вже 72, а не брати набори для пенсіонерів 24-36В.