Статус: Офлайн
Реєстрація: 05.08.2004
Повідом.: 40103
Реєстрація: 05.08.2004
Повідом.: 40103
24.03.13 сдал в сервис центр эл. мира видеокарту по гарантийному ремонту ( акт приемки 3773), пообещали что максимум в ремонте будет 3 недели, наконец таки сегодня ее доставили.
Но моя радость была не долгой, по тел. мне сказали что моя проблема была устранена, но после тестов оказалось что в ней теперь есть артефакты. Порекомендовали позвонить на следующий день, и что по всей видимости ее опять отправят в ремонт. Подскажите сколько это еще будет продолжаться? И долго мне ждать когда мне вернут нормальную в рабочем состоянии карту ?
Стаття 8. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості
9. При пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк.
На письмову вимогу споживача на час ремонту йому надається (з доставкою) товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) незалежно від моделі. Для цього продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) зобов'язані створювати (мати) обмінний фонд товарів. Перелік таких товарів визначається Кабінетом Міністрів України.
За кожний день затримки виконання вимоги про надання товару аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) та за кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк (чотирнадцять днів) споживачеві виплачується неустойка відповідно в розмірі одного відсотка вартості товару.
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
Вместо извинений компенсируйте клиенту потерянное время и нервы. И тогда возможно что то изменится в восприятии вашей пока что конторы.
