Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Единый электронный билет в городском транспорте

  • Автор теми Автор теми ATmega88
  • Дата створення Дата створення
Сегодня были замечены контролеры на 1-ом маршруте троллейбуса, зашли где-то на Танкопии. В жилетах, без масок, без ручных валидаторов, но... с нагрудными камерами (у одного точно была), которую, когда он зашел, включил, на ней лампочки блым- блым. Прошлись по салону, и быстро выбежали. Возможно теперь не смогут так нагло терроризировать наш люд.
 
Вот это кстати вариант) Если не в состоянии ручными обеспечить, могут стационарные сделать переносными в виде рюкзака.

Да ну *** гоняться за кондукторшей по вагону, шоб закомпостировать еблет...
 
Сегодня были замечены контролеры на 1-ом маршруте троллейбуса, зашли где-то на Танкопии. В жилетах, без масок, без ручных валидаторов, но... с нагрудными камерами (у одного точно была), которую, когда он зашел, включил, на ней лампочки блым- блым. Прошлись по салону, и быстро выбежали. Возможно теперь не смогут так нагло терроризировать наш люд.
Вони з камерою десь місяця два вже. Але лише одна бригада з двох. (Та що з товстим вусатим дядкою) І жилети були не у всіх, зїявилися знов десь тиждень тому.
А другу бригаду я з реєстратором не бачив. Хоча взагалі їх десь місяць не бачив вже. Може на курортах.
 
Сегодня были замечены контролеры на 1-ом маршруте троллейбуса, зашли где-то на Танкопии. В жилетах, без масок, без ручных валидаторов, но... с нагрудными камерами (у одного точно была), которую, когда он зашел, включил, на ней лампочки блым- блым. Прошлись по салону, и быстро выбежали. Возможно теперь не смогут так нагло терроризировать наш люд.

Жетоны на груди были?
 
Вроде им их должны выдавать на смену, в дополнение к их удостоверению

Маю дууууже великий сумнів, що після зміни в них забирають посвідчення.
Чи мається на увазі робочий одяг+? Та видачу наряду та маршрутного?
Тобто ніде в загальному доступі про обов'язковість жилетів та жетонів немає? Ніхто не бачив?
 
Маю дууууже великий сумнів, що після зміни в них забирають посвідчення.
Чи мається на увазі робочий одяг+? Та видачу наряду та маршрутного?
Тобто ніде в загальному доступі про обов'язковість жилетів та жетонів немає? Ніхто не бачив?
удостоверение нет, а вот жетон должны сдавать
 
Жетоны на груди были?

Только что встретил их же. Только стоят на остановке 5 человек. Три в жилетах и с жетонами, специально обратил внимание,. А двое просто в футболках, но в руках в них регистраторы.
 
Только что встретил их же. Только стоят на остановке 5 человек. Три в жилетах и с жетонами, специально обратил внимание,. А двое просто в футболках, но в руках в них регистраторы.

Терминаторы.
 
Только что встретил их же. Только стоят на остановке 5 человек. Три в жилетах и с жетонами, специально обратил внимание,. А двое просто в футболках, но в руках в них регистраторы.
Якби у них ще були РТЗ, було б зовсім гарно.
А так навіть не знаю. Ну хоч прогрес є. Минулу ітерацію з жилетами я бачив років зо два тому. Доречі теж на "одиничці", жилети були під куртками.
Може їм знов зимно стало, вони й вдягають жилети?
 
Только что встретил их же. Только стоят на остановке 5 человек. Три в жилетах и с жетонами, специально обратил внимание,. А двое просто в футболках, но в руках в них регистраторы.
святая корова, прогресс на лицо
 
ФІРМА, ЩО ЗАРОБЛЯЄ НА E-TICKET, ЗБИРАЄТЬСЯ ВІДСУДИТИ У «ХАРКІВПАС» ТРИ МІЛЬЙОНИ

⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.


ТОВ «Фінансова компанія «Платіжний центр» планує подання судового позову до КП «Харківпас» на суму понад 3 млн. грн.
Про це йдеться у судовому реєстрі.

Так, «Платіжний центр» направляв два позови на одну й ту саму суму у 3827819,52 грн., однак, обидва рази не платив судовий збір і їм позов повернули.

Мова йде про виплату заборгованості, мотивуючи свої вимоги неналежним виконанням відповідачем грошового зобов`язання за інвестиційним договором від 28.12.2016 року. Саме ця угода й стосується втілення проекту E-ticket у Харкові.

Нагадаємо, що за підсумками 9 місяців 2019 року комунальне підприємство “Харківпасс” є збитковим на 203 тис.грн.

⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.


Цікаво, що за перше півріччя 2020 року КП «Харківпас» має 4,6 млн. грн. прибутку.

ТОВ “Фінансова компанія “Платіжний центр” є інвестором впровадження “E-ticket” у Харкові. Детальніше про це у матеріалі ХАЦ.

⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.


Фірма раніше на 99,9% належала ТОВ «Компанія з управління активами «Фінекс-Капітал». Саме від «Фінекс-Капітал» Геннадій Кернес та Ігор Терехов щорічно отримують мільйони гривень дивідендів.

Зараз ТОВ “Фінансова компанія “Платіжний центр” записана на Євгена Думчєва, який раніше працював у банку «Національний кредит».
 
Тобто ніде в загальному доступі про обов'язковість жилетів та жетонів немає? Ніхто не бачив?
Правила користування трамваєм і тролейбусом у містах України, пункт 4.12
Без жетонов эти товарищи идут лесом, тк в таком случае они никто и ничем не отличаются от обычных лыганов.
Уже не раз посылал таких кренделей подальше
 
Правила користування трамваєм і тролейбусом у містах України, пункт 4.12
Без жетонов эти товарищи идут лесом, тк в таком случае они никто и ничем не отличаются от обычных лыганов.
Уже не раз посылал таких кренделей подальше
Про затвердження Правил користування трамваєм і тролейбусом у містах України
Документ z1274-06, втратив чинність, поточна редакція — Втрата чинності від 12.12.2017, підстава - z1388-17
Цей? Втратив чинність.
Затверджння локальних правил передано до місцевих органів самоврядування.
 
Цей? Втратив чинність.
Затверджння локальних правил передано до місцевих органів самоврядування.

5.8. Контролер зобов'язаний:


5.8.1. Мати службове посвідчення, нагрудний знак (жетон, картку тощо) з особистим номером контролера, прикріплений на лицьовому боці верхнього одягу, квитанції встановленого зразка, а також засоби, необхідні для вимірювання ваги та лінійних розмірів Багажу.

5.8.2. Попередньо повідомити водія про початок проведення контролю, пред'явивши своє службове посвідчення.

5.8.3. На першу вимогу пасажира пред'явити своє службове посвідчення, повідомити про місце роботи, телефон та місцезнаходження перевізника, або іншої юридичної особи, в штаті якої він перебуває.

5.8.4. Зробити відмітку про проведений контроль у відповідній дорожній документації.
 
Назад
Зверху Знизу