Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Единый электронный билет в городском транспорте

  • Автор теми Автор теми ATmega88
  • Дата створення Дата створення
Лучше по человечески, обязать все стационарные считыватели, печатать чек.

Ну или так. Это не экономно правда.

я честно сказать куею с того, что сами пассажиры требуют проверок и мобильные валидаторы :D

Дожились:D
 
Давно не пользовался, сегодня проходил мимо увидел, что в пополняшках появилось дополнительное меню "інформація по картці".
 
Можно это ****о как-то пополнить онлайн? 3 сраных ****омата пополнения на весь город
 
По нинішній інформаціі, 170шт. працюючих наземних. Де ж їздите, що бачите лише три з них?

Ахаха, вообще-то, они должны были бы быть на КАЖДОЙ остановке. Не говоря уже о том, что в нормальных городах оплатить проезд бесконтактной картой можно и прямо в салоне транспортного средства.
 
Ахаха, вообще-то, они должны были бы быть на КАЖДОЙ остановке. Не говоря уже о том, что в нормальных городах оплатить проезд бесконтактной картой можно и прямо в салоне транспортного средства.
Чому в інших країнах про таке не чули? Це тільки совкоголовим все ще всі навкруги винні-повинні.
Спробували колись знайти де купити квитки наприклад у польші?
Нормальні люди дбають про оплату заздалегідь.
але є ще ті, хто потну п'ятірку затискає, сподіваючись що кондуктор його не помітить та не спитає тричі, чи саме він сплатив за проїзд. і тоді можна буте не платити, або домовитися з ним дешевше без талончику...
зі. оплату банківською було б чудово... але від всіх незадоволенних це не позбавить )
 
Чому в інших країнах про таке не чули? Це тільки совкоголовим все ще всі навкруги винні-повинні.
Спробували колись знайти де купити квитки наприклад у польші?
Нормальні люди дбають про оплату заздалегідь...
але є ще ті, хто потну п'ятірку затискає, сподіваючись що кондуктор його не

Ти десь був, крім Мухосранська, що патякаєшь?
В тій же Польщі, в кожному трамваї та автобусі у чотирьох містах, де я був кілька місяців тому, були такі собі пристрої. Без проблем можна оплачувати: або в вагоні, або ж купити квиток в автоматі на зупинці та використати його в транспорті.

І, на відміну від того ж засратого Харкова, на кожній зупинці висить розклад і він-таки виконується! Трамвай приїджає +/- 30 сек. "Відчуйте різницю..."

P.S. Для фанів двуколесного "найкращого" - вартість 1го трамвайного квитка у тій же Варшаві - близько 20 грн., але! Це якщо його купувати 1 шт., якщо ж ви купуєте проїзний на півроку-рік, то вартість падає майже 2 рази і майже дорівнює вартості харківського трамваю. Якість їх трамавїв навіть не можна порівнювати.
 
P.S. Для фанів двуколесного "найкращого" - вартість 1го трамвайного квитка у тій же Варшаві - близько 20 грн., але! Це якщо його купувати 1 шт., якщо ж ви купуєте проїзний на півроку-рік, то вартість падає майже 2 рази і майже дорівнює вартості харківського трамваю. Якість їх трамавїв навіть не можна порівнювати.
В Вене по самому центру ходит трамвай, и не один. А у нас, падлы, Пушкинскую попилили. В скотовозы загоняют харьковчан!
 
Ти десь був, крім Мухосранська, що патякаєшь?
В тій же Польщі, в кожному трамваї та автобусі у чотирьох містах, де я був кілька місяців тому, були такі собі пристрої. Без проблем можна оплачувати: або в вагоні, або ж купити квиток в автоматі на зупинці та використати його в транспорті.

І, на відміну від того ж засратого Харкова, на кожній зупинці висить розклад і він-таки виконується! Трамвай приїджає +/- 30 сек. "Відчуйте різницю..."

P.S. Для фанів двуколесного "найкращого" - вартість 1го трамвайного квитка у тій же Варшаві - близько 20 грн., але! Це якщо його купувати 1 шт., якщо ж ви купуєте проїзний на півроку-рік, то вартість падає майже 2 рази і майже дорівнює вартості харківського трамваю. Якість їх трамавїв навіть не можна порівнювати.
Що буде, як я зараз знайду панораму зупинки в польщі без автомата?
За додаткові гроші, можна буде зробити свіже фото.
В яку суму оціниш своє балабольство?
А от з усім іншим я згоден. І дуже бажав би, щоб це хоча б почало реалізовуватися і в Харкові. Але поки більшість вважає, що луДший "хочь шонебутьробить", то ніхто нормально нічого робити не почне. Будуть красти, поки піпл хаває. (а ще й пручається нововведенням на шляху до прогресу)
 
Що буде, як я зараз знайду панораму зупинки в польщі без автомата?
За додаткові гроші, можна буде зробити свіже фото.

Та, звісна річ, що не на кожній :) і саме тому, що квиток можна придбати в автоматі в трамваї або автобусі. З цим нема проблем.

А в Харкові скільки автоматів з поповнення квитка в салоні транспорту -0?
А на зупинках скільки - 170? А зупинок скільки? Якщо зробити досить грубу прикидку - то, в середньому, 1 автомат на 4-5 км маршрутних ліній наземного електротранспорту? Десь так... Отак і живемо. Я ще раз напамятаю, що вартість проїзду в нас не набагато менша за польску. Там крадуть мабуть менше.
 
Ти десь був, крім Мухосранська, що патякаєшь?
В тій же Польщі, в кожному трамваї та автобусі у чотирьох містах, де я був кілька місяців тому, були такі собі пристрої. Без проблем можна оплачувати: або в вагоні, або ж купити квиток в автоматі на зупинці та використати його в транспорті.

І, на відміну від того ж засратого Харкова, на кожній зупинці висить розклад і він-таки виконується! Трамвай приїджає +/- 30 сек. "Відчуйте різницю..."

30 секунд это не нормальный город а дыра какая-то. Кроме Польши ничего не видел что-ли?

Вот в Цюрихе +\- 5-10 сек. вот это я понимаю. И кстати билеты надо покупать в автоматах на остановках. В салоне бесконтактную карту можно только к ... ну сам придумай куда ее можно прикладывать.
 
Та, звісна річ, що не на кожній :) і саме тому, що квиток можна придбати в автоматі в трамваї або автобусі. З цим нема проблем.

А в Харкові скільки автоматів з поповнення квитка в салоні транспорту -0?
А на зупинках скільки - 170? А зупинок скільки? Якщо зробити досить грубу прикидку - то, в середньому, 1 автомат на 4-5 км маршрутних ліній наземного електротранспорту? Десь так... Отак і живемо. Я ще раз напамятаю, що вартість проїзду в нас не набагато менша за польску. Там крадуть мабуть менше.
Всюди, за готівку, не у водія?
нагадаю, з чого почали, про всяк випадок. може забув
Ахаха, вообще-то, они должны были бы быть на КАЖДОЙ остановке. Не говоря уже о том, что в нормальных городах оплатить проезд бесконтактной картой можно и прямо в салоне транспортного средства.
нагадаю, в Харкові теж можна купити в кожному вагоні квиток ))))
Транспорт такого типу здебільшого збитковий, дотується містом( а десь пилять). і скільки накрали краще видно по зовнішньому вигляду транспорта і іншим параметрам.
ще не пам'ятаю, як зі здорожченням проїзду тролейбуси нові купили.
а от з кожним здорожчанням, все більше й більше кажуть про збитковість. подивися на звіти метро.
але хаває ж піпл, каже от доки по стопіццот ойро квиток на цю розвалюху не коштуватиме, не будуть їх лагодити.
дуже-дуже треба, щоб проїзд сильно здорожчав, більше пільговиків з'явилося, а робити краще нічого не треба.
і ніхто не краде гроші від реклами, від продажу квитків тричі, інших махінацій...
тільки "некрасти" далі.
 
Назад
Зверху Знизу