Кстати, да.
Надо ввести кондукторов в метро, пусть катаются и задрачивают пассажиров, выводят из вагонов к турникетам и проверяют факт оплаты.
Кондукторам ведь до сих пор никто не объяснил, шо еблет люди покупают не для того, чтобы не платить за проезд, а именно для удобства оплаты, а бегать по вагону и прикладывать билет то к одному, то к другому валидатору (ведь кондуктор может попросить подтвердить оплату и несколько раз, он же не обязан запоминать всех пассажиров в вагоне) удобством ну никак не назовешь.
ЗЫ: по-видимому, самым правильным поведением при стычке с кондуктором, будет утверждать, шо ты уже демонстрировал ему факт оплаты, а если он этого не помнит, то кто ж ему доктор? Пусть меморию пропьёт.
Вот права и обязанности кондуктора:
Кондуктор - особа, яка збирає плату за проїзд у трамваї, тролейбусі, та видає разовий квиток або здійснює продаж абонементних талонів пасажирові, перевіряє наявність документів на право проїзду.
Кондуктор зобов'язаний:
мати при собі службове посвідчення, маршрутний та квитково-обліковий листи, разові квитки та абонементні талони, а також розмінну монету;
продавати пасажирам разові квитки або абонементні талони;
надавати пасажирам довідки з питань роботи підприємств й оплати за проїзд.
Кондуктор має право:
запропонувати пасажирові пред'явити документи, які підтверджують право на проїзд;
звертатися до посадових осіб підприємства та працівників органів внутрішніх справ у разі вчинення пасажирами порушення.
Під час руху транспорту, кондуктор зобов’язаний ходити по салону, продавати квитки пасажирам. За час проїзду від зупинки до зупинки він повинен пройти по всьому салону, обслужив всіх пасажирів, що зайшли.
У випадку, коли транспорт працює без кондуктора, про даний факт має повідомлятися в салоні постійно, а талони на проїзд можуть бути придбані у водія під час зупинки.