Ебланам за рулем посвящаю

пішоходи, які не встигли закінчити перехід проїзної частини дороги одного напрямку, повинні перебувати на острівці безпеки або лінії, що розділяє транспортні потоки протилежних напрямків, а у разі їх відсутності - на середині проїзної частини і можуть продовжити перехід лише тоді, коли це буде дозволено відповідним сигналом світлофора


И это и ещё много другого расскажи пешиходам дебилами,
 
крутой пункт пдд, объективно это очень страшно.
так, стояти посеред дороги 2+2 з інтенсивним рухом - треба бути дуже сміливим :) А коли рух не інтенсивний, то нічого не заважає закінчити перехід дороги навіть на червоний.
 
4.9. У місцях, де рух регулюється, пішоходи повинні керуватися сигналами регулювальника або світлофора.

У таких місцях пішоходи, які не встигли закінчити перехід проїзної частини дороги одного напрямку, повинні перебувати на острівці безпеки або лінії, що розділяє транспортні потоки протилежних напрямків, а у разі їх відсутності - на середині проїзної частини і можуть продовжити перехід лише тоді, коли це буде дозволено відповідним сигналом світлофора чи регулювальника та переконаються в безпеці подальшого руху.
но, не забываем про:
18.2 На регулируемых пешеходных переходах и перекрестках при сигнале светофора или регулировщика, разрешающем движение транспортным средствам, водитель должен уступить дорогу пешеходам, которые заканчивают переход проезжей части соответствующего направления движения и для которых может быть создано препятствие либо опасность.
и не забываем про безопасный интервал, если пешетоп вспомнит про 4.9:-) и решит остановиться.
18.3 Проезжая мимо пешеходов, которые не успели закончить переход проезжей части и находятся на островке безопасности или линии, разделяющей транспортные потоки противоположных направлений, водители должны соблюдать безопасный интервал.

так, что лучше пропустить от греха подальше, к тому же у нас почти всегда виноват водитель.
 
то есть ты нарушил 11.2 чтобы кто-то проехал на картонку ?
ні, правий ряд був зайнятий автівками, ледве живою волгою. От я і зайняв ліву смугу дя випередження. Що тут не зрозуміло?


снова нарушил 11.2, но вот незадача - там нет ям, нет никогда припаркованных...
правіше рухалась волга, та я мав намір повертати ліворуч.
 
лучше пропустить от греха подальше, к тому же у нас почти всегда виноват водитель.
100%. Якщо б пішоходи знали що вони мають стояти посеред дороги, але вони впевненні що вони мають закінчити. Як на мене, то закінчити - це коли пішоход перейшов середину дороги, та загорілось червоне світло. Це де юре. Де факто - правильно ви говорите, краще пропустити. Я намагаюсь пропускати навіть тих , що стоять ще на тротуарі - ніколи не знаєш, коли вони побіжать. Багато разів було таке - на швидкості тіло вилітає не дивлячись на зебру - як йшло по тротуару так і вискочило на дорогу :(
 
Як на мене, то закінчити - це коли пішоход перейшов середину дороги, та загорілось червоне світло.
логично, но у нас в пдд увы нет четкого понятия, что имеется ввиду "завершить" - до середины или после.:( И боюсь суд будет не на стороне водителя.
 
Думаю в эту тему 100%
bha4dh.jpg
 
это у него на стекле написано: "Я купил это корыто и права за последние бабки, держитесь от меня подальше"?
 
это у него на стекле написано: "Я купил это корыто и права за последние бабки, держитесь от меня подальше"?

так это авто той блогерши, которую на 3 ляма оштрафовали за евробляху. вот ее канал, https://www.youtube.com/channel/UCpXgRem9G-havD9Hi_LXNAA
которая копов провоцировала своим поведением на дороге.
 
І щодо єбланів на дорозі.
Сьогодні або сонячне затемнення, або магнітні бурі, або день народження Гітлєра.

согласен 100%, я за неделю столько не матерюсь как сегодня за рулем...:відстій:
 
Назад
Зверху Знизу