Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

ДТП на Сумской (18+)

  • Автор теми Автор теми s3ns3i
  • Дата створення Дата створення

Кого Вы считаете виновным в данном ДТП?


  • Кількість людей, що взяли участь в опитувані
    1882
ти явно дебіл. у Дронова перелом?

нет, конечно. при переломе шеи он вообще не ходил бы. но вывих - это серьезно. как человек, которому доктор этот хомут приписал - он не носится постоянно. состояние при этом - пиздец, никому не желаю. дрон не симулирует.
 
как человек, которому доктор этот хомут приписал - он не носиться постоянно.
саме про це я й написав декілька сторінок назад на пасаж яни, що на якомусь засіданні Дронов був без того коміра.
але ж дуже багато захисників зайцевої.
 
Он установлен правильно и по ДСТУ
в мечтаниях Геннадия Адольфовича.... Дублёр на мечникова тоже, кстати, грубо нарушает ДСТУ - расстояние от него до свеженарисованной стоплинии - гораздо больше допустимых 25 метров.
 
аргументируй а не занимайся пустомельем .... Где в установке того светофора нарушение Госта?
иди читай 7.22 светофорного ДСТУ.
.........
— за перехрестям (регульованим пішохідним переходом):
ж — на розділовій смузі, напрямовому острівці чи острівці безпеки;
з — ліворуч від проїзної частини;
і — праворуч від проїзної частини.
Варіанти ж, з, і можна застосовувати лише у випадках, якщо відстань між стоп-лінією та
світлофором не перевищує 25 м.

по таблице с этого же пункта - оптимал для дублера - вариант размещения в)

Ну и основной тоже ставить надо по варианту г) - а не за соседней проезжей частью.
 

Вкладення

А чё симпотная дамочка ,что была у Дрона в авто молчит?поддержала бы чела
 
в мечтаниях Геннадия Адольфовича.... Дублёр на мечникова тоже, кстати, грубо нарушает ДСТУ - расстояние от него до свеженарисованной стоплинии - гораздо больше допустимых 25 метров.
Водій не зобов"язаний знати ДСТУ разом із мріями гепи. А трубу 2" із лампами, знаками і табличками повинен не ігнорувати. За перше відповідальності, звісно, немає. За друге - адмін, при тяжких - карна відповідальність.
 
то, которое ОБЯЗАТЕЛЬНО к исполнению!


1 СФЕРА ЗАСТОСУВАННЯ
1.1 Цей стандарт поширюється на світлофори дорожні, призначені для регулювання руху
транспортних засобів і пішоходів на автомобільних дорогах, вулицях та залізничних
переїздах і встановлює основні технічні вимоги до них.
1.2 Вимоги цього стандарту обов'язкові.
 
Знак там нужен, потому как переход там с 4 полос на две, и одна из двух занята стоящими под знаком, да еще автобусная остановка. А эти парконутые при сплошном потоке начинают еще и выезжать ... Но мало того, там еще и олени бегают, лень им спуститься в переход, летят к автобусу либо к трамваю ..

может оленей убрать ? ))

что-то я не понимаю где там с 4-х полос на 2 переход. вроде 3 полосы там было. надо просто попросить парковаться вдоль дороги, а не под 40 градусов. тогда 2,5 полосы будут доступны что более чем достаточно.


а вот что реально надо поменять это режим светофора мусорского на веснина.
 
там негде! что они исполнять будут!?

в, г, д -- на выбор, в порядке приоритета, как описано в обязательном для исполнения стандарте!

— перед перехрестям (регульованим пішохідним переходом):
а — праворуч від проїзної частини;
б — над проїзною частиною;
в — ліворуч від проїзної частини на розділовій смузі, напрямовому острівці чи
острівці безпеки;
г — ліворуч від проїзної частини. (Варіант можна застосовувати на дорогах з
одностороннім рухом транспортних засобів. За двостороннього руху варіант можна
застосовувати за наявності не більше трьох смуг зустрічного руху, до того ж
світлофори треба розташовувати на консольних опорах (за однієї зустрічної смуги
можна встановлювати світлофор на стояку));
— на території перехрестя:
д — ліворуч на розділовій смузі, напрямовому острівці чи острівці безпеки;

е — праворуч на розділовій смузі, напрямовому острівці чи острівці безпеки;


ad48.webp
 
то, которое ОБЯЗАТЕЛЬНО к исполнению!
Там де написано "ОБЯЗАТЕЛЬНО к исполнению" є така стаття:

7.10 Транспортні світлофори типів 1, 2 і пішохідні світлофори треба встановлювати за наявності хоча б однієї із таких п'яти умов.
1...
2...
3...
4...
5...
Це якщо колупати тему, чому немає світлофора зліва. Бо зверху заважають дроти тролейбуса.
7.21 Світлофори не можна встановлювати на відстані меншій ніж 1,0 м від контактних дротів трамвая чи тролейбуса до будь-якої точки корпусу світлофора.
----------
Дронову із другого ряду було добре видно основний світлофор справа.
 
Це якщо колупати тему, чому немає світлофора зліва. Бо зверху заважають дроти тролейбуса.
это не к тому. 7.10 вообще относится к условиям, при которых перекресток ДОЛЖЕН быть сделан регулируемым.
 
Только ПДД должно определять поведение водителя ..
при этом ПДД предполагает, что исполнение светофорных узлов выполнено ПО СТАНДАРТУ. А не с грубейшими его нарушениями. И есть оговорка на такой случай в ПДД ("а если они отсутствуют и ВО ВСЕХ ПРОЧИХ СЛУЧАЯХ"). (в 8.10)
 
Назад
Зверху Знизу