Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Чи є підстави пишатися нашим містом з огляду на останні події?

Земля имеет форму калькулятора.
Знову неправильно. Земля має форму бурбулятора.
Да... почем клубника на Героев?
Не знаю. Останнім разом брав у п"ятницю на Кінному по 24 грн. Дуже смачна. Це Вам краще знати. А я все життя живу у Дзержинському районі.
 
возвращаясь к теме
Повертаючись до теми, Ви мені так і не сказали хто ж із харків"ян був засновником ПР. Чи подивились вже у Вікі і зрозуміли, що знову спороли дурницю? Подивіться...
 
З народження. :-) Можу і російською, але мені приємніше розбивати стереотипи, про те, що Харків російськомовний.
.

Что с рождения разбиваешь стереотипы? Не верится что в школе по украински говорил, если здесь родился
 
Повертаючись до теми, Ви мені так і не сказали хто ж із харків"ян був засновником ПР. Чи подивились вже у Вікі і зрозуміли, що знову спороли дурницю? Подивіться...

Менi це нецiкаво. Усе шо стосується ПР.
Родичiв Кушнарьова смачно годує те ж саме "вухо" etc etc

Что с рождения разбиваешь стереотипы? Не верится что в школе по украински говорил, если здесь родился

Сделайте вид, что поверили, сложно? :-)
 
Не верится что в школе по украински говорил, если здесь родился
Школа №132 була з російською мовою навчання. Але українську мову і літературу вчили обов"язково усі.
Неуважні. Я же сказав, що російською володію так само, як і українською. Останнім часом (приблизно 20 років), навіть, підручники та навчальні посібники з загальнотехнічних дисциплін писав виключно українською мовою. А чого ж тут дивного? Не бачу нічого дивного. Якби це я робив не в Україні, це би було дивним... :-)



Ну, для Вас це звична річ. Тільки тим і займаєтесь, що робите вигляд... :-)
 
Останнє редагування:
На жаль, такі журналісти, як і сам Цаплієнко в Харкові не потрібні. Бо, тут як справедливо зазначено, в здебільшому при Гепиному правлінні, розвелося дуже багато прикормлених геподрочерів.

Мне память не изменяет, что Цаплиенко покинул Харьков зааадооолго до того, как Кернес стал мэром? (также как и Даугуле (ТВ Интер) с Фроловой (Радио Вести). И кстати Цаплиенко был собкором телеканала Интер? А сейчас? Остался на Интере?
И еще.
Хотите поговорить о тех, кто за истекшие 20 лет покинул Харьков и даже Украину и о причинах этого?
 
Все равно Петербург (Ленинград) остается культурной столицей России, и сравнивать его с Харьковом, это все равно, что сравнить Лопань и Неву.
Пітер, як і Харків живе минулими здобутками. Нічого нового за останні десятиріччя там немає. Більш того, багато театрів та культурних закладів приходять в упадок, як і в Україні.

Вам потрібні матеріали для реферату, чи для курсової роботи? Тоді найміть собі репетитора, або зверніться до чисельних центрів, де за гроші Вам зроблять цю роботу. Я не займаюсь репетиторством.

Что с рождения разбиваешь стереотипы?
З народження говорю на двох мовах. Українською та російською.



Мне память не изменяет, что Цаплиенко покинул Харьков зааадооолго до того, как Кернес стал мэром? (также как и Даугуле (ТВ Интер) с Фроловой (Радио Вести). И кстати Цаплиенко был собкором телеканала Интер? А сейчас? Остался на Интере?
И еще.
Відверто кажучи я не стежив за кар"єрою Андрія. Бачив дуже багато його репортажів по телевізії і радів його становленню, як журналіста. Але от зараз знайшов відповідь на Ваше запитання:
В серпні 2014 року Андрій звільнився з телеканалу «Інтер», на якому пропрацював 17 років. Перехід на «1+1» журналіст аргументував, зокрема, тим, що цей канал дає можливість робити репортажі українською мовою.
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.

Як бачите є харків"яне, що працюють на розвиток української культури. І нічого дивного у цьому немає.
Хотите поговорить о тех, кто за истекшие 20 лет покинул Харьков и даже Украину и о причинах этого?
Звичайно. Це дуже серьйозна тема для розмови. Тим більше, що це відбувалося ще за радянських часів. Дуже багато талоновитих митців покинули Харків, бо не мали можливості для самореалізації. Перелік таких людей дуже великий. Саме вони поповнювали творчий потенціал Москви і Пітера.
 
Останнє редагування:
Відверто кажучи я не стежив за кар"єрою Андрія. Бачив дуже багато його репортажів по телевізії і радів його становленню, як журналіста.
Як бачите є харків"яне, що працюють на розвиток української культури. І нічого дивного у цьому немає.

1. Можно ли считать Цаплиенко харьковчанином? Он ведь давно уже киевлянин. (... это все равно как певицу Елку считать ужгородчанкой).

2. Интересен также вклад Цаплиенко в розвыток украинской культуры. Уточните про его нетленку.

С тем, что он стал журналистом согласен. Статья в топике этой темы прекрасный манипулятивный материал. Коснемся всего лишь одного момента - автор жаждет погрузить Харьков в русскую идеологическую доктрину - толстовщину. Ведь он призывает Харьков выдвинуть своего Махатму Ганди, идеология которого была основана на русской доктрине Л.Н. Толстого "непротивления злу насилием".

Что очччччень примечательно.
 
ТС тролляка, а тема не развивается :ги:
 
Дуже багато талоновитих митців покинули Харків, бо не мали можливості для самореалізації. Перелік таких людей дуже великий. Саме вони поповнювали творчий потенціал Москви і Пітера.

Які за вашої думки причини тОго, що у Харкові немає можливостей для самореалізації? Хоча б три-чотири назвіть, будь ласка.
Також небажано вживати "поповнювали" у минулому часі. Поповнювали та й поповнюють. А ось чому? Що ж стискає творчих особистостей у нашому місті за Вашим міркуванням?
Зверніть увагу:
(Москви та Питера)
 
Що ж стискає творчих особистостей у нашому місті за Вашим міркуванням?
Да это нормально. Сначала центростремительный ореол - типа стимул шоб были лучшие из лучших в столицах. Нормальное желание. Кадровый насос. А потом - уже признак загнивания. Кадровый насос становится фекальным. И еще, оказывается, что небрежение "провинцией" - наносное, т.е. эдакое бытовое (и не очень) НЛП, а на самом деле это непересекающиеся миры - мишура высшего света и болотообразность провинции. И почему-то талантам тесно в провинции и они летят хз куда к Солнцу.
А потом еще оказывается, что талант -то раздутый пропагандой. Фу.
 
Да это нормально. Сначала центростремительный ореол - типа стимул шоб были лучшие из лучших в столицах. Нормальное желание. Кадровый насос. А потом - уже признак загнивания. Кадровый насос становится фекальным. И еще, оказывается, что небрежение "провинцией" - наносное, т.е. эдакое бытовое (и не очень) НЛП, а на самом деле это непересекающиеся миры - мишура высшего света и болотообразность провинции. И почему-то талантам тесно в провинции и они летят хз куда к Солнцу.
А потом еще оказывается, что талант -то раздутый пропагандой. Фу.

Я не зрозумів, чому Чиграков поїхав до Питера, а Меладзе залишився у Миколаїві? Чи то Миколаїв вільніший за Харків? Чи то особисто Чигракову було у Харкові задушливо, а Меладзе у Миколаїві - ні? Ось чому?
 
1. Можно ли считать Цаплиенко харьковчанином? Он ведь давно уже киевлянин.
1. Він був і є харків"янином. Просто йому у Харкові нема чого робити. Тут потрібні журналісти, які працюють на певних персон, які сплачують їм гроші виключно на те, щоб вони їх піарили, та допомагали боротися з тими, у кого у них персональне протистояння. Для справжнього журналіста - це не дає можливості для розкриття власного потенціалу. Тим більше, що Цаплієнко знайшов свою спеціалізацію з воєнної тематики.

Интересен также вклад Цаплиенко в розвыток украинской культуры.
2.Робота журналіста, та ще й такого, що спеціалізується на певній тематиці оцінюється кількістю та якістю опублікованих матеріалів у ЗМІ. Уточніть, що Ви маєте на увазі під терміном "нетленка" у роботі журналіста?
Про його доволі високий рівень професіоналізму свідчить те, що він із Харкова був запрошений на роботу до центральних телевізійних каналів. Пригадайте, хто ще з харківських журналістів був запрошений на роботу на центральних телеканалах?
Що стосується вкладу його саме у українську журналістику, то можна як один із фактів навести той, що він перейшов із Інтеру через те, що там не мав можливості робити свої матеріали українською мовою.
Статья в топике этой темы прекрасный манипулятивный материал.
Обгрунтуйте цей висновок. Я. наприклад, не бачу жодної маніпулятивності.
Коснемся всего лишь одного момента - автор жаждет погрузить Харьков в русскую идеологическую доктрину - толстовщину. Ведь он призывает Харьков выдвинуть своего Махатму Ганди, идеология которого была основана на русской доктрине Л.Н. Толстого "непротивления злу насилием".
1. Не розумію до чого тут Ви приплели "толстовщину".
Як не дивно, тільки в Англії і в англійському перекладі Ґанді ознайомився зі священними книгами індуїзму. Величезне враження справила на нього книга «Світло Азії», присвячена буддизму. Він читав також Коран, Старий і Новий заповіти християн. Гадаю, що саме ці книги в першу чергу сформували його, як одного із керівників та ідеологів національно-визвольних рухів Індії. На базі саме цих вчень він сформулював філософію ненасилля, що вплинула на національні та міжнародні рухи прихильників мирних змін.
В дійсності сам Ганді відзначав, що «Три сучасника сильно на мене вплинули: Райчандбай своїм безпосереднім спілкуванням зі мною, Толстой своєю книгою „Царство боже всередині вас“ і Рескін своєю книгою „У останньої межі“».
Ґанді сповідував індуїзм, одначе вважав за спільні етичні позиції індуїзму, ісламу та християнства. Він сповідував агімсу: релігійно-етичний принцип ненасильства, що ставить вимогу не завдавати болю та зла будь-яким живим істотам. Індуси вірять, що у своєму житті людина має пройти 4 стадії. Одна з них — брагмачар'я, життя учня, коли людина замість марнувати час на земні насолоди, має спрямувати свої сили на осягнення духовних істин та виховання духовних цінностей. Ґанді розпочав брагмачар'ю на 36-му році життя. Основним принципом свого життя він уважав сатья, прихильність правді. Йому належить вислів: «Правда — це Бог».
Чи Ви вважаєте, що ненасильницькі методи боротьби за незалежність країни є непридатними і незалежність можна відстоювати виключно озброєною боротьбою, що призводить до багаточисельних втрат людських життів?

Після Першої світової війни Ґанді та його послідовники виступають на велелюдних мітингах із закликами до боротьби проти англійського панування. Цю боротьбу Ґанді обмежував винятково ненасильницькими формами, засуджуючи будь-яке насильство з боку революційного народу.

Така позиція Ґанді відповідала інтересам індійської буржуазії, і партія Індійський національний конгрес підтримала її повністю. В 1919–1947 Національний конгрес під керівництвом Ґанді перетворився на масову національну організацію, що мала підтримку народу. Залучення мас у національно-визвольний рух є великою заслугою Ґанді й джерелом його величезної популярності.

Під час Другої світової війни Ґанді проголосив, що Індія не може брати участі у війні за свободу в той час, коли самій Індії у свободі відмовлено. В цей час він розпочав кампанію «Quit India» («Полишіть Індію»). Це призвело до насильства й масових арештів. Самого Ґанді заарештовано 9 серпня 1942 року й він провів під арештом два роки. За ці два роки Ґанді пережив дві важкі втрати: померла його дружина та відданий секретар Магадев Десаї.

В рамках боротьби за незалежність Ганді вдається до бойкоту англійських товарів (зокрема сукна), дбає про відродження традиційних індійських ремесел. Символом боротьби стає традиційна індійська прядка (чаркха), до якої повертаються більшість індусів. Індуси надають перевагу товарам власного виробництва, хоч вони гіршої якості ніж англійські. Внаслідок його дій Великобританія втрачає монополію на сіль, що фактично тримала в покорі індійців останні 300 років.

Ґанді був противник роз'єднання Британської Індії за релігійною ознакою на суверенні індуську та мусульманську держави. Саме тому, присвятивши життя боротьбі за сварадж, тобто самостійність батьківщини, він відмовився брати участь у церемонії першого піднесення прапора незалежної Індії в Делі. Коли після розділу країни розпочалися масові конфлікти між індусами та мусульманами, 13 січня 1948 року Ґанді оголосив голодування до смерті з вимогою припинити кровопролиття. В результаті, завдяки закликам та зусиллям лідерів обох релігійних громад насильство вдалося вгамувати. Як один із кроків на шляху до припинення ворожнечі уряд Індії дав гарантії виплати Пакистану обіцяних при поділі 550 млн. рупій, що викликало обурення в середовищі радикально настроєних індусів.
 
Які за вашої думки причини тОго, що у Харкові немає можливостей для самореалізації? Хоча б три-чотири назвіть, будь ласка.
Також небажано вживати "поповнювали" у минулому часі. Поповнювали та й поповнюють. А ось чому? Що ж стискає творчих особистостей у нашому місті за Вашим міркуванням?
Зверніть увагу:
(Москви та Питера)
Спробую на деяких прикладах саме творчих людей, яких знав ще за радянських часів. Справа в тому, що у Москві з цілого ряду причин, реалізувати було значно легше. По-перше, Москва була вітриною СРСР і там було дуже багато іноземців перед якими треба було створити імідж країні, як демократичній. Через це у театрах хоч і з боями, але йшли вистави, які у Харкові та й в інших містах були заборонені до постановки. По друге, саме московські театри виїжджали на гастролі за кордон, де можна було знайти всесвітнє визнання.
В 60-ті роки надзвичайно популярним стає кіномистецтво. З Харкова ціла плеяда молодих талановитих людей, спробувавших себе в аматорських пошуках, виїжджає до Москви на професійне навчання. Причому, зауважу, що це усі були люди, які пройшли через доволі потужні аматорські колективи. А починалось усе з театру-студії "СИНТ-63" (при ХДУ) і ще багатьох творчих новаторських колективів Палацу студентів ХПІ, що працювали на нових незвичних в провінції театральних прийомах. Саме з випускників ХПІ, які кинули свою інженерну кар"єру і складалася циля хвиля майбутніх кінематографістів, що присвятили свою подальшу творчу долю кінематографу.
1. Валерій Харченко. Поступив на режисерський факультет ВДІКу ( закінчив 1971, майстерня С. Герасимова).
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.

2. В.Фокін 1978 року закінчує режисерський факультет ВДІКу — навчався в майстерні Ю. Єгорова. https://ru.wikipedia.org/wiki/Фокин,_Владимир_Петрович
3. Арк. Інін закінчив ф-т кінодраматургії ВДІКу https://ru.wikipedia.org/wiki/Инин,_Аркадий_Яковлевич
Це тільки троє із цілої плеяди талоновитих харків"ян, у яких була можливість зробити власне творче реноме тільки у Москві. Є ще багато прикладів із театрального життя, наприклад режисери А.Шапіро чи Г.Черняховський. Але на всіх немає часу перераховувати.
Харків був дуже реакційним містом і завжди душив будь що, що виходило за рамки їхнього розуміння. Аби чого не сталося. Через це у Харкові така нудне та кволе театральне життя. Є, правда, спалахи, але не у державних театрах. Навіть робота Жолдака у театрі Шевченка, була сприйнята вороже.
 
воины «Русского мира» не читают Пушкина и Куприна, а с криками «Аллах акбар» штурмуют здание милиции в Дебальцево
Так и вижу, как воины "Украинского мира" с криками: "***** ли я дрожащая или право имею!" забрасывают бутылками с зажигательной смесью ментов с дубинками на улице Грушевского.
Жаль, что Цаплиенко скатился в обслуживающий персонал лживой власти, ведь я ему когда-то верила.
 
Просто йому у Харкові нема чого робити. Тут потрібні журналісти, які працюють на певних персон, які сплачують їм гроші виключно на те, щоб вони їх піарили, та допомагали боротися з тими, у кого у них персональне протистояння.

У Київі зовсім по іншому - усі канали належать громаді, але ніяк не окремим "певним персонам" :D, і жодні канали не протистоять один одному :D

Про його доволі високий рівень професіоналізму свідчить

Якісні аналітичні матеріали? Авторитетні репортажі? Власна програма?

Наведіть нумо приклади.
 
Наведіть нумо приклади.
...нумо
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.

Чи не навчилися досі користуватися гуглом? Хоча і тут є основні його здобутки...

Он всегда таким был... не заметили? Всегда лизал дупу действующей власти.
Хоч один приклад наведіть, будь ласка!
 
Назад
Зверху Знизу