Трошки про литовські Закони..
Відповідно до Закону Литовської Республіки про дорожній рух (стаття 27, частина 4), дозвіл на використання (участь) транспортного засобу в громадському русі припиняється в разі:
- недійсного обов'язкового технічного огляду моторного транспортного засобу ;
- незастрахованого транспортного засобу обов'язковим страхуванням цивільної відповідальності;
- несплати встановленого державного мита, пов'язаного з транспортним засобом або за участю в громадському русі.
Відповідно до Закону (стаття 27, частина 5), якщо протягом 180 днів не усунути причини, за якими вищезазначений дозвіл було призупинено, дозвіл брати участь в громадському русі моторного транспортного засобу скасовується і реєстрація даного моторного транспортного засобу анулюється. В такому випадку реєстраційні знаки такого моторного транспортного засобу недійсні.
ТОБТО, УВАГА! ЯКЩО АВТО НА ***ХАХ НЕЗАСТРАХОВАНЕ В ЛИТВІ, ТО АВТОМАТИЧНО ЧЕРЕЗ 180 ДНІВ ЙОГО РЕЄСТРАЦІЯ АНУЛЮЄТЬСЯ, А ЙОГО РЕЄСТРАЦІЙНІ ЗНАКИ НЕДІЙСНІ..
А тепер підкажіть мені: 1)чи багато авто на ***хах в Украіні мають литовську зелену карту і мають ДІЮЧУ ( а не анульовану) литовську реєстрацію ( потрібно хоча б раз на 180 днів виїзжати та хоча б на 10-15 днів брати таку страховку , щоб реєстрацію не анулювали в Литві) ; 2) як можна легалізувати ( розмитнити) в Украіні авто , реєстрація якого в Литві анульована? Повторно спочатку зареєструвати, а потім зняти з обліку на транзити? Але це повинна робити литовська фірма- ФОРМАЛЬНИЙ власник! 3) Чи попереджують українських покупців ***х фірми- посередники , що пропонують авто ввезені верблюдами, про цю особливість литовського законодавства і що українець на " ***хах" зобов'язаний кожні 180 днів купувати литовську зелену карту, щоб не втратити реєстрацію?
Пи. Си. Я нікого не агітую "за " чи "проти " ***х , а лише роз'яснюю особливості законодавства Литовської Республіки для тих, хто його не вивчав..