Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

АГЗС. Газовые заправки Харькова и области

дунул балончик,завтра на дачу:yahoo:
на Б сети как всегда ажиотаж,все колонки заняты и боковые тоже
цена решает
 
неее ******* за лето ****ец
на мясо смотреть тошно
планирую пожарить куГочку
и еще отлично научился жарить со специями грибочки и кабачки на мангале:yahoo:
Возьми крылышки и в медовую горчичку.... Ух объедение...
 
Тем темам сто лет в обед. Тогда лидировал Родник. На сегодня - сомневаюсь что будет так же. К тому же они не были общефорумными. Так - междусобойчик Автохобби. Но ведь есть куча автовладельцев, которые в этот раздел даже никогда не заходили. И если мы хотим действительно объективности, то их голос действительно важен потому что будет непредвзят.

И это не говоря о том, сколько голосов было от левых и купленных ботом аккаунтов. ДУмаю, историю с их скупкой все отлично помнят.
 
Что ты наделал? Это ж чудо и туда со своей "акцией" попреться.
так МэРэЖа только по Харькову работает, обще украинские сайты Боту не нужны. А вообще у меня подозрения, что вся секта мережи это их операторы на АЗС, которым делать нехрен :D
П.с. спасибо за карту U.Go, вчера использовал, как по мне очень хороший газ. :пиво:
 
неее ******* за лето ****ец
на мясо смотреть тошно
планирую пожарить куГочку
и еще отлично научился жарить со специями грибочки и кабачки на мангале:yahoo:

Сулугуни на гриле попробуй с грибами и кабачками. Охеренно вообще.
 
Новости нефтегазового рынка

⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.

15.10.2020 09:20
НАУ закликала Податковий комітет Ради підтримати уніфікацію паливних акцизів
Також є російською мовою

Нафтогазова асоціація України (НАУ) закликала Комітет Верховної Ради з питань фінансів, податкової та митної політики підтримати законопроект № 4098, який передбачає уніфікацію ставок акцизів на рівні €139 за 1000 л на моторні палива.

Про це йдеться в листі профільної асоціації, адресованому голові комітету Данилу Гетманцеву. Текст документа має enkorr.

У своєму зверненні НАУ вказує, що діюча ставка акцизного податку на скраплений газ дає змогу формувати на нього досить низькі роздрібні ціни в порівнянні з бензином і дизельним пальним, що, в свою чергу, призвело до збільшення споживання СВГ і до зниження споживання бензинів і ДП.

Наприклад, якщо обсяги споживання бензинів у 2013 р. становили 4 млн. т, то в 2019 р. цей показник скоротився до 1,9 млн. т, тоді як ринок скрапленого газу торік склав 2 млн т.

«Тенденція до збільшення обсягів споживання скрапленого газу й зменшення обсягів споживання бензинів триває і в 2020 році. Це, в свою чергу, не сприяє енергонезалежності України, оскільки 80% скрапленого газу імпортується в Україну», – йдеться у листі.

Крім того, в НАУ відзначили, що по всій країні продовжують працювати понад 600 автогазозаправних пунктів (АГЗП), які грубо порушують містобудівне, протипожежне й інше законодавство.

«Діяльність таких пунктів призводить до посилення недобросовісної конкуренції на ринку, що ставить чесних гравців ринку в дискримінаційне становище, завдає їм істотної шкоди й знижує конкурентоспроможність, оскільки зменшуються обсяги їх реалізації», – повідомили в асоціації.

Профільне об'єднання також звертає увагу депутатів податкового комітету на те, що акцизний податок є непрямим податком у ціні пального, який є джерелом наповнення Дорожнього фонду, звідки кошти йдуть на ремонт доріг.

«Дорожнє покриття зношується незалежно від використання виду палива автомобільним транспортом, тому акцизний податок повинно бути справедливо розподілено між різними його видами», – вважають в асоціації.

Також представники асоціації відзначають, що в Україні досі не затверджено Технічний регламент на СВГ, який би відповідав за хімічний склад автомобільного скрапленого газу та газу для комунально-побутових потреб. Також немає органу виконавчої влади, відповідального за якість цих продуктів. Саме дешевший газ для побутових потреб найчастіше продають несумлінні АГЗП, попри те, що він містить сірку, яка шкідлива для екології й автомобільних двигунів.

У НАУ резюмували, що уніфікація ставок акцизів дасть змогу зупинити зростання обсягів споживання скрапленого газу, знизити імпортозалежність й підвищити енергонезалежність країни, а також сприятиме розвиткові добросовісної конкуренції на паливному ринку.

Разом з тим профільна асоціація закликала податковий комітет утриматися від підтримки альтернативних законопроєктів, які передбачають збереження діючої ****** акцизу на скраплений газ, і проєкту закону, ініційованого главою Комітету ВР з питань енергетики та житлово-комунальних послуг Андрієм Герусом.

Як повідомляв enkorr, Міністерство фінансів схвалило зі своїми зауваженнями проєкт закону, який передбачає уніфікацію ставок акцизів.

Нагадаємо, нині у Верховній Раді на розгляді перебуває кілька законопроєктів, що стосуються акцизів на нафтопродукти. Першим було зареєстровано законопроєкт, яким пропонується уніфікувати ****** акцизу на бензин, автогаз і ДП на рівні €139,5 за 1000 л. Його підтримують українські нафтопереробники, які зіткнулися з неможливістю збільшення виробництва нафтопродуктів через скорочення ринку бензинів і зростання ринку скрапленого газу.

У свою чергу Українська асоціація скрапленого газу через своїх парламентських лобістів на чолі з Ніною Южаніною зареєстрували законопроєкт, який передбачає фіксування співвідношення ставок акцизного податку на автогаз на рівні 25% від ****** акцизу на автомобільні бензини. Паралельно було подано аналогічний за змістом законопроєкт, але від депутатів фракції «Слуга народу».

Ще один проєкт закону подав глава Комітету ВР з питань енергетики та житлово-комунальних послуг Андрій Герус. Він пропонує зменшити акциз на бензин з €213,50 до €169,5 за 1000 л і підвищити акциз на СВГ з €52 до €124,50 за 1000 л. При цьому акциз на дизельне пальне залишити на чинному рівні – €139,5/1000 л.
 
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.

15.10.2020 09:20
НАУ закликала Податковий комітет Ради підтримати уніфікацію паливних акцизів
Також є російською мовою

Нафтогазова асоціація України (НАУ) закликала Комітет Верховної Ради з питань фінансів, податкової та митної політики підтримати законопроект № 4098, який передбачає уніфікацію ставок акцизів на рівні €139 за 1000 л на моторні палива.

Про це йдеться в листі профільної асоціації, адресованому голові комітету Данилу Гетманцеву. Текст документа має enkorr.

У своєму зверненні НАУ вказує, що діюча ставка акцизного податку на скраплений газ дає змогу формувати на нього досить низькі роздрібні ціни в порівнянні з бензином і дизельним пальним, що, в свою чергу, призвело до збільшення споживання СВГ і до зниження споживання бензинів і ДП.

Наприклад, якщо обсяги споживання бензинів у 2013 р. становили 4 млн. т, то в 2019 р. цей показник скоротився до 1,9 млн. т, тоді як ринок скрапленого газу торік склав 2 млн т.

«Тенденція до збільшення обсягів споживання скрапленого газу й зменшення обсягів споживання бензинів триває і в 2020 році. Це, в свою чергу, не сприяє енергонезалежності України, оскільки 80% скрапленого газу імпортується в Україну», – йдеться у листі.

Крім того, в НАУ відзначили, що по всій країні продовжують працювати понад 600 автогазозаправних пунктів (АГЗП), які грубо порушують містобудівне, протипожежне й інше законодавство.

«Діяльність таких пунктів призводить до посилення недобросовісної конкуренції на ринку, що ставить чесних гравців ринку в дискримінаційне становище, завдає їм істотної шкоди й знижує конкурентоспроможність, оскільки зменшуються обсяги їх реалізації», – повідомили в асоціації.

Профільне об'єднання також звертає увагу депутатів податкового комітету на те, що акцизний податок є непрямим податком у ціні пального, який є джерелом наповнення Дорожнього фонду, звідки кошти йдуть на ремонт доріг.

«Дорожнє покриття зношується незалежно від використання виду палива автомобільним транспортом, тому акцизний податок повинно бути справедливо розподілено між різними його видами», – вважають в асоціації.

Також представники асоціації відзначають, що в Україні досі не затверджено Технічний регламент на СВГ, який би відповідав за хімічний склад автомобільного скрапленого газу та газу для комунально-побутових потреб. Також немає органу виконавчої влади, відповідального за якість цих продуктів. Саме дешевший газ для побутових потреб найчастіше продають несумлінні АГЗП, попри те, що він містить сірку, яка шкідлива для екології й автомобільних двигунів.

У НАУ резюмували, що уніфікація ставок акцизів дасть змогу зупинити зростання обсягів споживання скрапленого газу, знизити імпортозалежність й підвищити енергонезалежність країни, а також сприятиме розвиткові добросовісної конкуренції на паливному ринку.

Разом з тим профільна асоціація закликала податковий комітет утриматися від підтримки альтернативних законопроєктів, які передбачають збереження діючої ****** акцизу на скраплений газ, і проєкту закону, ініційованого главою Комітету ВР з питань енергетики та житлово-комунальних послуг Андрієм Герусом.

Як повідомляв enkorr, Міністерство фінансів схвалило зі своїми зауваженнями проєкт закону, який передбачає уніфікацію ставок акцизів.

Нагадаємо, нині у Верховній Раді на розгляді перебуває кілька законопроєктів, що стосуються акцизів на нафтопродукти. Першим було зареєстровано законопроєкт, яким пропонується уніфікувати ****** акцизу на бензин, автогаз і ДП на рівні €139,5 за 1000 л. Його підтримують українські нафтопереробники, які зіткнулися з неможливістю збільшення виробництва нафтопродуктів через скорочення ринку бензинів і зростання ринку скрапленого газу.

У свою чергу Українська асоціація скрапленого газу через своїх парламентських лобістів на чолі з Ніною Южаніною зареєстрували законопроєкт, який передбачає фіксування співвідношення ставок акцизного податку на автогаз на рівні 25% від ****** акцизу на автомобільні бензини. Паралельно було подано аналогічний за змістом законопроєкт, але від депутатів фракції «Слуга народу».

Ще один проєкт закону подав глава Комітету ВР з питань енергетики та житлово-комунальних послуг Андрій Герус. Він пропонує зменшити акциз на бензин з €213,50 до €169,5 за 1000 л і підвищити акциз на СВГ з €52 до €124,50 за 1000 л. При цьому акциз на дизельне пальне залишити на чинному рівні – €139,5/1000 л.
Б.ть, а нефть у нас вся родная что ли? :D
 
15-20% от потребности есть собственной добычи.
 
так МэРэЖа только по Харькову работает, обще украинские сайты Боту не нужны. А вообще у меня подозрения, что вся секта мережи это их операторы на АЗС, которым делать нехрен :D
П.с. спасибо за карту U.Go, вчера использовал, как по мне очень хороший газ. :пиво:

На здоровье ;)
 
15-20% от потребности есть собственной добычи.
Это газа или нефти (бензина-дизеля)? Я думаю одинаково и того и того.
Лоббисты бензина-дизеля указывают, что 80% газа из России, а бензина/дизеля, что нет? Тоже в основном россия и Беларусь (т.е. тоже россия).
 
Сулугуни на гриле попробуй с грибами и кабачками. Охеренно вообще.

у нас этим промышляет сосед
в тонком лаваше сулугуни,кинза,еще дрянь какая то
короче на выходе ништяк полный:yahoo:
 

Вкладення

  • 1.webp
    1.webp
    20.9 КБ · Перегляди: 120
Назад
Зверху Знизу