Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

2 полосы переходят в одну

🟠 15:10 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Молнія»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • 🟠 15:10 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Молнія»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #102
Картинка похожа на чкалова у хомы
В левом наглее, поэтому глобально прощемляются первее
Локально - пока не напорятся на праворядника с крепкими нервами
Тогда оказываются на встречке
 
  • 🟠 15:10 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Молнія»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #103
та один там кричав мені (вже з зустрічної) "тьіж вобще стоял наповорот!", маючи на увазі, шо моє розташування біля правого бордюра автоматично спрямовує мене праворуч на Лісопаркову.

Я про дальше, за пешеходными на изгибе
Но и возле лесопарковой тоже бывает весело, да
 
  • 🟠 15:10 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Молнія»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #104
Мы в этой стране ещё не скоро будем жить хорошо. Когда ни один не написал о том что надо выебать тех кто отвечает за разметку и знаки, чтобы мы не разгадывали ребус, а ехали по правилам, знакам и разметке.

Должно быть как в Европе. Вот знак, вот разметочка, вот стрелочки под каждым рядом на светофоре, умные светофоры. А водитель просто едет по этому по всему, особо не вникая в бока ПДД.
 
  • 🟠 15:10 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Молнія»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #105
8:2 :нр:
 
  • 🟠 15:10 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Молнія»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #106

Ну ну. Вот по Гагарина под мостом
С Т А Н О В И В:

31 січня 2013 року о 12 годині 00 хвилин ОСОБА_1, керуючи автомобілем НОМЕР_1 біля будинку № 129 по пр. Гагаріна в м. Харкові не витримав безпечний боковий інтервал та скоїв зіткнення з автомобілем НОМЕР_2 під керуванням ОСОБА_2 Внаслідок ДТП транспортні засоби отримали механічні пошкодження. Своїми діями ОСОБА_1 порушив п. 13.1 Правил дорожнього руху.

ОСОБА_1 в судовому засіданні свою провину у вчиненні адміністративного правопорушення заперечував, при цьому пояснив, що керував автомобілем НОМЕР_1 по пр. Гагріна зі сторони вул. Сидоренковської в сторону пров. Золотого в м. Харкові по крайній правій смузі руху, трохи позаду автомобіля «Dacia», після чого, водій автомобіля «Dacia» почав перестроюватися в крайній правий ряд, чим допустив зіткнення. На другу смугу руху по якій рухався автомобіль «Dacia» не перестроювався.

Суд вважає, що вина ОСОБА_1 у скоєнні вказаного адміністративного правопорушення підтверджується матеріалами справи: протоколом про адміністративне правопорушення АА2 № 090160 від 31.01.2013 року, поясненнями ОСОБА_2, схемою ДТП, фотознімками пошкоджень автомобіля НОМЕР_2.

Суд вважає, що своїми діями ОСОБА_3 порушив п. 13.1 ПДР, скоїв правопорушення передбачене ст. 124 КУпАП, тобто порушення правил дорожнього руху, що спричинило пошкодження транспортних засобів.

Суд критично ставиться до показань ОСОБА_1 про те, що автомобіль «Dacia» почав перестроюватися на крайню праву смугу, оскільки, на ділянці дороги, де сталося ДТП не знаходяться перехрестя, крім того, крайня права смуга цієї ділянки дороги відведена відповідно до п. 17.1 ПДР для руху маршрутних транспортних засобів.

Крім того, ВДАІ ХМУ ГУМВС України в Харківській області складено протокол про адміністративне правопорушення у відношенні ОСОБА_2, який, згідно протоколу, 31 січня 2013 року о 12 годині 00 хвилин керував автомобілем НОМЕР_2 по пр. Гагріна в районі дому № 129, невірно обрав боковий інтервал, внаслідок чого трапилось зіткнення з автомобілем НОМЕР_1 під керуванням ОСОБА_1 Внаслідок ДТП транспортні засоби отримали механічні пошкодження.

ОСОБА_2 у судовому засіданні свою провину в дорожньо-транспортній пригоді заперечував, пояснивши, що керував автомобілем НОМЕР_2 по пр. Гагаріна в напрямку пров. Золотого в м. Харкові по другій смузі руху, раптом в заднє праве крило його автомобіля НОМЕР_3, після зіткнення він проїхав ще трохи, щоб не перекривати рух на проїжджій частині та зупинився.

Однак, дослідивши матеріали справи, вислухавши пояснення учасників процесу, суд прийшов висновку, що в діях ОСОБА_2 відсутній склад правопорушення з наступних підстав.

Згідно розділу 1 ПДР безпечний бічний інтервал це відстань між боковими частинами рухомих транспортних засобів при якому забезпечена безпека дорожнього руху. Як вбачається з фотознімків пошкоджень автомобіля «Dacia» та пояснень учасників ДТП, зіткнення прийшлося переднім лівим крилом автомобіля «ВАЗ-21013» в заднє праве крило автомобіля «Dacia», тож, оскільки автомобіль «ВАЗ-21013» рухався трохи позаду, то водій автомобіля «Dacia» - ОСОБА_2 не мав можливості обрати бічний інтервал, а водій автомобіля «ВАЗ-21013» - ОСОБА_1 рухаючись позаду, мав можливість уникнути зіткнення, якби діяв відповідно до п. 2.3 (б). Тому, суд вважає, що в діях водія «Dacia» - ОСОБА_2 відсутні ознаки порушення вимог п. 13.1 правил дорожнього руху.

Суд, вивчивши матеріали справи, вважає, що провадження по справі про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_2 підлягає закриттю з наступних підстав.

Стаття 9 КУпАП передбачає винність діяння, як обовязкову ознаку складу правопорушення.

З вищевикладених обставин вбачається, що ОСОБА_2 не мав можливості виконати вимоги ПДР (дотриматися бічного інтервалу) в силу того, що рухався попереду автомобіля НОМЕР_1.

Таким чином, суд вважає, що в діях ОСОБА_2 відсутній склад адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 124 КУпАП, тобто порушення водіями правил дорожнього руху, що спричинило пошкодження транспортних засобів.

Згідно з вимогами ст. 247 ч. 1 КУпАП провадження в справі про адміністративне правопорушення підлягає закриттю у різі відсутності в діях особи, що притягається до адміністративної відповідальності, події і складу адміністративного правопорушення.

Накладаючи адміністративне стягнення, суд бере до уваги характер скоєного правопорушення, дані про особу, що притягається до адміністративної відповідальності та вважає за необхідне накласти на ОСОБА_1 адміністративне стягнення у вигляді штрафу.

Керуючись ст. 124 КУпАП, суд

П О С Т А Н О В И
 
  • 🟠 15:10 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Молнія»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #107
Мы говорим о действиях на дороге согласно ПДД

А если вы в принципе к ПДД относитесь так как вам захочется, т.е. и на скорость кладете, и паркуетесь наверное как попало, и на желто-красный проскочить полюбляете, то какая разница кто кого пропустить должен? Кто наглее тот и прав! :yahoo:

:D

ок. понял. спасибо что объяснили
 
  • 🟠 15:10 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Молнія»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #109
Вот еще по Гагарина, где то около Аэропорта. Написано коряво, и не совсем понятно в какую сторону ехали, но по факту - сужение и виноват тот кто ехал по первой.
Згідно з протоколом про адміністративне правопорушення серії АБ2 № 513607 від 08 липня 2013 року, 08.07.2013 року, об 11 години 25 хвилин водій ОСОБА_1, керуючи автомобілем FORD SCORPIO, державний номер НОМЕР_1, в м. Харкові по пр.. Гагаріна, 203, при зміні напрямку руху не надав дорогу автомобілю, який рухався по полосі на яку він перестроювався, що призвело до ДТП, чим порушив п. п. 10.3, 1.5, 13.1 ПДР України.

Особа, яка притягається до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 в судовому засіданні вину не визнав, та пояснив суду, що 08 липня 2013 року він їхав по пр. Гагаріна в районі світлофора «Аеропорт» і перехрестя Сімферопольське Шосе, рухаючись в правому ряду. На світлофорі ОСОБА_1 зупинився, так як горів червоний сигнал світлофора, а в цей час на світлофорі горіла зелена стрілка для повороту транспортних засобів вліво. Коли загорівся зелений сигнал світлофора ОСОБА_1 почав рух прямо в бік сел. Безлюдівка, так само продовжуючи рухатися по правій смузі руху з невеликою швидкістю. За ОСОБА_1 рухалися дві фури. Коли ОСОБА_1 почав рух і проїхавши перехрестя пр. Гагаріна та Сімферопольське Шосе, дорога почала звужуватися і його обігнала одна фура, за якою рухалася друга фура. Друга фура, при обгоні автомобіля ОСОБА_1, з за великих своїх габаритів, не помітила його автомобіль, зачепивши бампер автомобіля, в результаті чого машина ОСОБА_1 стала поперек руху цієї фури, фура продовжувала тиснути його автомобіль, після чого ОСОБА_1 викинуло на ліву сторону зустрічного руху. ОСОБА_1 різко загальмував, водій фури зупинився. ОСОБА_1 підійшов до водія фури, на що він йому відповів, що не помітив автомобіль ОСОБА_1, після чого вони викликали працівників ДАІ.

Суд, вислухавши пояснення особи яка притягається до адміністративної відповідальності ОСОБА_1, дослідивши схему ДТП, протокол огляду місця події, матеріали справи, дійшов висновку про те, що водій ОСОБА_1 при зміні напрямку руху не надав дорогу автомобілю, який рухався по полосі, на яку ОСОБА_1 змінював рух напрямку, чим порушив п. п. 10.3, 1.5, 13.1 Правил дорожнього руху України, тому підлягає притягненню за ст.. 124 Кодексу України про Адміністративні Правопорушення. Також суд вважає, що водій автомобіля ДАF, державний номер НОМЕР_2 ОСОБА_2 також порушив Правила дорожнього руху України, що спричинило виникнення даної дорожньої транспортної пригоди.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 124, 284 Кодексу України про Адміністративні Правопорушення, суддя -

П О С Т А Н О В И В:

Накласти на ОСОБА_1 адміністративне стягнення у виді штрафу на користь держави у розмірі 340 (триста сорок) гривень 00 коп.

Постанова підлягає предявленню до виконання протягом трьох місяців.

Постанова може бути оскаржена до апеляційного суду Харківської області через Червонозаводський районний суд м. Харкова протягом 10 діб з дня її винесення.

Суддя В.А. Журавель
 
  • 🟠 15:10 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Молнія»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #110
Что значит "косвенным"? В юриспруденции такая косвенность позволяет трактовать текст как угодно "под себя"

Вон в соседней теме уже идет срач по поводу парковки у подьезда и соответствующих правил, где об этом говорится как раз очень "косвенно" :ганьба:

Должно быть ЧЕТКОЕ И ТОЧНОЕ ОПРЕДЕЛЕНИЕ!
Ну так возьми, НАЙДИ и выложи сюда !
А то попрывыкали, от я хочу, а ты мне дай!
Писюн за воротник !
*
это я погорячился :)
 
  • 🟠 15:10 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Молнія»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #113
Ну ну. Вот по Гагарина под мостом

Ничего необычного.
Ты бы суть дела рассказал, а то мне тут приходится все растолковывать :)
Короче. Дача ехала по 2полосе. Ваз по первой, немного сзади. По словам Ваза, дача начала смещаться вправо и стукнула Ваз в левое крыло.
По словам Дачи, он ехал ровно, а Ваз стукнул его в правое заднее крыло.
Одно слово против одного слова. Фемида решила, что ЗАДНИЙ виноват, он же вперед смотрит. А у водителя Дачи глаз на затылке нет, а зеркала, та хуй с ними. Как-то так .
И шо ?
Алексир, та так тебя может любой боднуть из второго ряда!
Опередить, легко вильнуть вправо и ты попал на бабки.
Прецедент уже есть: виновен чувак из крайней полосы :)
 
  • 🟠 15:10 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Молнія»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #114
  • 🟠 15:10 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Молнія»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #115
Ничего необычного.
Ты бы суть дела рассказал, а то мне тут приходится все растолковывать :)
Короче. Дача ехала по 2полосе. Ваз по первой, немного сзади. По словам Ваза, дача начала смещаться вправо и стукнула Ваз в левое крыло.
По словам Дачи, он ехал ровно, а Ваз стукнул его в правое заднее крыло.
Одно слово против одного слова. Фемида решила, что ЗАДНИЙ виноват, он же вперед смотрит. А у водителя Дачи глаз на затылке нет, а зеркала, та хуй с ними. Как-то так .
И шо ?
Алексир, та так тебя может любой боднуть из второго ряда!
Опередить, легко вильнуть вправо и ты попал на бабки.
Прецедент уже есть: виновен чувак из крайней полосы :)
Именно так и будет, когда кто то перестроиться в твой ряд и в конце перестроения ебнет тябя в переднее крыло - ага ага. Если бы было так, как ты пишешь, то того кто был чуть впереди признали виновным, из-за того что при перестроении он ебнул того кто ехал в первом ряду, а так - тот кто у бордюра соснул
 
  • 🟠 15:10 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Молнія»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #116
та шо ти з тим гагаріном-мостом?
там розмітку дивимся уважно, і все стає зрозуміло.
Наразі незрозуміло одне: до чого тут судова постанова від 13 року в справі про те, як один вдарив ззаду іншого?

...
а про фуру тут навіщо?
:confused:

В этих ситуациях было сужении, и признали и там и там виновным того, кто ехал у бордюра.
Реестры в общем доступе - найдите хоть одно решение где будет виновен тот, кто ехал во второй в аналогичной ситуации
 
  • 🟠 15:10 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Молнія»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #117
В этих ситуациях было сужении, и признали и там и там виновным того, кто ехал у бордюра.
Реестры в общем доступе - найдите хоть одно решение где будет виновен тот, кто ехал во второй в аналогичной ситуации
Алексир, ті хоть САМ понял причину ТАКОГО решения судьи ???

автомобіль «ВАЗ-21013» рухався трохи позаду, то водій автомобіля «Dacia» - ОСОБА_2 не мав можливості обрати бічний інтервал,

а водій автомобіля «ВАЗ-21013» - ОСОБА_1 рухаючись позаду, мав можливість уникнути зіткнення, якби діяв відповідно до п. 2.3 (б).
Тому, суд вважає, що в діях водія «Dacia» - ОСОБА_2 відсутні ознаки порушення вимог п. 13.1 правил дорожнього руху.
*
Суд признал виновным водителя, двигающегося СЗАДИ, а не потому что он ехал по первой полосе!
*
Ей Богу, ощущение, как будто с тупым кацапом говорю
 
  • 🟠 15:10 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Молнія»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #118
Киев. Решения в пользу второй полосы.
15" червня 2011 р.суддя Дарницького районного суду м.Києва Трусова Т.О., розглянувши адміністративну справу про притягнення до адміністративної відповідальності за ст. 124 КУпАП ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, уродженця м.Києва, не працюючого, проживаючого в АДРЕСА_1 -

ВСТАНОВИВ :

Згідно протоколу про адміністративне правопорушення серії АА1 № 483217, 27 квітня 2011 року приблизно о 13.30 год., ОСОБА_1, керуючи автомобілем «Тойота»д.н.з. НОМЕР_1, на регульованому перехресті вул.Ахматової-пр-т Григоренка в м.Києві, перед будь-якою зміною напрямку руху не переконався, що це буде безпечним і не створить перешкод або небезпеки іншим учасника дорожнього руху, внаслідок чого здійснив зіткнення з автомобілем «Range Rover»д.н.з. НОМЕР_2, під керуванням водія ОСОБА_2, що призвело до пошкодження транспортних засобів.

В суді ОСОБА_1 свою вину у порушенні п. 10.1 ПДР України не визнав, пояснивши, що він рухався на своєму автомобілі «Тойота»по вул.Ахматової в напрямку вул.Урлівської у другій смузі руху. Він зупинився на червоний сигнал світлофора і після того, як загорілося зелене світло, продовжив рух, не змінюючи при цьому напрямку руху. В цей час автомобіль «Range Rover», який рухався в правій смузі, в місці звуження дороги повернув ліворуч в його смугу, в результаті чого і сталася дорожньо-транспортна пригода.

Вислухавши особу, яка притягується до адміністративної відповідальності та дослідивши матеріали справи, в діях водія автомобіля «Тойота»ОСОБА_1 порушень ПДР, які стали причиною ДТП не вбачаю, виходячи з наступного.

Як видно зі схеми ДТП, зіткнення автомобілів сталося в місці звуження дороги на перехресті, а не за перехрестям, як вказує ОСОБА_2 Оскільки ОСОБА_1 рухався в другій смузі руху, а ОСОБА_2 в першій (правій), де має місце звуження дороги.

Відповідно до вимог п.10.3 ПДР України, згідно яких у разі перестроювання водій повинен дати дорогу транспортним засобам, що рухаються в попутному напрямку по тій смузі, на яку він має намір перестроїтися.

ОСОБА_2, перестроюючись в другу смугу руху, повинен був дати дорогу автомобілю «Тойота», який рухався по смузі на яку він мав намір перестроїтися.

Враховуючи наведене, справа відносно ОСОБА_1 підлягає закриттю за відсутністю в його діях складу адміністративного правопорушення.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 247 п.1, 279, 280, 283, 284 КпАП України, суддя,-

П ОС ТА Н ОВ И В:

Провадження в справі про притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за ст. 124 КУпАП закрити за відсутністю в його діях складу адміністративного правопорушення.
 
  • 🟠 15:10 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Молнія»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #119
  • 🟠 15:10 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Молнія»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #120
На сегодня все и баиньки

Цитата
Коли загорівся зелений сигнал світлофора ОСОБА_1 почав рух прямо в бік сел. Безлюдівка, так само продовжуючи рухатися по правій смузі руху з невеликою швидкістю. За ОСОБА_1 рухалися дві фури. Коли ОСОБА_1 почав рух і проїхавши перехрестя пр. Гагаріна та Сімферопольське Шосе, дорога почала звужуватися і його обігнала одна фура, за якою рухалася друга фура. Друга фура, при обгоні автомобіля ОСОБА_1, з за великих своїх габаритів, не помітила його автомобіль, зачепивши бампер автомобіля, в результаті чого машина ОСОБА_1 стала поперек руху цієї фури, фура продовжувала тиснути його автомобіль, після чого ОСОБА_1 викинуло на ліву сторону зустрічного руху
*
Скан
image.jpg

*
Пояснения
Фуры шли по полосе, под троллейбусными проводами
Форд ехал впереди и после перекрестка попал в карман для ОТ.
Карман закончился и чел попал под вторую фуру.
Все.
 
Назад
Зверху Знизу