Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Про неспроможність марксизму

  • Автор теми Автор теми Сева
  • Дата створення Дата створення
Тому Ви, шановний, за декомунізацію , за деіндустріалізацію України, за дешеву українську рабсилу для Європи, за коломойських-абрамовичів.
Ви справжній патріот-одноосібник України.
Ідіть в президенти, сьогодні такі потрібні.

Не кажіть, що я маю робити. І я не стану Вас нікуди не буду посилати.

Взагалі-то, це досить весела ситуація, коли ******* кудись посилає.
 
Зборище дибільних сільських жлобів, бл...
Й вони ще на Маркса пір'я піднімають! Стидоба.
 
Diego Rivera. Man, Controller of the Universe.
Восстановленная копия мурала, созданного Диего Ривера в Рокфеллер-центре в Нью-Йорке и уничтоженная в 1934-ом по приказу заказчика. :D

524101f8a6565bc3.jpg
 
Зборище дибільних сільських жлобів, бл...
Й вони ще на Маркса пір'я піднімають! Стидоба.

А звідки теке презирство до селюків? Міські жлоби, міське брехливе марксистське бидло краще сільського? Чи може Ви розкажете, яка велика шляхетність полягає в відсутності сільської земельної власності? Чи може праця на конвеєрі надає незрівняну інтелектуальну перевагу міським пролетарям? А коли на ньому працюють, може й майстрами, сільські господарі, то вони нічого путнього не варті?

Один столяр-модельщик-червонодеревщик, коли узнав звідки я родом, розказав, що вчився столярному ремеслу в нашому селі. Їздив з Боварії в село на навчання. Він і казав у кого саме вчився але я там нікого не знаю. Знаю тільки, що безліч знаменитих інтеллектуалів, воєнначальників, митців, державних діячів вийшли зі сільських найрізноманітніших верств. Та й саме поняття про якусь особливу обмеженість селян походить від поневолення, від кріпацтва. А на загал, навіть вважати когось сільським чи міським мешканцем - нелогічно. Бо люди часто живуть і там, і там. Переїздять з села до міста й навпаки.

Ліпити на селян якісь ярлики - це марксистська брехлива політика. Логіка в ній така ж, як у ствердженні Маркса, Що в споживчій вартості нема ні атома кількості. Якщо мінова вартість визначається кількістю товару та питомою його вартістю-ціною. То чому у фізичній кількості не може бути більшої чи мншої кількості корисного компоненту товару. Ми завжди купуємо молоко і молочні продукти різної жирності. Хіба ми не платимо за різну жирність різні гроші? Різна нафта коштує різну ціну, хіба це від її складу не залежить? Я тут уже набрид прикладом різної вартості крупної та дрібної картоплі. Ну, не подобається картопля давайте розглянемо золото. Хіба золоті обручки 375 та 750 проби коштують однаково за грам їх ваги? Концентрація - це одна з кількістних характеристик, за якими в залежності від кількості, відрізняється споживча якість товару. Тобто, як споживчі вартості товари відрізняються не тільки якісно, а й кількісно.

І щоб казати, як Маркс та Енгельс, що споживча вартість не має ніякого кількістного змісту. То треба бути або великим дурнем, або ще більшою падлюкою. Я ставлю на підлого дурня. Хто більше?
 
Ти тут про жлобів розказуєш, а сам натуральний ***.
Ти коли останній раз мамі свічку купував?

Він єсть народ, якого правди сила вимагає жирний кусок народного добра від Абрамовича, Ахметова, Фірташа та Пінчука, разом узятих.
 
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
:)

...
А на сторінці 27-й цей же довідник повідомляє: "на території Української РСР проживають більш як 120 національностей і народностей. Понад три чверті всього населення республіки становлять українці..." Справді, ліва не знає, що робить права. Цілком закономірно буде спитати в укладачів цього довідника, хіба те, що серед спеціалістів республіки з вищою і середньою спеціальною освітою ми не дораховуємося понад однієї чверті українців, свідчить про "розквіт соціалістичної культури на Україні"? А, може, ті ж укладачі, набравшись сміливості, таки зізнаються, що та понад одна чверть їхніх співвітчизників, замість того, щоб посісти місце спеціалістів з вищою та середньою спеціальною освітою в народному господарстві республіки, продовжують немудрацьке діло Хоми Ґудзя (герой оповідання Коцюбинського Fata Morgana - автор), тобто "живуть на гною, довбаються в гною, їдять на гною і вмирають на гною", аби угноїти собою землю для тих, хто їх вище гною ніколи й не ставив у своїх "генеральних, перспективних планах розвитку народного господарства" на всіх гонах славного п'ятдесятиріччя.
...

⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.


...
Як бачимо, міське населення в українських містах рекрутується в основному за рахунок наїжджих росіян (у 1959 році, в порівнянні з 1926 роком міське населення російської національності зросло на 30,7 %, а української національності тільки на 26,2 %. Ще б разючішою була ця різниця, якби взяли, скажімо, для такого порівняння 1955 рік — коли було відмінено паспортизацію сільського населення — і 1967 рік). З наведеної таблиці видно при простих арифметичних підрахунках, що росіяни становлять серед міського населення України 27 % (і це при 16,9 %, які вони складають до всього населення республіки), або на 10,1 % більше від норми, тобто живе їх у містах понад норму 4.227.769 чоловік, займаючи законне місце для українців. Отже, тільки через росіян 4.227.769 українців не мають змоги жити в українських містах. Коли ж добавити сюди ще й євреїв, які майже всі живуть у містах і користуються російською мовою, то серед міського населення буде вже понад 31 % неукраїнців (тобто некорінного населення республіки). Отже, понад 5 мільйонів українців не можуть зайняти свого законного місця в містах, не можуть користуватися всіма отими перевагами, які дає життя у місті в порівнянні з помешканням на селі, не можуть брати найактивнішу участь у творенні самої культури української нації. Скільки серед тих понад п'яти мільйонів гине щодня, щогодини безслідно Шевченків, Франків, Бортнянських, Кошиців, Лисенків, Драгоманових, Грушевських, Яворницьких!..
...

:іржач:
 
А звідки теке презирство до селюків? Міські жлоби, міське брехливе марксистське бидло краще сільського? Чи може Ви розкажете, яка велика шляхетність полягає в відсутності сільської земельної власності? Чи може праця на конвеєрі надає незрівняну інтелектуальну перевагу міським пролетарям? А коли на ньому працюють, може й майстрами, сільські господарі, то вони нічого путнього не варті?

Один столяр-модельщик-червонодеревщик, коли узнав звідки я родом, розказав, що вчився столярному ремеслу в нашому селі. Їздив з Боварії в село на навчання. Він і казав у кого саме вчився але я там нікого не знаю. Знаю тільки, що безліч знаменитих інтеллектуалів, воєнначальників, митців, державних діячів вийшли зі сільських найрізноманітніших верств. Та й саме поняття про якусь особливу обмеженість селян походить від поневолення, від кріпацтва. А на загал, навіть вважати когось сільським чи міським мешканцем - нелогічно. Бо люди часто живуть і там, і там. Переїздять з села до міста й навпаки.

Ліпити на селян якісь ярлики - це марксистська брехлива політика. Логіка в ній така ж, як у ствердженні Маркса, Що в споживчій вартості нема ні атома кількості. Якщо мінова вартість визначається кількістю товару та питомою його вартістю-ціною. То чому у фізичній кількості не може бути більшої чи мншої кількості корисного компоненту товару. Ми завжди купуємо молоко і молочні продукти різної жирності. Хіба ми не платимо за різну жирність різні гроші? Різна нафта коштує різну ціну, хіба це від її складу не залежить? Я тут уже набрид прикладом різної вартості крупної та дрібної картоплі. Ну, не подобається картопля давайте розглянемо золото. Хіба золоті обручки 375 та 750 проби коштують однаково за грам їх ваги? Концентрація - це одна з кількістних характеристик, за якими в залежності від кількості, відрізняється споживча якість товару. Тобто, як споживчі вартості товари відрізняються не тільки якісно, а й кількісно.

І щоб казати, як Маркс та Енгельс, що споживча вартість не має ніякого кількістного змісту. То треба бути або великим дурнем, або ще більшою падлюкою. Я ставлю на підлого дурня. Хто більше?
Вельмишановний Іхбіне!
З чого Ви взяли, що представляєте все українське село!?
Українське село на останніх виборах послало найух Вашого побратима по духу, такого собі Трухана, який зараз ошивається в Москві на всяких шоу, заробляючи бабло - жлоб і зовні і зсередини.
В 90-ті роки я купив собі дім в селі під дачу і 10 років займався вирощуванням городини для себе і дещо продавав. Село - чисто українське, я там став своїм для селян. Весною, через 18 років, їздив провідати старі місця, бо до цих пір ще сниться то село, той город, люди.
Село занепало, обезлюдило, "немов би люди почорніли", а було багате - радгоспне стадо було 1200 голів, школа, клуб, бібліотека, медпункт...
Послухали б Ви, шановний Іхбін, що кажуть люди про таких, як Ви. А це люди праці, тому всякі тріпачі, подібні Вам, їх не проведуть, бо вони бачать в вас, в сільській інтелігенції, що вивчилась за їх рахунок, - шахраїв, жлобів.
Є жлоби і міські - це ті, що зовуть себе лібералами, ті, що своє особисте "Я"ставлять в центр Всесвіту.
 
Как-то я в своё время пропустил эту статью на economistua.
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
;)
 
Вельмишановний Іхбіне!
З чого Ви взяли, що представляєте все українське село!?
Українське село на останніх виборах послало найух Вашого побратима по духу, такого собі Трухана, який зараз ошивається в Москві на всяких шоу, заробляючи бабло - жлоб і зовні і зсередини.
В 90-ті роки я купив собі дім в селі під дачу і 10 років займався вирощуванням городини для себе і дещо продавав. Село - чисто українське, я там став своїм для селян. Весною, через 18 років, їздив провідати старі місця, бо до цих пір ще сниться то село, той город, люди.
Село занепало, обезлюдило, "немов би люди почорніли", а було багате - радгоспне стадо було 1200 голів, школа, клуб, бібліотека, медпункт...
Послухали б Ви, шановний Іхбін, що кажуть люди про таких, як Ви. А це люди праці, тому всякі тріпачі, подібні Вам, їх не проведуть, бо вони бачать в вас, в сільській інтелігенції, що вивчилась за їх рахунок, - шахраїв, жлобів.
Є жлоби і міські - це ті, що зовуть себе лібералами, ті, що своє особисте "Я"ставлять в центр Всесвіту.

:браво:
 
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
:)



⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.




:іржач:

Нащадок вінницького куркуля, який не змирився с комунізмом, який все своє життя віддав, щоб українці панували в своїй хаті - в містах , а не *****и:
перебрався на Донбас, поліз в шахту.
Тільки такі стуси звеличать українську націю. Вічна йому пам'ять.
 
Нащадок вінницького куркуля, який не змирився с комунізмом, який все своє життя віддав, щоб українці панували в своїй хаті - в містах , а не *****и:
перебрався на Донбас, поліз в шахту.
Тільки такі стуси звеличать українську націю. Вічна йому пам'ять.

Дело не в происхождении, - просто он по лантуховски тупой.
Исторически развитие отхожие промыслов и вообще уход сельского населения в города был связан прежде всего с тем, насколько в различных местностях природные условия благоприятствовали занятию сельским хозяйством. Где были хуже условия, где земля родила хуже, оттуда крестьяне уходили РАНЬШЕ, чем из местностей с благоприятными условиями. Так вот, наличие уникальных чернозёмов - это как раз то обстоятельство, которое НЕ способствует оттоку сельского населения. :)
 
Нащадок вінницького куркуля, який не змирився с комунізмом, який все своє життя віддав, щоб українці панували в своїй хаті - в містах , а не *****и:
перебрався на Донбас, поліз в шахту.
Тільки такі стуси звеличать українську націю. Вічна йому пам'ять.

Ні, українську націю звеличать фанати величі марксисти, грандіозними досягненнями в індустріалізації, колективізації, війні на чужій території, виконанні програми побудови соціалізму, засвоєння цілини, та продовольчої програми. Дивючих своєю величчю весь прогресивний світ!
 
Тільки думаючі дрібною картоплею та папугою, якому аби годували, здатні творити українську історію. Для яких важливий на зміст, а - на якій мові.
 
Тільки думаючі дрібною картоплею та папугою, якому аби годували, здатні творити українську історію. Для яких важливий на зміст, а - на якій мові.

Зачем им зміст? С этим змістом когда начинаешь разбираться - открывается много неприятных сюрпризов. :)
Вернёмся к чернозёмам.
Дело в том, что тучные почвы ещё и не способствуют развитию коллективизма. Если усилия единоличника как правило ожидаемо окупаются, то нафиг ему кооперация, нафиг ему община? И в результате конкуренции куркулей друг с другом несостоявшиеся хозяйчики оказывались выдавленными из деревни. Причём, в наймиты такие не шли, так как по натуре куркули, хотя и проигравшие. И в город таким смысла не было перебираться, т.к. там земли нет, а для них земля - высшая ценность. Оставалось одно: двигать куда-то на край света, где свободная земля должна была быть, что они и делали.
Т.е. украинские крестьяне не перебирались в города, потому что это было противно их натуре. :D
P.S. Имеется ввиду период с 1861-ого по 1917-ый.
 
Какой феерический ****ец! :іржач:
Марксисты-коммунисты завелись на просторах РИ как раз по причине того, что спроса на людей с образование практически не было никакого. Хоть сколько-нибудь приличное трудоустройство соответствующее образованию можно было получить только на государственной службе. Капитализм активно начал развиваться в РИ аж в восьмидесятых годах девятнадцатого века. Т.е. до этого времени недоразвитому частному сектору люди с хорошим образованием были не нужны. Но сам процесс образования либерализовался раньше и в результате возникла группа неприкаянной разночинной интеллигенции, - никому не нужная и всем чужая. И эта находящаяся в подвешенном состоянии группа естественным образом принялась пытаться обрести почву под ногами, что вылилось в хождении в народ. Только народ ничего не понял и не оценил. Народ сдавал их полиции. На этом может быть всё как-то и закончилось, но вдруг вчерашним народникам подвернулся новомодный немец и они поняли, что это их шанс. Так что исторически отношения русских марксистов с народом изначально сложились не очень хорошо, что должно быть впоследствии сыграло свою роль.
 
Дело в том, что тучные почвы ещё и не способствуют развитию коллективизма. Если усилия единоличника как правило ожидаемо окупаются, то нафиг ему кооперация, нафиг ему община?
Шоб соху зробити і тягнути, шоб лапті плести.
Соху сам для себе ніхто ж не здатен зробити. Сам для себе то тільки плуг кований. І воли.
А коли община то ж можна *****ів запрягти шоб соху тягнули, а волів не треба. Тим більше шо воли тільки на чорноземах живуть.
 
Исторически развитие отхожие промыслов и вообще уход сельского населения в города был связан прежде всего с тем, насколько в различных местностях природные условия благоприятствовали занятию сельским хозяйством. Где были хуже условия, где земля родила хуже, оттуда крестьяне уходили РАНЬШЕ, чем из местностей с благоприятными условиями. Так вот, наличие уникальных чернозёмов - это как раз то обстоятельство, которое НЕ способствует оттоку сельского населения.
Завдяки отхожим примислам *****и змогли перетворити всю країну в отхожеє мєсто.
 
Назад
Зверху Знизу