Статус:
Offline
Реєстрація: 23.06.2009
Повідом.: 13895
Реєстрація: 23.06.2009
Повідом.: 13895
Ершов такой
Кто это?
Перегляньте відео нижче, щоб дізнатися, як встановити наш сайт як веб-програму на головному екрані.
Замітка: Для цієї функції наразі потрібен доступ до сайту за допомогою вбудованого браузера Safari.
Ершов такой
Гы! Подешевело что-ли? Получается, что поставить таз на учёт стоит 1600 грн?
говорят шо делают.1000 это средняя цена
Лучше с ним и ставь, то случаи разные бывают, может двойником стать,номер сгнить,продавец не дееспосоный и опекун всплывет,и даже арест всплыть шо хош короче
СС такая интересная фигня,что ни кто ни чего не проверяет, и ответственности на себя не берет, все "со слов продавца"
по этому и советуют брать справку об арест/залог до оформления сс,шоб косарь не спалить.
Конечно после подписания сс, ты вродь законный владелец и честный покупатель, но нах оно по судам потом доказывать.
договаривайся шоб с продавцом за ручку до последнего
Площадка пройдена,документы приняли на регистрацию, всё, мучения закончилисьТо что поприсутствовать с продавцом до последнего пока он поставит на учет чтоб не было сюрпризов - это нормально. Но вы так и не написали в какой момент деньги передавать.
при первой регистрации - совсем другие суммы, там ненада справка-счет и, наверное, должно быть дешевле.А я за две тыщи сделал первую регистрацию через бегунка за полтора часа. И к концу этого срока мне вынесли техпаспорт.
А теперь вопрос - нахрен столько ебли?
при первой регистрации - совсем другие суммы, там ненада справка-счет и, наверное, должно быть дешевле.
Законопроектом запропоновано низку змін до ПКУ, мета якого — збільшення надходжень до бюджету (в основному за рахунок пересічного українця), зокрема, шляхом:
• запровадження оподаткування податком на нерухоме майно нежитлової нерухомості;
• установлення обмеження щодо перенесення від’ємного фінансового результату на зменшення фінансових результатів від операцій із цінними паперами під час обкладення податком на прибуток;
• відміни окремих податкових пільг, зокрема доходів від продажу нерухомого майна та транспортних засобів (пільги для першого продажу авто та нерухомості не буде, крім того, ставка ПДФО буде не 5%, а 15%–17%), операцій з увезення на митну територію України природного газу;
• відтермінування до 2015 року зниження ставки податку на прибуток з 19% до 16% і ставки податку на додану вартість з 20% до 17%;
• продовження до 2016 року звільнення від обкладення ПДВ зернових і технічних культур, операцій з металобрухтом;
• застосування єдиної ставки акцизного податку на дизпаливо (98 € за 1 т) замість диференціації ставок залежно від вмісту сірки (від 46 до 98 € за 1 т);
• підвищення ставок акцизного податку на пиво, лікеро-горілчані вироби, слабоалкогольні напої, вино, на операції з цінними паперами;
• установлення єдиної максимальної ставки плати за користування надрами за видобування залізної руди (незалежно від вмісту корисного елементу) (4,5%), єдиної ставки для інших видів корисних копалин (6%);
• запровадження плати за користування надрами для підприємств, які видобувають підземні води для власного використання, незалежно від наявності/відсутності спеціального дозволу;
• розширення кола податкових агентів, що сплачують екологічний податок: за енергоносії, які утворюють викиди забруднюючих речовин в атмосферу; за товари, які є джерелом виникнення забруднюючих речовин (люмінесцентні лампи, акумулятори, аерозолі);
• індексації ставок екологічного податку, плати за користування надрами та плати за спеціальне використання водних ресурсів;
• збільшення ставок збору за користування радіочастотним ресурсом України в 5 разів;
• установлення розміру орендної плати за землю для всіх категорій земель не меншого ніж трикратний розмір земельного податку (незалежно від дати укладання договору оренди);
• скасування мораторію на індексацію нормативної грошової оцінки сільгоспугідь, яка є базою розрахунку фіксованого сільськогосподарського податку;
• збільшення ставок збору за спеціальне використання лісових ресурсів у 10 разів;
• запровадження для фізосіб-єдинників обов’язкового застосування РРО під час продажу окремих товарів іноземного виробництва (одяг з хутра, ювелірні вироби, побутова техніка, меблі та інше);
• урегулювання норм податкового та бюджетного законодавства в частині зарахування коштів збору на розвиток виноградарства, садівництва та хмелярства до загального фонду державного бюджету.
Номера оставить нельзя, только снять с учета и приехать сюда на транзитах.можно ли оставить старые номера другой области???
я так понял что снимать с учета не нужно
Нужна, она просто выписывается на не снятую машину.Я так понимаю, что СС не нужна в таком случае?
Угу, с бумажкой о том что машина не в аресте и техпаспортом оформляется справка счет.И ещё вопрос: при прямой перерегистрации авто проверяется на угоны и штрафы?
Нужна, она просто выписывается на не снятую машину.
Угу, с бумажкой о том что машина не в аресте и техпаспортом оформляется справка счет.
А со справкой счет получаешь новый техпаспорт.
Готовтесь...
Очередные покращення планируются
Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі
Совсем ебанулись
Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі
Дык это что -- теперь получается что нужно будет уплачивать в бюджет 17% с оценочной стоимости проданной машины?
Т.е. с примерно 2000$, если мне вдруг удастся продать своего Ситроена, я должен буду подарить государству целых 340$ ???
С какого х.... ????!!!!
это плата за гбо
Как с какого х ? А бюджет наполнять ?Дык это что -- теперь получается что нужно будет уплачивать в бюджет 17% с оценочной стоимости проданной машины?
Т.е. с примерно 2000$, если мне вдруг удастся продать своего Ситроена, я должен буду подарить государству целых 340$ ???
С какого х.... ????!!!!
к такому бреду нужно готовится через год-полтора,когда путинский кредит испарится.По поводу Закона о налообложении -
P.S. О движимом имуществе указано только в проекте Закона, а в ВИСНОВКЕ нет...
Узагальнюючий висновок: законопроект доцільно відхилити.
Основним аргументом на користь прийняття внесеної законодавчої пропозиції суб’єктом права законодавчої ініціативи визначено «створення умов для збільшення надходжень до бюджету».
Слід зазначити, що підвищення розмірів податків містить значні ризики ухилення від їх сплати, збільшення витратомісткості виробництва, зростання цін на кінцеву продукцію, розширення «тіньового» ринку та погіршення якості продукції, зменшення обсягів виробництва тощо, що, у свою чергу, призводить до зменшення бюджетних надходжень не лише від податків, на які підвищуються ставки, а й від інших податків, безпосередньо пов’язаних з фінансовим результатом господарської діяльності. Натомість у Пояснювальній записці до законопроекту немає жодних розрахунків щодо можливого впливу внесеної законодавчої ініціативи на показники бюджету та відсутні оцінки зміни стану ринків відповідної продукції. Зауважимо також, що у супровідних до законопроекту документах не наведено чітких аргументів щодо необхідності підвищення ставок акцизного збору саме у запропонованих розмірах, а також відповідних розрахунків щодо впливу внесеної законодавчої пропозиції на фінансовий стан відповідних господарюючих суб’єктів та споживачів відповідної продукції