Единый электронный билет в городском транспорте

Кто нибудь знает, что это за контора софт под наш ебилет пишет ?
Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі

Интернет говорит что Интелогейт это подразделение
Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі
-a которое специализируется на разработке софта для терминвлов и вендинг-машин.

Они киевляне, у них есть даже свой физический адрес (целое здание, не почтовый ящик), ну и там производство какое-то.

А кто такие это Карбоны, и кто за ними стоит - я хз.
 
Порівняли Вінницю з Харковом. Одне депо з мінімальними нульовими рейсами, що на чверть менше всього парку Харкова. Але трамваїв втричі менше.

:браво::браво::браво::браво::браво::браво::браво::браво::браво::браво::браво::браво::браво::браво::браво::браво::браво::браво::браво::браво::браво::браво:
От по кількості того, скільки бухають слюсарі в харкові і Вінниці, ясна річ, порівнювати не буду

А от по кількості машин на ходу, згідно трансфото
у Харкові на ходу 195 машин на 2 депа і де вони шаройобляться - у шевченківському районі не видно.
у Вінниці 168 і мені сенсу нема купувати машину. З 6ї по 22-40 я в будь-якому напрямі доїду так що інтервал тролейбусів менший за інтервал 282ї чи 78ї чморшруток.
Про харківські і вінницькі трамваї продовжувати? :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
дріфтують на поділлі фігово, згоден
По місткості кожен міраж замінює два вагони КТМ чи Т3. А неподовжених після КВР татр КТ4 в місті лишилось 5 штук. То ваші "втричі менше" одразу половиньте ще не порівнявши їхній технічний стан і дріфти
 
А от по кількості машин на ходу, згідно трансфото
у Харкові на ходу 195 машин на 2 депа і де вони шаройобляться - у шевченківському районі не видно.
у Вінниці 168 і мені сенсу нема купувати машину. З 6ї по 22-40 я в будь-якому напрямі доїду так що інтервал тролейбусів менший за інтервал 282ї чи 78ї чморшруток.
Про харківські і вінницькі трамваї продовжувати?
дріфтують на поділлі фігово, згоден
По місткості кожен міраж замінює два вагони КТМ чи Т3. А неподовжених після КВР татр КТ4 в місті лишилось 5 штук. То ваші "втричі менше" одразу половиньте ще не порівнявши їхній технічний стан і дріфти
Сравнил гепаград с шокоградом :D

Если здесь так противно, зачем себя терзаешь? ;)

:D
 
Сравнил гепаград с шокоградом :D

Если здесь так противно, зачем себя терзаешь? ;)

:D

Та я вже увалив як де-факто так і де-юре. То мені громадянин на моє здивування що в ВТК в електричну схему автоінформатор з електронним табло нормально вбудували, в ХТТУ - три валідатори не змогли почав тюхати про кількість деп і якихось містичних нульових рейсів :D
То в криму десятки 801-х "богданів" москалям лишили - то тут один електроЛАЗ через криворе "внєдрєніє" спалили :відстій:
 
А кто знает, если на валидаторе написано подготовка к проверке карты, и снизу прошивка 0.2.0 и всё это работает или не работает как переключить в норм режим?
 
Нет и не было никаких вандалов.

А про вандалов, это больше относилось, наверное, к разбитому валидатору в салоне

Вандали́зм — одна из форм деструктивного (разрушительного) девиантного поведения человека, в ходе которого уничтожаются или оскверняются святыни, предметы искусства, культуры

Под какую категорию подходят оте ваши железяки?

Тут мы имеем дело не с вандализмом, а с луддизмом:
Лудди́ты (англ. luddites) — участники стихийных протестов первой четверти XIX века против внедрения машин в ходе промышленной революции в Англии. С точки зрения луддитов, машины вытесняли из производства людей, что приводило к технологической безработице.

Но за вандализм сейчас есть ответственность, вплоть до уголовной, а вот про луддизм - не слыхал. Так что не стоит подменять понятия вслед за бестолковыми журналистами.

Хотя в Англии луддитов в своё время таки вешали...
 
Под какую категорию подходят оте ваши железяки?
Вы б до конца цитировали то :збентежений:
Английские источники обращают внимание на правовой аспект вандализма: «Вандализм — преднамеренное разрушение или повреждение частной либо общественной собственности»

Ну или возьмем это определение :)

Вандалі́зм — у буквальному сенсі слова: зловмисне руйнування або пошкодження культурно-історичних пам'ятників, інших матеріальних і культурних цінностей, приватних або суспільних об'єктів майна.

Как по мне, сюда очень даже подходят "эти железяки" :D
 
То в криму десятки 801-х "богданів" москалям лишили - то тут один електроЛАЗ через криворе "внєдрєніє" спалили
Чия би мичала. Вінниця, де сгорів один Міраж (
Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі
) і підсмалився один свіженький Vinway (
Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі
).

Без кривих "внєдреній".

А кто знает, если на валидаторе написано подготовка к проверке карты, и снизу прошивка 0.2.0 и всё это работает или не работает как переключить в норм режим?

Никак. Единственное - страна должна знать своих героев. Сейчас депо прилетает за неработающие железки в салоне, так что номера вагона в принципе достаточно.
 
Чия би мичала. Вінниця, де сгорів один Міраж (
Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі
) і підсмалився один свіженький Vinway (
Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі
).

Без кривих "внєдреній".

1)
Гендиректор Вінницької транспортної компанії Михайло Луценко зазначив, що постраждалий вагон, відремонтують за місяць.
2) vinway#223 вже на маршруті.
Ваші рукожопи не відновлять ані електроЛАЗ, ані тролзу. Ну хіба що за 10 млн гривень назвавши побудовою нового унікального харківського тролейбуса :yahoo::yahoo:.
З того що я бачив, харківський міський електротранспорт буде значно цілішим якщо його на якісь ремонти будуть возити бодай у Полтаву. Там якось засвоїли секретні технології миття салону і кузова. А також експлуатації сучасних тролейбусів без ДСПшних перегородок, іконок і музики Юрія Шатунова в салоні, як в якомусь №34__ на Тр2
 
Ваші рукожопи не відновлять ані електроЛАЗ, ані тролзу.
А ваші рукожопи врятують Міраж? Чи будуть благати Цюрих допомогти. Вінниця ж місто палаючих трамваїв - картонних та металічних?

До речі, 3404 сгорів не так сильно як 2328, отже шанси на відновлення є.
 
Единственное - страна должна знать своих героев. Сейчас депо прилетает за неработающие железки в салоне, так что номера вагона в принципе достаточно.
Куда писать? Кому отправлять фотофакт?
Ежедневно езжу на 3м трамвае — за месяц видел только один работающий валидатор. На новожаново терминал так и не включили, на заводе Шевченко тоже не работает. Видел включённый только на кривомазова.
 
Назад
Зверху Знизу