Відповім по пунктах.
1. Якщо роздивлятися не на nokia 3310, все видно чудово і ідентифікувати хоча б в першому наближенні вагони не є великою проблемою.
2. Людина, яка трохи розуміється на темі транспорту, все підтвердить, а може ще й уточнить деякі нюанси.
3. Те, що в совку не було нормальної плівки, не означає, що у людей її не було. Як приклад - фотографії транспорту від Ray de Groote, зроблені ще 1959 року.
4. "Промивання" річок шляхом опускання шиберів на дамбах проводилося і проводиться навіть зараз. НЯП це здійснюється 2 рази на рік, але хто більш "в темі", поправте будь ласка.
5. Вул. падла маркса аж ніяк не виходить до річки від слова зовсім. Біля Купецького мосту не було і немає облаштованих підходів до води, тому там човнова станція була аж ніколи.
6. Підхід до води є лише або біля Пискунівської вулиці, або ж Полтавського Шляху/Конторської. Власне біля мосту по Полтавському Шляху і існувала човнова станція, а аж ніяк біля Центрального ринку.