Re: Харьковгаз. Противостояние.
Коротко о ситуации ниже копия жалобы на державний: У зв'язку с тим що ми залишились без пільг на оплату ЖКХ навесні2018-го року, вже три роки як ми не проживаємо за місцем прописки - Чугуівський район с. Тернова вул. 2-а Лісна 66. Як відомо з січня 2020-го року Харківгаз змінив умови газопостачання (була введена абонплата за транспортування газу). Згідно з законом -
З 1 травня 2019 року в повному обсязі введено в дію Закон України від 09.11.2017 № 2189-VIII «Про житлово-комунальні послуги» (далі – Закон). З цієї дати визнано таким, що втратив чинність Закон України від 24 червня 2004 року № 1875-IV «Про житлово-комунальні послуги». Враховуючи особливості перехідного періоду, а саме періоду від моменту введення в дію Закону (01.05.2019) до моменту укладення нових договорів про надання комунальних послуг пунктом 3 розділу VI «Прикінцеві та перехідні положення» Закону передбачено, що договори про надання комунальних послуг, укладені до введення в дію цього Закону (тобто, до 01.05.2019), зберігають чинність на умовах, визначених такими договорами, до дати набрання чинності договорами про надання відповідних комунальних послуг, укладеними за правилами, визначеними цим Законом. Такі договори мають бути укладені між споживачами та виконавцями комунальних послуг протягом одного року з дати введення в дію цього Закону (тобто, до 01.05.2020). У разі якщо згідно з договорами про надання комунальних послуг, укладеними до введення в дію цього Закону, передбачено більш ранній строк їх припинення, такі договори вважаються продовженими на той самий строк і на тих самих умовах.
Тобто на основі викладеного Харківгаз повинен був укласти з нами новий договір не пізніше 01.05.2020 року, але цього зроблено не було. Якби вони це намагались зробити, то ми законним чином припинили би наш договір який був укладений з Харківгазом 23.04.2010, тому що сплачувати за транспортування більше ніж за сам газ ми як багатодітна родина не взмозі. Навесні 2020-го року нам телефонували співробітники Харківгазу та цікавились чому ми не сплачуємо за транспортування газу. Я їм відповідав що договір з ними на нових умовах не підписував та з новими умовами не згоден. Тому 16.06.2020-го вони свідомо ввели в оману мою дружину коли складали акти на вилучення лічильника на експертизу. На словах вони сказали що на лічильнику не та пломба та на акті попередньої повірки не їх печатка і що вони розуміють що ми не повинні знати як виглядає справжня пломба та печатка, але вони повинні скласти акт про пошкодження захисного пломбування та розберуться зі своїми нерадивими працівниками які склали цей акт. На її зауваження чому текст акту не відповідає словам вони заявили що акт не можна складати в довільній формі, нібито існують якісь шаблони, а наш випадок ні під який шаблон не підпадає, тому вони вибрали найбільш подібний на їх думку до існуючої ситуації. Таким чином отримавши обманним шляхом підпис дружини під актом виявлених порушень під час демонтажу лічильника, на протязі трьох місяців працівники Харківгазу намагались отримати від нас готівкові кошти у розмірі 5 тисяч гривень за встановку нового лічильника та прдовження договору на постачання газу вже на нових умовах. До речі дуже важлива деталь – під час вилучення лічильника вони порушили процедуру, вони повинні були запакувати лічильник в одноразовий пакет з унікальним номером пломби, цілісність якого засвідчується підписами перед проведенням експертизи. Та під час вилучення лічильника цей номер заноситься в акт. Але цього зроблено не було, в акт вони занесли те що спало на думку, тому що намірів доводити це до експертизи судячи з усього в них не було, вони банально звикли що всі з ними домовляються готівковими коштами. На протязі трьох місяців вони приїздили до нас приблизно 5-6 разів з метою домовитись. Не отримавши від нас своїх вимог 28.09.2020-го вони провели експертизу за участю представника Укрметртестстандарту Юрченко В.В. Тому вони вимушені були перед експертизою запакувати лічильник в одноразовий пакет, але ж пакета з таким самим номером як в акті вилучення у них не знайшлось, тому на акті експертизи номер не співпадає. За ці 102 доби від демонтажу лічильника до дня проведення експертизи вони могли зробити з лічильником все що їм потрібно щоб потім звинуватити нас в крадіжці газу. Вони фотографували лічильник під час демонтажу але ж до суду ці фото не надали. 07.10.21 я особисто спілкувався з Юрченко В.В, під час бесіди він повідомив що лічильник не підключався ні до яких вимірювальних пристроїв, та що його придатність до подальшого використання ніхто не перевіряв, тому що згідно методики проведення експертиз якщо на лічильнику маються ознаки пошкодження захисного пломбування то згідно існуючої методики подальша перевірка не здійснюється. Вочевидь вони навмисно пошкодили лічильник, візульно начебто дитина шкрябала. На підставі такої "експертизи" на нас повісили необліковані обсяги нібито використаного нами газу за півроку в обсязі 4291 кубометр, тобто це з розрахунку більш ніж вісім з половиною тисяч кубів на рік, і це при 71 метру опалювальної площини будинку. Ось ця теж нібито законна методика нарахування чомусь не враховує ні літні теплі місяці ні стан будинку (теплозбереження) ні сучасність газового котла. Але мова навіть не про драконівські обсяги, а про те що з нами Харківгаз поводиться як наперсточник та рекетир. Стаття 10 пункт 11, 2-ий розділ Закону України о правах споживачів передбачає що постачальник товару або послуг повинен своєчасно попереджати замовника або споживача про зміну умов постачання або ціни на свою продукцію. Якщо замовник або споживач не дав своєї згоди на непердбачені договором зміни, то здорожчання послуг не повинно лягати тягарем на замовника або споживача. У нашому випадку ціна газу регулюється державним органом НКРЕКП. окрім ціни цей орган повинен контролювати законність укладання договорів зі споживачами. Закон про надання комунальних послуг передбачає 30-денний термін укладання договорів до початку дії нових умов постачання. В нашому випадку Харківгаз цієї вимоги не виконав. На укладеному в 2010-му році договорі існує мобільний номер який за цей час не змінився. 8-го листопада поточного року у приміщенні Чугуївського міського суду о 13.00 за адресою вул. Соборна 2 не відбулось засідання, представництво Харківгаз на нього не прийшло. При ознайомленні з матерілами справи які нам надав суд нами виявлено два документи на яких підроблений підпис моєї дружини. 1 - це Заява-Приєднання до умов договору розподілу природного газу датована 01.04.2016 Другий документ - це Акт інвентаризації домоволодіння датований 09.07.2020 те що він був складений без нашої участі свідчить те що в пункті 13 о наявності проектної документації стоїть прочерк, а вона у нас є.
Лічильник зараз знаходиться на експертизі в інституті ім. Бокаріуса, тому що в роботу лічильника ми не втручались, у нас навіть відсутній такий мотив, тому що ми вже три роки не проживаємо за місцем реєстрації, а використовуємо його як дачу. Це можуть засвідчити сусіди. Також відсутня законність поточного договору за яким Харківгаз продовжує нараховувати нам плату за транспортування незважаючи на те що помешкання відкючено та опломбовано вже другий рік. Законом о правах споживачів передбачено що товар або послуга не повинні мати нав'язливий характер, а це саме так і є по факту, за той час як ми не споживаємо газ наш борг зріс ще більш ніж на 2 тис. грн. Тому нами направлені скарги в НКРЕКП та Держпродспоживслужбу, але відповідей ще не отримано. Вважаю що такі дії, метою яких є намір в судовому порядку повісити на нас борг у розмірі майже 30 тис. гривень є кримінальним злочином який має бути покараний.