Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Всё о ГБО, производители/установка/настройка

  • Автор теми Автор теми S_a_n_e_k
  • Дата створення Дата створення

Какое ГБО Вы выбрали

  • LOVATO

    Голосів: 50 8.5%
  • Tomasetto

    Голосів: 162 27.6%
  • Atiker

    Голосів: 27 4.6%
  • BIGAS

    Голосів: 3 0.5%
  • BRC

    Голосів: 48 8.2%
  • Prins

    Голосів: 10 1.7%
  • STAG

    Голосів: 166 28.3%
  • Longas

    Голосів: 0 0.0%
  • Zenit

    Голосів: 11 1.9%
  • zavoli

    Голосів: 34 5.8%
  • самсобрал

    Голосів: 76 12.9%

  • Кількість людей, що взяли участь в опитувані
    587
Кто подскажет где поменять фильтр ну и проверить параметры гбо кме . Чтобы человек толковый и без разводняка
 

Тот что надо менять раз в 10 тыс . поменял сам, а второй что-то очкую лезть вглубь всего этого гбошного хозяйства. Позвонил на родник (ставил не у них) сразу человек сказал что фильтры меняют парами, что нужно ещё диагностика, и т.д
 
той, що в редукторі? Його можна міняти раз на 20-30, надо дивитись на стан першого. Я перший і на 10 не міняв, він чистий. В редукторі міняти не важко, відкрутив, змінив закрутив. В гуглі пошукай картинки або відео :)

человек сказал что фильтры меняют парами
так, йому ж гроші заробляти і продавців виручати...
 
той, що в редукторі? Його можна міняти раз на 20-30, надо дивитись на стан першого. Я перший і на 10 не міняв, він чистий. В редукторі міняти не важко, відкрутив, змінив закрутив. В гуглі пошукай картинки або відео
главное не забыть перекрыть газ в баллоне :)
 
Не треба ставити гбо за 300 баксів :-) а то потім то клапана немає, то ще щось :-)
 
той, що в редукторі? Його можна міняти раз на 20-30, надо дивитись на стан першого. Я перший і на 10 не міняв, він чистий. В редукторі міняти не важко, відкрутив, змінив закрутив. В гуглі пошукай картинки або відео :)


так, йому ж гроші заробляти і продавців виручати...

А як визначити шо фильтр бруднний ? ? розризати
 
Отож и лезть самому не хочется

Кран на балоні не взмозі закрутити? :-)

А як визначити шо фильтр бруднний ? ? розризати
Знімаєшь кришку фільтра, виймаєшь елемент, оцінюєш його стан. Зливаєш краплю конденсату і збираєш.
 
Кран на балоні не взмозі закрутити? :-)


Знімаєшь кришку фільтра, виймаєшь елемент, оцінюєш його стан. Зливаєш краплю конденсату і збираєш.

В мене оцей
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.

Его не розкрутиш
 
Зрозуміло. Наступного разу може є сенс замінити на фільтр з відстійником?
 
Суть в том, что газ горит медленнее. Температура непричём. Когда на бензине всё сгорело и выхлоп имеет какую-то температуру, на газу выпускной клапан "в огне" ещё. И если рассматривать только клапан а не весь процесс, то да, у него температура выше.

Повторюсь, температура горения - это одно. Температура клапана при работе - другое.

для этого и подгоняется время впрыска корекции и т д. на 2м поколении да, на 4 и выше такого быть не должно при нормальной настройки ибо это тот же "карб"
 
на 4 и выше такого быть не должно
Фізика процесу така. Хоч 6-те покоління, як горів газ довше, так і буде. Ще і ступінь стиснення для газу має бути вища. Треба голову піляти, що найменш.
 
Подскажите,от чего на газу при ускорении плохая тяга?Когда даешь постепенно газу,то нормально,как давишь больше то тупит пипец,но на бенз не переключает.
Может быть от того,что вакуума не хватает?
 
Смесь бедная, скорее всего. Какая машина и какое гбо?
 
Назад
Зверху Знизу