12) істотний недолік - недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак: а) він взагалі не може бути усунутий; б) його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів; в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором;
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
согласно Закону буду требовать возврата денег за товар, то единственный вариант - это то, что мне вернут по чеку
вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
а почему Вас не устраивает п. 2... раз стоимость товара существенно возросла...
Это должно быть подтверждено при сервисном (гарантийном) ремонте.в нём проявляется существенный недостаток
Требовать возврата, как Вы сами указали из Закона можно оплаченную сумму, т.е. такую-же.Покупался товар, естественно, в гривнах.
Для этого и п.2 - требовать замены на такой же или аналогичный, т.е Вы не переплатите эти 30-40%, если б покупали новый.Или всё же есть вариант с пересчётом по курсу доллара или в соответствии с сегодняшней стоимостью?
7. Під час заміни товару з недоліками на товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості, ціна на який змінилася, перерахунок вартості не провадиться.
Під час заміни товару з недоліками на такий же товар іншої марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості перерахунок вартості товару з недоліками у разі підвищення ціни провадиться виходячи з його вартості на час обміну, а в разі зниження ціни - виходячи з вартості на час купівлі.
При розірванні договору розрахунки із споживачем у разі підвищення ціни на товар провадяться виходячи з його вартості на час пред'явлення відповідної вимоги, а в разі зниження ціни - виходячи з вартості товару на час купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.
Там куча комплектующих, но по чеку он проходит как "Компьютер". Некоторых из моих комплектующих у этого магазина в продаже уже нет, но это, наверное, не проблема - в Законе написано, что можно просить аналогичные.
неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення,
и в чём же конкретно проявляется существенный недостаток? выявлена причина
сколько стоит Ваш компьютер?
Выключается под нагрузкой.
берите Вашу нагрузки и тащите с ней в СЦ,... только так можно протестировать... комп за 1300 у.е. не может гарантировать Вам абсолютной работоспособности при нагрузках... может у Вас там такие нагрузки, что и за 5 тыщ. у.е. не потянет ПК...
ударили при транспортировке... либо дефект материнской платы или модуля памяти.... или... или... или..... нужно искать причину.. в СЦ морозятся... не верю, что причину невозможно обнаружить....
по очереди меняем все компоненты на аналогичные и тестируем....
это у вас десктоп? или ноут?
Хм... смените СЦ.что он выключается.
Вернуть деньги должны по новой цене.
Но если как вы говорите таких комплектующих нет откуда вы знаете новую цену?
Ведь товар должен быть по новой цене именно в этом магазине а не вообще где-то в интернете.
Хм... смените СЦ.
Навскидку это может быть мать или БП.
Мать на стенд и потестить пару дней.
Если не просто вырувается а успевает экран смерти выдать то надо смотреть код ошибки на нем.
ЗЫ, Попробуйте кроме смены космпонентов поменять шлейфа. У меня комп время от времени вырубался из-за битого САТАшного шлейфа. В СЦ возил 3 раза но проблему определить не смогли. Пришлось самому...
, но характер выключения говорит, что это скорее мать.
Ок.Так что в этой теме я решил обсудить только нюансы возврата денег в моей ситуации.
если вопрос в замене матери за косарь.. то судиться не выгодно...))
Доставка великогабаритних товарів і товарів вагою понад п'ять кілограмів продавцю, виробнику (підприємству, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) та їх повернення споживачеві здійснюються за рахунок продавця, виробника (підприємства, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті).
Ок.
Какие документальные доказательства обращения в СЦ несколько раз с одной и тоже проблемой у вас есть?
А он легче 5 кг?
Ну дык....!!!Та не, килограмм 12, наверное.
В надежде на честность я бы требовал замены на аналогичный.Просто хочу знать, что я могу требовать в соответствии с Законом "О защите прав потребителя" в надежде на их честность и то, что они не будут отрицать, что все разы компьютер сдавался в ремонт с одной и той же поломкой.