Статус: Офлайн
Реєстрація: 04.02.2012
Повідом.: 12304
Реєстрація: 04.02.2012
Повідом.: 12304
Re: Власть - народу!
Но к Вам на печь надо подсадить еще и академиков, которые всралися ответить на этот же самый вопрос
:
2.1.Щодо термінів «держава», «державний», «держава Україна».
Ви нам відповіли:
«У теорії держави та права держава розглядається як територіальна організація політичної влади, що виступає як офіційний представник усього суспільства і забезпечує з допомогою спеціального апарату реалізацію своєї політики (Загальна теорія держави і права: підручник / М.В. Цвік, О.В. Петришин, Л.В. Авраменко та ін. Харків: Право, 2009. С. 77–78). Держава одночасно є одним із основних суб’єктів міжнародного права і національного права, різні аспекти чого розкриваються Конституцією України.»
Таким чином, ми розуміємо, що терміном «держава» вами позначаються одночасно три різних за змістом поняття:
• держава як територіальна організація політичної влади;
• держава як суб’єкт міжнародного права;
• держава як суб’єкт національного права.
В першому випадку мова йде про політичну владу. В другому, міжнародному, держава це, по-перше, – населення (народ, громадяни), оскільки згідно ст.1 Конвенції Монтевідео про права і обов'язки держав закріплені чотири ознаки держави як суб'єкта міжнародного права:
• постійне населення;
• визначена територія;
• власний уряд;
• здатність до вступу у відносини з іншими державами.
У третьому випадку мова може йти про державу і як про суб’єкта права власності.
Скажіть будь ласка, це припустимо таке з точки зору юридичної техніки - використання одного і теж терміну для позначення різних правових понять?
Або таки є таке універсальне єдине правове визначення поняття «держава», яке охоплює за змістом всі ці три семантичних одиниці? Якщо є таке визначення, будь ласка, підкажіть нам.
Тим більше, що ми так і не отримали від вас відповіді на питання з попереднього листа - хто є держава Україна як колективний власник? А це питання як раз про суб’єктність держави з позиції національного права. Якщо держава є колективний суб’єкт, то виникають питання: хто особисто на яких правах і з якими обов’язками входить до складу цього колективного суб’єкту, як організована його внутрішня статутна діяльність і як він діє ззовні. Мова в даному випадку йде не про діяльність державних органів від імені держави, а про діяльність самої держави, як суб’єкта. І до речі, - чи входить до складу держави Президент України, а якщо входить, то яким чином – як державний орган, чи як особа?
На нашу думку, як тільки ми з’ясуємо остаточно розуміння суб’єктності держави, так зразу знайдеться і однозначний зміст у поняття «державний», що насамперед вказує на приналежність до держави, як суб’єкта.
І ще дуже важливе питання, пов’язане з суб’єктністю держави. Відомо, що права, передбачають обов'язки, а невиконання обов'язків тягне за собою відповідальність. Не може бути прав без обов'язків, а обов'язків без відповідальності за їх невиконання. Тому є питання – яка правова (а не політична) колективна і особиста відповідальність української держави та її членів за свою діяльність перед народом України? Хто і як відповість за все те, що скоїла держава з країною, з народом України за роки незалежності? Чи не саме повна правова колективна безвідповідальність держави та особисто її членів привела колись квітучу країну до її нинішнього стану?
Ще ви нам відповіли:
«У розумінні ст.1 Конституції України Україна є державою, уособленою в організаційно-структурному вимірі відповідним апаратом (управління, примусу), основу якого складають органи державної влади.»
Як на наш погляд, всі характеристики України як держави, що надані у ст.1 Конституції України: «Україна є суверенна і незалежна, демократична, соціальна, правова держава.» - ніяким чином не можуть відноситися до апарату (управління, примусу), основу якого складають органи державної влади. Тому у нас і склалося враження, що у ст.1 Конституції України мова йде про державу як країну в цілому, як суб’єкт міжнародного права, а не про її апарат, як суб’єкт національного права. Чи ми помиляємося?
І ще, останнє, у Цивільному Кодексі України використовуються терміни «держава Україна» і «держава». Це – одне і теж, як у випадку з термінами «народ» і «Український народ»?
2.2. Щодо власності Українського народу та державної власності.
Ми були дуже раді знайти в вашій відповіді підтвердження нашому розумінню, що Український народ і держава Україна, дійсно, є окремими суб’єктами права власності, і слід розрізняти державну власність та власність Українського народу за суб'єктами та об'єктами права власності, а також за суб'єктами, які здійснюють права власника від їх імені.
Але залишились ті самі питання - що уявляє собою суб’єкт права власності і учасник цивільних відносин «держава Україна»: хто і як його утворив, хто особисто на яких правах і з якими обов’язками входить до складу цього колективного суб’єкту, як організована його внутрішня статутна діяльність і як він діє ззовні. І головне – яким чином з’явилася у даного суб’єкта державна власність, звідкіля? І до речі, яким чином визначаються в праві поняття «власність» і «власник»? В Конституції України і в Цивільному Кодексі України немає визначення цих понять, незважаючи на те, що вони там використовуються.
При цьому ми розуміємо, що утворення держави Україна як суб’єкта міжнародного права здійснив саме народ України шляхом волевиявлення в підтримку Акту проголошення незалежності України на Всеукраїнському референдумі 1 грудня 1991 року. Від цього дня вже з 2 грудня розпочалося міжнародне визнання України. Саме тому, 1 грудня, а не 24 серпня 1991року є днем народження держави Україна – днем її утворення та набуття нею незалежності. Але ж вочевидь, що не про цю державу йде мова в нашому національному праві, в Цивільному Кодексі України, коли говориться про державу Україна в якості учасника цивільних відносин і суб’єкта права власності. Тому будемо дуже вдячні вам за відповіді на вищенаведені питання стосовно суб’єкта національного права «держава Україна».
Раз не можешь показать того самого единого собственника, не...уй базикать! Залазь на печь и порти там воздух! Это все, но что ты способен. Нехрен тут мусорить своим бредом.Разумнее было бы спросить: государству какого класса?
А не - покажи пальцем, например, армию или суд!?
Но к Вам на печь надо подсадить еще и академиков, которые всралися ответить на этот же самый вопрос
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
2.1.Щодо термінів «держава», «державний», «держава Україна».
Ви нам відповіли:
«У теорії держави та права держава розглядається як територіальна організація політичної влади, що виступає як офіційний представник усього суспільства і забезпечує з допомогою спеціального апарату реалізацію своєї політики (Загальна теорія держави і права: підручник / М.В. Цвік, О.В. Петришин, Л.В. Авраменко та ін. Харків: Право, 2009. С. 77–78). Держава одночасно є одним із основних суб’єктів міжнародного права і національного права, різні аспекти чого розкриваються Конституцією України.»
Таким чином, ми розуміємо, що терміном «держава» вами позначаються одночасно три різних за змістом поняття:
• держава як територіальна організація політичної влади;
• держава як суб’єкт міжнародного права;
• держава як суб’єкт національного права.
В першому випадку мова йде про політичну владу. В другому, міжнародному, держава це, по-перше, – населення (народ, громадяни), оскільки згідно ст.1 Конвенції Монтевідео про права і обов'язки держав закріплені чотири ознаки держави як суб'єкта міжнародного права:
• постійне населення;
• визначена територія;
• власний уряд;
• здатність до вступу у відносини з іншими державами.
У третьому випадку мова може йти про державу і як про суб’єкта права власності.
Скажіть будь ласка, це припустимо таке з точки зору юридичної техніки - використання одного і теж терміну для позначення різних правових понять?
Або таки є таке універсальне єдине правове визначення поняття «держава», яке охоплює за змістом всі ці три семантичних одиниці? Якщо є таке визначення, будь ласка, підкажіть нам.
Тим більше, що ми так і не отримали від вас відповіді на питання з попереднього листа - хто є держава Україна як колективний власник? А це питання як раз про суб’єктність держави з позиції національного права. Якщо держава є колективний суб’єкт, то виникають питання: хто особисто на яких правах і з якими обов’язками входить до складу цього колективного суб’єкту, як організована його внутрішня статутна діяльність і як він діє ззовні. Мова в даному випадку йде не про діяльність державних органів від імені держави, а про діяльність самої держави, як суб’єкта. І до речі, - чи входить до складу держави Президент України, а якщо входить, то яким чином – як державний орган, чи як особа?
На нашу думку, як тільки ми з’ясуємо остаточно розуміння суб’єктності держави, так зразу знайдеться і однозначний зміст у поняття «державний», що насамперед вказує на приналежність до держави, як суб’єкта.
І ще дуже важливе питання, пов’язане з суб’єктністю держави. Відомо, що права, передбачають обов'язки, а невиконання обов'язків тягне за собою відповідальність. Не може бути прав без обов'язків, а обов'язків без відповідальності за їх невиконання. Тому є питання – яка правова (а не політична) колективна і особиста відповідальність української держави та її членів за свою діяльність перед народом України? Хто і як відповість за все те, що скоїла держава з країною, з народом України за роки незалежності? Чи не саме повна правова колективна безвідповідальність держави та особисто її членів привела колись квітучу країну до її нинішнього стану?
Ще ви нам відповіли:
«У розумінні ст.1 Конституції України Україна є державою, уособленою в організаційно-структурному вимірі відповідним апаратом (управління, примусу), основу якого складають органи державної влади.»
Як на наш погляд, всі характеристики України як держави, що надані у ст.1 Конституції України: «Україна є суверенна і незалежна, демократична, соціальна, правова держава.» - ніяким чином не можуть відноситися до апарату (управління, примусу), основу якого складають органи державної влади. Тому у нас і склалося враження, що у ст.1 Конституції України мова йде про державу як країну в цілому, як суб’єкт міжнародного права, а не про її апарат, як суб’єкт національного права. Чи ми помиляємося?
І ще, останнє, у Цивільному Кодексі України використовуються терміни «держава Україна» і «держава». Це – одне і теж, як у випадку з термінами «народ» і «Український народ»?
2.2. Щодо власності Українського народу та державної власності.
Ми були дуже раді знайти в вашій відповіді підтвердження нашому розумінню, що Український народ і держава Україна, дійсно, є окремими суб’єктами права власності, і слід розрізняти державну власність та власність Українського народу за суб'єктами та об'єктами права власності, а також за суб'єктами, які здійснюють права власника від їх імені.
Але залишились ті самі питання - що уявляє собою суб’єкт права власності і учасник цивільних відносин «держава Україна»: хто і як його утворив, хто особисто на яких правах і з якими обов’язками входить до складу цього колективного суб’єкту, як організована його внутрішня статутна діяльність і як він діє ззовні. І головне – яким чином з’явилася у даного суб’єкта державна власність, звідкіля? І до речі, яким чином визначаються в праві поняття «власність» і «власник»? В Конституції України і в Цивільному Кодексі України немає визначення цих понять, незважаючи на те, що вони там використовуються.
При цьому ми розуміємо, що утворення держави Україна як суб’єкта міжнародного права здійснив саме народ України шляхом волевиявлення в підтримку Акту проголошення незалежності України на Всеукраїнському референдумі 1 грудня 1991 року. Від цього дня вже з 2 грудня розпочалося міжнародне визнання України. Саме тому, 1 грудня, а не 24 серпня 1991року є днем народження держави Україна – днем її утворення та набуття нею незалежності. Але ж вочевидь, що не про цю державу йде мова в нашому національному праві, в Цивільному Кодексі України, коли говориться про державу Україна в якості учасника цивільних відносин і суб’єкта права власності. Тому будемо дуже вдячні вам за відповіді на вищенаведені питання стосовно суб’єкта національного права «держава Україна».