Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Відправка в ЗСУ: що брати, де купити; поради, рекомендації для людей без досвіду

  • Автор теми Автор теми Entombed
  • Дата створення Дата створення
Відігнали машину на СТО.
Кажуть, це не турбіна. Або прокладка головки циліндрів, або поршень. В першому випадку дешевше (10к робота + запчастини) , в другому - значно дорожче (25к + запчастини). Ну і швидко відремонтувати не вийде.

Поки що якось так...
Чисто для статистики - как часто случаются у тебя залеты на крупный ремонт? Помнится предыдущий ремонт был ходовая... Сколько успел пробежать между ремонтами?
 
Чисто для статистики - как часто случаются у тебя залеты на крупный ремонт? Помнится предыдущий ремонт был ходовая... Сколько успел пробежать между ремонтами?
Ходову марафєтили на початку квітня, тоді ж і чергове ТО.
 
Ці всі ***хи ламаються і розйобуються регулярно. Навіть, відносно дорогі і модні. Течіки - то взагалі, встигай тільки відлистувати на ремонти
 
***ху брать чисто на фронт,шоб разьебать ее,они там как дроны одеоразовые,в поле оставить и забыть. А ездить в тылу надо норм машину иметь
 
ездить в тылу надо норм машину иметь
Дякуємо, пан КО, за пораду!
З задоволенням приймемо таку у якості благодійної допомоги. А поки що їздимо на тому, що є. І ремонтуємо, ремонтуємо.. За власні і спонсорські.
***хи, корчі, ще й балансний мотлох.

Саме цей Шаран прекрасно підходить під наші потреби: в нього спокійно влазить єбаш-команда з 5 габаритних хлопців, ще й місця для багажу вдосталь. Можна їздити на вантажно-розвантажувальні та інші роботи по сектору і в тили,, швидко, з відносним комфортом, добряче економити час та пальне. По нормальній трасі він спокійно пре 160 км/год (швидше хлопці просять не летіти), соляру споживає 7 л на сотню.
Бо альтернатива - або розйобана і вічно несправна наша балансна буханка, яка ледве їде, холодна, і без пасажирських сидінь, або звичайні легковики, в яких маринуєшся, як консерви в банці, і які ще треба у когось випросити.

Тому його вихід з ладу - завжди боляче і невчасно((
 
Останнє редагування:
Дякуємо, пан КО, за пораду!
З задоволенням приймемо таку у якості благодійної допомоги. А поки що їздимо на тому, що є. І ремонтуємо, ремонтуємо.. За власні і спонсорські.
***хи, корчі, ще й балансний мотлох.

Саме цей Шаран прекрасно підходить під наші потреби: в нього спокійно влазить єбаш-команда з 5 габаритних хлопців, ще й місця для багажу вдосталь. Можна їздити на вантажно-розвантажувальні та інші роботи по сектору і в тили,, швидко, з відносним комфортом, добряче економити час та пальне. По нормальній трасі він спокійно пре 160 км/год (швидше хлопці просять не летіти), соляру споживає 7 л на сотню.
Бо альтернатива - або розйобана і вічно несправна наша балансна буханка, яка ледве їде, холодна, і без пасажирських сидінь, або звичайні легковики, в яких маринуєшся, як консерви в банці, і які ще треба у когось випросити.

Тому його вихід з ладу - завжди боляче і невчасно((
160 по трасі то забагато для корчів, бо можна задвухсотитись в тилу
 
Та я сама с села. Ви ж видіте якій суржик. Потому і спрашую. 😳
Та я по́няв!
1000013738.webp
 
Вранці розісрався в гавніще зі своєю ватною ріднею, скоропостіжно їх покінув, і зараз вже позорюся своєю пузятиною на Безлюдівкі
1000013795.jpg
Зараз там классно, народу майже немає. Жаль, цьогоріч влітку не вийде(
 
Назад
Зверху Знизу