Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Відправка в ЗСУ: що брати, де купити; поради, рекомендації для людей без досвіду

  • Автор теми Автор теми Entombed
  • Дата створення Дата створення
Там електроніка - ****о і можна просто з чіпкартки машину не завести.
Якщо мені не зраджує пам'ять, то там дуже багато бошевських компонентів. У них більш проблема з документацією, бо вона через дупу зроблена, але у німців краще, тіки у фольца/ауді та мана.
 
Якщо мені не зраджує пам'ять, то там дуже багато бошевських компонентів.
Хз. Читав просто колись про лагуни і сценікі, які перестали заводитись, бо карта чи розмагнітілась, чи щє якась біда. І про перемикачі підрульові, які вигорають в прямому смислі.
 
да и вообще, тебе реально в автоветку, а не вот это вот ...
 
Хз. Читав просто колись про лагуни і сценікі, які перестали заводитись, бо карта чи розмагнітілась, чи щє якась біда. І про перемикачі підрульові, які вигорають в прямому смислі.
Імобілайзер в ключі, якщо немає батарейки то для зчитування RFID мітки треба щоб спеціальна антена в приймачу ввійшла в резонанс та змогла передати енергію, щоб запустит чіпа в ключі і він передав обратно данні. Але таке гівно я зустрічав практично в усіх машинах, французи тут не виключення.
 
Імобілайзер в ключі, якщо немає батарейки то для зчитування RFID мітки треба щоб спеціальна антена в приймачу ввійшла в резонанс та змогла передати енергію, щоб запустит чіпа в ключі і він передав обратно данні. Але таке гівно я зустрічав практично в усіх машинах, французи тут не виключення.
Якщо чесно - хз про інші. Бо в мене рєноха і вєштався я на рєнощном форумє. Там вой стояв про ці ключі картки, які перестали працювать в момєнтє.
 
Імобілайзер в ключі, якщо немає батарейки то для зчитування RFID мітки треба щоб спеціальна антена в приймачу ввійшла в резонанс та змогла передати енергію, щоб запустит чіпа в ключі і він передав обратно данні. Але таке гівно я зустрічав практично в усіх машинах, французи тут не виключення.
там катушка отпадает в карточке ( она условно не разборная ) очень тонкий пластик который гнется а соответственно и плата на которой припаяна катушка . а гнется потому что хозя носит ее в кармане . в других авто я такого не встречал
 
в любом авто даже елитном есть косяки от завода изготовителя и в ключах нету магнитов там нечему розмагничиватся )
 
Останнє редагування:
...наступне авто повинно бути омріяне,а не так ото,хочу те не знаю що🤦‍♂️
 
Якщо чесно - хз про інші. Бо в мене рєноха і вєштався я на рєнощном форумє. Там вой стояв про ці ключі картки, які перестали працювать в момєнтє.
В мене мастери регулярно приїжджають, нормальна машина.
 
...наступне авто повинно бути омріяне,а не так ото,хочу те не знаю що🤦‍♂️
На мрію втричі більше грошей треба, а їх немає. Тому компроміси неминучі.

Кстаті, той Пежо, на перший погляд, болєє чєм ок. На око до салону і кузову не доїбатися, та і під капотом всьо непогано. Потенційно, машинка цікава. Але треба ще купу технічних моментів з'ясувати.
 
На мрію втричі більше грошей треба, а їх немає. Тому компроміси неминучі.

Кстаті, той Пежо, на перший погляд, болєє чєм ок. На око до салону і кузову не доїбатися, та і під капотом всьо непогано. Потенційно, машинка цікава. Але треба ще купу технічних моментів з'ясувати.
...дуже довго їздив на ВАГах,зараз тойота
 
У мене написано що видалене і ****ець.
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.

А так?


Тут звіт про експеримент з натягуванням перчатки:
 
Останнє редагування:
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.

А так?
Так норм. Але не бачу - за шо ми боремося. Це звичайний легковик. Тільки багажник більший.
 
Був пару тижнів тому на Лоскє, бачив кілька Туксонів 2007 року десь за 7.
как по мне - то дрова уже.
сам хотел на Туксон вкинуться (по высокой посадке), да не судьба сейчас деньги на машину лить. пока старая ездит и слава Богу.
 
Назад
Зверху Знизу