посадка і є
на мтб коротка висока рама. посадка відповідно з доволі великим опором на руки і жопою здвинутою назад, що дозволяє вільно сильно змінювати положення центру ваги. це потрібно для їзди по нереальним колдойобінам і великим схилам, але нахуй непотрібно для їзди по ровній дорозі.
і якщо якість там стежки у лісі, грунтовки по полях за харковом чи навіть звичайні середньостатистичні харківські дороги ще можна прирівняти до колдойобин, де працюватимуть і руки, і спина, то на шосе за містом, де ти тупо в одній позі педалитимеш довго, руки й спина знаходитимуться у постійному напруженні і відповідно втомлюватимуться.
тобто якщо їздитимеш там, де з сідла ставати не треба, то й мтб тобі не потрібен.
але навіть щоб їздити по харківських дорогах привставати на ямах, котрих дохуя, треба :р
якщо звичайно не на двопідвісі
я не стаю - у мене під жопою два амортизатори й м'яке широке седло.