Это логично и понятно .1. Через перевитрати субсидій фондам субсидій була вказівка повернути з рахунків теплових мереж певні кошти.
2. Відділи субсидій це виконали й вилучили перераховані кошти начебто, як за ненадані послуги ХТМ.
Перегляньте відео нижче, щоб дізнатися, як встановити наш сайт як веб-програму на головному екрані.
Замітка: This feature may not be available in some browsers.
Это логично и понятно .1. Через перевитрати субсидій фондам субсидій була вказівка повернути з рахунків теплових мереж певні кошти.
2. Відділи субсидій це виконали й вилучили перераховані кошти начебто, як за ненадані послуги ХТМ.
А, вот это - не логично и незаконно. То есть - "лохотрон". Многие напуганы и готовы раздавать свои "кровные" жуликам.3. ХТМ вирішило повернути ці кошти. але тепер за рахункок субсидіантів. Тобто ХТМ по факту хоче повернути ці кошти за ненадані послуги, але тепер безпосередньо з нас.
1. Ніхто з вас субсидію не зніме, якщо на початок опалювального сезону у вас не буде боргів (тобто на 1 жовтня).Но ведь теперь говорят, что если не вернёшь, останешься без субсидии.
Звичайно. Але власні "кровні" віддавати жулікам неприпустимо. Через це треба боротися за власні права і за те, щоб в Харкові такого більше не повторилося.А, вот это - не логично и незаконно. То есть - "лохотрон". Многие напуганы и готовы раздавать свои "кровные" жуликам.
Только Водоканалу не платите из-за вируса.Тоже не плачу, но по другой причине. Жду, пока починят ЕРЦ Мегабанка. А то, как бы, и мои деньги не слопал Медок.
Звертайтесь на гарячу лінію по електронній лінії письмово. Вони пересилають усі звернення до ХОДА. І Вам надійте на протязі місяця письмова відповідь на усі Ваші запитання. Приблизний текст такого звернення я надав у моїх постах раніше на цій гілці.Ответ на обращение на 1545 полная херня: я задавал вопрос какого хрена у меня забрали 1200 гривень сэкономленных по горячей воде!!!, а мне прислали ответ за отопление, про которое я вообще не спрашивал!!!- ****и и ублюдки.
Через це треба боротися за власні права і за те, щоб в Харкові такого більше не повторилося.
Звертайтесь на гарячу лінію по електронній лінії письмово. Вони пересилають усі звернення до ХОДА. І Вам надійте на протязі місяця письмова відповідь на усі Ваші запитання. Приблизний текст такого звернення я надав у моїх постах раніше на цій гілці.
Справа в тому, що, якби у Харкові усі, хто постраждав вийшли до ХОДА й прийняли петицію з якою би звернулися до Голови ХОДА, то все би вийшло. А так усі сидять по своїх норах й чекають, що хтось прийде й виріше їхні питання. Ніхто не прийде й не виріше.Как бы вы не боролись в Харькове это будет повторяться вновь и вновь в той или инной форме, пока у руля стоит трехколёсный и его прикормленные КП.
Не будем бороться - будет повторяться. Поэтому БОРОТЬСЯ НАДОКак бы вы не боролись в Харькове это будет повторяться вновь и вновь
Бажаю успіху. Хто бореться, той вибоює.Гнид надо додавить!!!
Золотые слова!Справжня боротьба - це масові вияві протесту...
+100500Гнид надо додавить!!!
Не будем бороться - будет повторяться. Поэтому БОРОТЬСЯ НАДО
Меня вообще поражают люди, которые в течение 5 минут после получения НЕЗАКОННЫХ минусовых платёжек, решили "а, всё равно ничего не докажу", побежали и заплатили! Шо за хрень?! От цыганок на вокзалах они значит отбиваются аж пыль стоит, хотя там на*балово на порядок низшего уровня, а тут оп и лапки сложили... Рабская психология!
Я пока плачу то, что начислено помесячно. Этот "долг" пусть валяется в платёжках, пока все нервы злым тётям не вымотаю - не успокоюсь. Этих ублюдков таки ждёт октябрь 17-го, со взятием Зимнего (отопительного сезона) и всеми вытекающими... Достали чесслово нас за ***** держать.
Бажаю успіху. Хто бореться, той вибоює.
"Борітеся й поборете! Вам Бог помагає!" Т.Г.Шевченко
Звертайтесь на гарячу лінію по електронній лінії письмово. Вони пересилають усі звернення до ХОДА. І Вам надійте на протязі місяця письмова відповідь на усі Ваші запитання. Приблизний текст такого звернення я надав у моїх постах раніше на цій гілці.
Когда получила квитанцию с долгом (в мае), разговаривала с Ольгой Николаевной, она сказала, что они тут ни при чём, это требование ХТС и таки надо платить.От ще знайшов зараз:
Гаряча лінія ХОДА: Департамент соціального захисту населення, з питань про Пільги та субсидії, 09.00-17.00 у робочі дні відповідає по тел. (057) 705 26 90 Балєва Ольга Миколаївна
а можно ссылку на Ваше сообщение с текстом?